• Okay mensen ik stijl mijn haar dus elke morgen en nu is mijn vraag zou ik nu kaal worden o.O ? Want nouja het is heel slecht voor mijn haar maar ik haat mijn krullen gewoon!

    xxx

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I do not hook up.

    Kaal weet ik niet, maar het kan iig heel erg dood worden.


    blame the bully.

    Ik heb dus ook krullen en stijl het ook, het schijnt dat als je het t vaak word, dat je haar eerder kan uitvallen later ofzow,,,

    Ik heb dus ook krullen en stijl het ook, het schijnt dat als je het t vaak word, dat je haar eerder kan uitvallen later ofzow,,,

    Omg dan ga ik een pruik nemen :| Maar ik heb wel sterk haar (A)


    I do not hook up.

    Nee, ik heb ook krullen normaal gesproken.
    En ik stijl het al 3 jaar.
    Oké het valt nu half uit, maar dat kwam door het verven.
    Stijlen kan gewoon, vind ik.
    Anders ben ik deud.

    kaal mißchien nu niet maar uitvalle heb ik wel voor (huil) je moet het goed verzorgen met zo'n shampoo en je haar 's avonds waßen dan kan het een beetje rusten tegen devolgende morgen =)

    Nee, ik heb ook krullen normaal gesproken.
    En ik stijl het al 3 jaar.
    Oké het valt nu half uit, maar dat kwam door het verven.
    Stijlen kan gewoon, vind ik.
    Anders ben ik deud.


    Okay maar ik verf het ook (A)
    En stijl het en als het 3 jaar duurt kan het best :)
    Vind ik en ik dacht al dat je je haar stijlde dat lijkt er gewoon op omdat het er dan altijd zo glad uitziet!


    I do not hook up.

    Van die spulletjes die je voor het stijlen moet gebruiken zijn echt harde onzin. Puur geldklopperij, en m'n haar werd er minder stijl van. Daarnaast rook het juist meer verbrand.
    Nah, als je een beetje stevig haar hebt moet het kunnen. Misschien wordt het later wel weet stijl. Haar verandert immers om de 7 jaar. ;)

    Van die spulletjes die je voor het stijlen moet gebruiken zijn echt harde onzin. Puur geldklopperij, en m'n haar werd er minder stijl van. Daarnaast rook het juist meer verbrand.
    Nah, als je een beetje stevig haar hebt moet het kunnen. Misschien wordt het later wel weet stijl. Haar verandert immers om de 7 jaar. ;)


    daarmee ik had vroeger stijl haar en nu sinds een paar jaar heb ik krullen :(:)

    Hm maar ik verfde het elke week anders he? ;) Het was kinda een obsessie geworden. Tot al die andere koters ook 'roze en blauwe verf' ontdekte. Dan is de lol eraf. |:
    Ik heb normaal echt enorme krullen. Die staan me zo hard niet. ^^

    Van die spulletjes die je voor het stijlen moet gebruiken zijn echt harde onzin. Puur geldklopperij, en m'n haar werd er minder stijl van. Daarnaast rook het juist meer verbrand.
    Nah, als je een beetje stevig haar hebt moet het kunnen. Misschien wordt het later wel weet stijl. Haar verandert immers om de 7 jaar. ;)

    Laat ik dat maar hopen en ja ik heb sterk haar dus dat zit wel goed ;) Nu maar hopen dat ik stijl haar krijg . Nouja het word wel steeds stijler das wel handig!


    I do not hook up.

    (...)

    daarmee ik had vroeger stijl haar en nu sinds een paar jaar heb ik krullen :(:)

    Same here ja.
    Maargoed gelukkig leven we in de 21ste eeuw. ;)

    Hm maar ik verfde het elke week anders he? ;) Het was kinda een obsessie geworden. Tot al die andere koters ook 'roze en blauwe verf' ontdekte. Dan is de lol eraf. |:
    Ik heb normaal echt enorme krullen. Die staan me zo hard niet. ^^


    Okay dat kan ik me voorstellen! Ik wou al vet lang roze in me haar en heb het nu eindelijk! Al best lang maar okay. Ik heb ook echt hele erge krullen echt :| Soms pijpen krullen :$ En gewoon het is echt lelijk! En weet iemand hoe ik me ouders kan omhalen dat ik een lippiercing mag die wil ik ook al heel lang maar dat mag niet :S


    I do not hook up.

    Haha die piercing mocht ik ook niet, just did it. Maarja ik ben ook wel ouder. Om eerlijk te zijn zou ik, als ik jou was, toch nog wachten daarmee. Je smaak verandert enorm in de pubertijd.
    Maargoed ja, ik had anderhalf jaar geleden voor het eerst roze haar, dat was toen hip. Nu is het wemo geworden, dus niet leuk meer voor mij. |D
    En ja pijpekrullen zijn echt kuttig. Ik heb die dus ook, als ik bijvoorbeeld in zee heb gezwommen. Dan is het drama.

    Haha die piercing mocht ik ook niet, just did it. Maarja ik ben ook wel ouder. Om eerlijk te zijn zou ik, als ik jou was, toch nog wachten daarmee. Je smaak verandert enorm in de pubertijd.
    Maargoed ja, ik had anderhalf jaar geleden voor het eerst roze haar, dat was toen hip. Nu is het wemo geworden, dus niet leuk meer voor mij. |D
    En ja pijpekrullen zijn echt kuttig. Ik heb die dus ook, als ik bijvoorbeeld in zee heb gezwommen. Dan is het drama.


    Ja ! Ik wete het ik wil mijn haar ook alweer anders xD Geen roze meer maar geel en groen met bruin en zwart xD En na het zwemmen :S Ik wil er niet aan denken hoe mijn haar dan zit echt veel te veel krul en heel veel pijpen krullen en dan zit iedereen maar zo tegen mij: ''Goh renee wat zit je haar leuk !'' :S


    I do not hook up.

    Haha ja, ik heb zojuist het haar van m'n vriendin gedaan.
    Dat is nu totaal paars/roze/rood/geel/oranje.
    Very cool, veel werk, maar het staat wel heeeel vet.
    Ik wil het zelf ook we weer, maarja m'n haar is echt al té dood. Het pakt vrijwel geen kleur meer. x'D