• Ik heb vandaag mijn klassenlijst gehad hoor. Ik heb echt een super leuke stamklas met 26 mensen (krul)
    Maar nou komt ie; er zitten 22 meiden en 4 jongens in mijn klas. Serieus, ik heb nu al medelijden met al die gasten, haha ;$

    Hoe is het bij jullie verdeeld?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Vorig jaar 5 jongens en 16 meiden.
    Nu weet ik het nog niet. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    10 jongens 4 meiden lol. Echt kleine klassen, gelukkig.


    No growth of the heart is ever a waste

    Toen ik nog op de basisschool zat(in groep acht), zat er één jongen in de klas en zes meiden.(:

    [ bericht aangepast op 26 aug 2010 - 15:28 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    bij mij in groep 8 was het echt zo, 34 leerlingen waarvan 9 meiden;)
    en op het middelbaar was het eigenlijk wel goed verdeeld..;)
    en dit jaar zal het wel heel veel meisjes en weinig jongens worden, want op de kennismakings dag waren er ook heel weinig jongens;)


    Never forget the things that make you smile

    Uh, volgens mij 6 jongens en 11 meisjes.
    De meisjes zijn vaak in meerderheid(krul)

    Ik heb er 27 en ook maar 7 jogne ofzo.
    En de ene helft is tto*ikniet*,
    en ik ben dan maar met 11 kinderen.
    waarvan 1 jongen.


    Food.

    Vorig jaar zaten er van de 20 mensen ong 6 jongens in de klas (:
    Dit jaar weet ik niet want heb mijn klas nog niet gezien :'D


    -

    Ik heb van af het tweede middelbaar altijd maar met maximum vier jongens gezeten, meestal waren het er drie. En dat bij dan ook zo'n 20 meisjes. Maar dat lag aan de richtingen die ik deed. :') Maar die jongens die konden altijd heel goed hun mannetje staan en vonden het nooit erg met zoveel meisjes te zitten.

    Bij mij is het juist andersom o.o
    Ik zat vorig jaar in de klas met in totaal 29 kinderen ; 6 meiden & 23 jongens. Ik zit komend jaar met 20 jongens & 6 meiden -dezelfde kinderen-. 3 zijn gezakt naar een langer niveau waaronder mijn beste vriend, -cry- (:


    you're my favourite part of the day ~

    Dat weet ik nog niet. D: Maar vorig jaar was er wel iemand die de enige jongen was in zijn klas.


    All this dampness is damp.

    Mijn mentorklas vorig jaar had 6 meisjes en 22 jongens. Dit jaar 6 meisjes en 19 jongens, volgens mij. Ik weet niet zeker hoeveel jongens er zijn afgestroomd, dat zie ik maandag pas. :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    wooww 4 jongens!! echt weinig. wij zijn met zn 30en waarvan ongeveer de helft jongens zijn...


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    In mijn vorige klas waren er 12 meisjes en 4 jongens.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Haha, ik ken iemand die als enige jongen in een meisjesklas zat :')
    Ik heb zelf nog geen idee met hoeveel we in een klas gaan zitten en wat de verdelingen zijn.

    7 meiden en 19 jongens ofzo. Heb nu ook maar medelijde met Krull (nerd)