• Ik moet vandaag mijn boeken voor school gaan halen en het regent. --'
    Fijn zeg.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik ben ook net terug van mijn boeken af te halen ~ maar hier regent het niet :')

    Prodigy schreef:
    (...)
    Nou, het probleem is dat ik dus zo'n toetsenbordje wil. Maar in België typen we met een 'azerty' toetsenbord, jullie hebben normaal 'qwerty'. Dus die dingen kan ik niet in NL kopen. ):

    En heb je je boeken al? :Y)


    Wat is het verschil tussen 'qwerty' en 'azerty'? :'p
    --
    Ik zit lekker binnen, nog steeds in mijn bed. En ik heb mijn boeken al thuisgestuurd gekregen. :'3 Ik hoef -gelukkig- pas Donderdag 1 september met school te beginnen. :'D


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    ik pas deze maandag op schoolXx


    "The future belongs to those who prepare for it today.

    Ghehehe.. jij hébt je boeken tenminste :'DD
    Ook al moet je er de prijs voor betalen dat je gigantisch nat wordt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Lefevre schreef:
    (...)

    Wat is het verschil tussen 'qwerty' en 'azerty'? :'p
    --
    Ik zit lekker binnen, nog steeds in mijn bed. En ik heb mijn boeken al thuisgestuurd gekregen. :'3 Ik hoef -gelukkig- pas Donderdag 1 september met school te beginnen. :'D


    Kijk naar de Q op je toetsenbord en lees naar rechts. Al in de 18e of 19e eeuw gebruikten ze die indeling voor typmachines omdat zo de toetsen niet snel verstrengeld zouden raken.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2010 - 11:50 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    bij mij worden ze bezorgd, ik kreeg ze meteen de eerste dag nadat ik thuiskwam van vakantie -.-' en nu moet ik dinsdag weer beginnen whehehehehe...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Bhaaaa, ik ben ze woensdag moeten gaan halen.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Zie je nu wel, God vind ook dat school bullshit is! n.n


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Mijn boeken werden dinsdag thuisbezorgd. Maandag moet ik even naar school om het examenreglement op te halen en het PTA-boekje, dinsdag beginnen de lessen. Vanmiddag moet ik nog naar de Bruna om een map en schriften te halen ;__;


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik heb mijn boeken plus een halve hernia plus ik ben zeik nat (':


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Wij krijgen onze boeken gewoon mee op eerste schooldag.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Het regent hier ook. 24 uur aan een stuk door.


    make cake, not war

    Ik moet mijn 23 boeken voor mijn studie 7 september ophalen. Konden ook thuis gestuurt worden, maar dan moest ik ze zelf bestellen. Via de studentenvereniging kreeg ik 10% korting. (en aangezien die rot boeken dik 800 euro kosten..) Dus heb het reizen door de regen er wel voor over :D

    Ik moest ze vandaag ophalen met de 2 arrogantste bitches ooit.. Serieus hun zijn helemaal verliefd op buitenlanders en luisteren alleen maar niggar muziek en hebben een plamuur laag op hun hoofd gesmeerd >_>'' - Niet dat ik iets tegen buitenlanders heb hoor! Maar als je het de hele dag aan moet horen :']-


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Ik moest ze vandaag ook gaan halen, haha. :Y)


    Comedy is simply a funny way of being serious.