• Ja iedereen weet wanneer je om te vermageren zeker 5 keer per dag moet eten met tussendoortjes.Ja ik weet dat een appel of iets gezond voldoende is voor een tussendoortje.Maar kan iemand misschien zeggen wat er zowat goed is voor een grote maaltijd zoals in de avond ofso? Als ik het 40 dagen kan volhouden,ben ik lekker blij ^^ Want van mijn ouders of broer krijg ik toch geen steun want wanneer ik zeg: "ik ga gezond eten"! dan beginnen ze al te lachen met me.

    Niet teveel vlees of patatten, maar zeker veel groenten en proberen zoveel mogelijk verschillend te eten zoals een keer rijst, een keer vis,...


    The soul needs autumn.

    nou, voor zover ik weet moet je 's ochtends het meest eten, 's middags minder en 's avonds het minst. Eet misschien veel groenten bij het avondeten? [/weet niet of dit helpt]


    You'll never dream alone. <3

    Niet teveel vlees of patatten, maar zeker veel groenten en proberen zoveel mogelijk verschillend te eten zoals een keer rijst, een keer vis,...

    oooh geen patatten,geweldig,lust ik toch niet :D maar oke,vis en rijst lust ik ook niet --'

    nou, voor zover ik weet moet je 's ochtends het meest eten, 's middags minder en 's avonds het minst. Eet misschien veel groenten bij het avondeten? [/weet niet of dit helpt]

    Nja maar ik weet niet wat ik bij die groenten kan doen he ^^ ik ga niet 40 dagen leven op groenten x)