• hoi lieve mensjes ,
    ik heb een vraagje ik ben opzoek naar clip-on extensions wete jullie mißchien een goed adresje en heeft iemand er ervaring mee (slecht of goed).
    ohja wete jullie mißchien ook de prijs ??

    alvast veel veel dank (K)

    Kaatii(H)

    Jaa, zoiets zoek ik ook allang, maar ik vind het niet:|

    Jaa, zoiets zoek ik ook allang, maar ik vind het niet:|


    me2:(
    ik mag geen echter... dus ik wou die dingen, onvindbaar natuurlijk:@


    I am an idiot, I move.

    (...)

    me2:(
    ik mag geen echter... dus ik wou die dingen, onvindbaar natuurlijk:@


    voor wa mag je da ni , je kan het er toch gewoon uitdoen :S:D

    DOOOOOOOOOD:S

    ik wil ze wel overmorge gaaan hale he :D
    ps ik woon in België wask ff vergete te zeggen

    Ik heb ze zelf gemaakt. ^^
    Eerst liet ik m'n extentions er altijd inzetten, maar nu heb ik speciale clipjes genockt en eraan genaait. ^^
    Echt enorm handig, Ehm ik koop ze in Amsterdam. ;) Het haar en clipjes dan.

    Ik heb ze zelf gemaakt. ^^
    Eerst liet ik m'n extentions er altijd inzetten, maar nu heb ik speciale clipjes genockt en eraan genaait. ^^
    Echt enorm handig, Ehm ik koop ze in Amsterdam. ;) Het haar en clipjes dan.


    mm dat is mißchien een beetje ver (huil):D

    Hmhm ja, en hou er rekening mee dat het enorm duur is. Een gemiddelt pak haar, van goeie kwaliteit zo'n 50,-
    Kijk, ik zou ze best kunnen halen voor je, maarja, het moet wel echt de juiste kleur, lengte etc zijn.
    en verzendkosten :'D

    en: Kijk anders eens in zo'n neger buurt? Die hebben dat vaak aangezien hun eigen haar slecht is ofzo.
    die winkel van mij is ook in een zwarte buurt.

    en: Kijk anders eens in zo'n neger buurt? Die hebben dat vaak aangezien hun eigen haar slecht is ofzo.
    die winkel van mij is ook in een zwarte buurt.


    ik vind het heeeeeeeeel lief van je (K) maar als je het dan nog moet opsture en het risico hebt dat ik de verkeerde kleur krijg moet je die moeite niet doen hoor :) maar ik vond het wel lief van je (H)

    Voor mij was het geen probleem geweest. ^^ Ik ga toch binnenkort wit haar halen. Maargoed, als je een keer naar A'dam komt zeg je het maar, dan beschrijf ik de route wel. ;)

    Voor mij was het geen probleem geweest. ^^ Ik ga toch binnenkort wit haar halen. Maargoed, als je een keer naar A'dam komt zeg je het maar, dan beschrijf ik de route wel. ;)


    dank je ik ga er zeker eens langs (K)

    Jaa, zoiets zoek ik ook allang, maar ik vind het niet:|


    nja me 2, maar hier in de buurt vind ik het nergens :S


    Beeeeeeeesje :-)

    ik will ze ook graag maar ik zou niet echt weten waar.... nou ken ik hier in utrecht wel ene winkel mja volgens mij hadde die het niet -_- (ik woon in utrecht btw x3) mja ... dat vin ik hopelijk ooit wel ... ene keer -_-


    A Noble was Born in Chaos

    phu dat is precies moeilijk te vinden (huil)

    Ik ga morgen naar Hasselt, misschien dat ik er dan vind ofzo! xD