• De stelling van vandaag luidt:
    Klagen over je fouten in het verleden maakt toch geen verschil. richt je op de toekomst!

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    mee eens. het heeft geen enkele zin om, hoe zeggen ze dat? ouwe koeien uit de sloot te halen ofzoiets. wel kan je er van leren door die fout niet meer te maken


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ervan leren en dan weer richten op de toekomst..;)

    Oneens.Het helpt je 't verleden te verwerken. Enfin, klagen misschien niet, maar er over nadenken en praten enzo wel.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Eens. =D


    Alis volat propriis


    Helemaal eens x)


    How y'all doin'?

    EA schreef:
    Eens. Gebeurd is gebeurd. Er wachten meer fouten op je.


    We're hiding behind skin that's too tough

    Eens.


    Ivar Oosterloo.

    Eens.


    We can only learn to love by loving.

    Klopt, het verleden is geweest, dus focus je op het heden en de toekomst! Maar van je fouten in het verleden kun je wel weer wat leren.


    I'm not ready to let go cause then I'd never know what I could be missing

    Oneens. Iedereen maakt fouten en je kan er uit leren.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Klagen helpt zeker niet. Over je fouten nadenken wel, dus half eens en half oneens, want je moet je ook niet alleen maar op je toekomst richten. Het verleden is ook belangrijk.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik ben het er een klein beetje mee eens, als je al je opgekropte frustraties over je fouten bij je houdt, wordt het alleen maar erger. Ik denk inderdaad dat je eerst stil moet staan bij wat er fout ging, en die informatie moet gebruiken in je toekomst.

    Mee eens, zolang je wel van je fouten hebt geleerd.


    Never say Never

    eens. Je moet leren van je fouten, zodat je ze in de toekomst niet meer maakt. En je richtte op het heden.

    Helemaal mee eens. Leef in het nu.