• De stelling van vandaag luidt:
    Klagen over je fouten in het verleden maakt toch geen verschil. richt je op de toekomst!

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Klopt. Je fouten veranderen er toch niet van, je benadrukt ze alleen maar. Dus kun je net zo goed iets belangrijkers doen en je je gewoon richten op de toekomst, om zo'n fout te voorkomen.

    Ecstasy schreef:
    Klopt. Je fouten veranderen er toch niet van, je benadrukt ze alleen maar. Dus kun je net zo goed iets belangrijkers doen en je je gewoon richten op de toekomst, om zo'n fout te voorkomen.


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Totally agree, ik kan erover meepraten.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Eens. Als je over fouten klaagt dan maak je zelf eerder fouten in de toekomst.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    oneens. je kan er nogal wat van leren.. >,>


    waarom is het zo godse koud? :(

    Beetje mee eens. Je kan nog terug denken van: Had ik dat maar anders gedaan of had ik dat nu maar beter aangepakt of had ik nu maar beter nagedacht. Je kunt er nog van leren, om niet dezelfde fout te maken.
    Aan de andere kant, het is verleden tijd.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ecstasy schreef:
    Klopt. Je fouten veranderen er toch niet van, je benadrukt ze alleen maar. Dus kun je net zo goed iets belangrijkers doen en je je gewoon richten op de toekomst, om zo'n fout te voorkomen.

    ochjaa, hangt er vanaf...soms kan je nog leren van het verleden

    misschien kan je het veranderen maar meestal niet, dus ik ben het er niet mee eens maar ook niet mee oneens.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Eens


    They call me dr. phil

    eens, maar als ik eraan terug denk krijg ik nog altijd een vervelend gevoel


    ~Lucky Cat~

    Dat is waar, maar soms is dat wel ontzettend moeilijk...


    Let the Night embrace you

    Ecstasy schreef:
    Klopt. Je fouten veranderen er toch niet van, je benadrukt ze alleen maar. Dus kun je net zo goed iets belangrijkers doen en je je gewoon richten op de toekomst, om zo'n fout te voorkomen.

    Maar daarbij vind ik ook nog dat je best mag klagen, daar is niks mis mee. Alleen je hebt er niet veel meer aan, want het is toch al gebeurd :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Klagen helpt niets, maar je moet wel eerst leren je fouten te accepteren en ermee leren te leven voordat je je op de toekomst kan richten. En buiten dat je hebt de fout al gemaakt.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2010 - 10:21 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Eens. Gebeurd is gebeurd. Er wachten meer fouten op je.