• Welk achterwerk van een verschrompeld stinkdier doet zoiets? Ik bedoel, kijk hiernaar. o___o Gewoon je hamster naar een spin gooien. (niet geschikt voor mensen die bang zijn voor spinnen, ofzo) The hamster died als ik dat filmpje moet geloven. D: *trauma*

    [ bericht aangepast op 27 aug 2010 - 0:54 ]


    All this dampness is damp.

    Tja, ik durfde niet te kijken :$ maar misschien was die spin het huisdier, en die moet ook eten... slangen eten bijv. ook hamsters en muizen, al zijn die meestal dood als je ze geeft


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Serieus, ik ga niet kijken. Want als het gaat over een opgegeten hamster, ga ik me kapot janken. Ja, ik ben nogal een diermens. En ik heb al eens 2 dagen lang zitten niksen en denken aan een hondje die gewoon maar een brug werd afgegooit door een stomme idioot. En dan maken ze daar ook nog een filmpje van, like.. zijn ze dan zo fier dat ze zo'n lief beestje pijn doen? Urgh.


    People change like the seasons - J. Cole

    Ik ga niet kijken want dan moet ik vast huilen (krul)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Katniss schreef:
    Ik ga niet kijken want dan moet ik vast huilen (krul)

    Ik snap je. :Y)


    People change like the seasons - J. Cole

    Omg dat is echt zielig.. het idee alleen al dat mijn éigen lieve mila aan een spin word gevoerd doet me mijn ogen al prikken.. ja ik ben very sensitive x]

    [ bericht aangepast op 27 aug 2010 - 22:10 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Complete schreef:
    (...)
    Ik snap je. :Y)

    Ik jou ook :3 Ik moet altijd huilen als ik filmpjes zie of verhalen lees waarbij dieren pijn lijden. Daar kan ik gewoon echt niet tegen ;x


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    welk ziek brein bedenkt dit??


    #WWED - What Would Emma Do?

    Katniss schreef:
    (...)
    Ik jou ook :3 Ik moet altijd huilen als ik filmpjes zie of verhalen lees waarbij dieren pijn lijden. Daar kan ik gewoon echt niet tegen ;x

    Ik ook niet. Serieus, ik heb echt zitten janken toen ik een filmpje zag over een lief klein hondje die van een brug werd gegooit. Dat lief dingetje zag er zo lief en schattig uit. En heeft vast niks verkeerd gedaan. Nooit niet! Ik weet dat 500% zeker. Maar ik ga proberen niet te veel te denken aan dat beestje, of ik ga hier weer lopen janken. Ik zit trouwens al met tranen in mijn ogen. Kon ik maar iets doen voor die diertjes, maar àls ik iets zou kunnen doen.. dan zou het ook maar gewoon 1 à 2 diertjes zijn, en dat is hélemaal niet veel. Ohman, ik ga maar stoppen hoor. <3


    People change like the seasons - J. Cole

    stomme gestoorde kerel --'


    everybody needs a song.

    OMG, dat is echt ziekelijk!


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

    Omg, hoe ziek ben je als je zoiets doet met een onschuldig hamstertje? Ik haat spinnen. En degene die zijn of haar hamster heeft gemarteld.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ieeuw D:


    Pop ate my heart.

    Ik heb er niet eens naar gekeken.
    Ziek gewoon als je zoiets doet.

    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. ik vind spinnen eng ielieliel ;$


    we're beautiful and dirty rich

    Ziekelijk, meer woorden kan ik er niet aan vuil maken.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2010 - 22:48 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.