• Hoi!
    Ik heb dus een story over Renesmees leven na Morgenrood (klik hier) die bijna is afgelopen, Daylight. Ik ga zometeen deel 58 activeren en deel 60 is wordt de laatste.

    Nu zijn er drie opties;
    1. Stoppen. Dan kan ik me helemaal op mijn andere story storten, die over Harry Potter gaat.
    2. Doorgaan. In de vorm van een vervolg dan, maar ik heb eigenlijk nog niet echt ideeën, dus het zou best lang kunnen duren voor ik daaraan begin.
    3. Hetzelfde verhaal vanuit Jacobs zicht vertellen. Dit lijkt mij wel leuk, want sommige stukjes heb ik al zo geschreven voor mezelf (ze staan niet in de story tot nu toe).

    Ik heb hulp nodig, wat vinden jullie?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Doe wat jou het leukste lijkt (':


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik zou doorgan of in de vorm van jacob schrijven
    maar jij mag natuurlijk kiezen :)

    Ik zou voor 2 gaan (:
    Maar 3 lijkt me ook wel leuk ;D
    Doe gewoon wat JIJ het beste vind <3

    lilyana schreef:
    ik zou doorgan of in de vorm van jacob schrijven
    maar jij mag natuurlijk kiezen :)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    idk

    lilyana schreef:
    ik zou doorgan of in de vorm van jacob schrijven
    maar jij mag natuurlijk kiezen :)

    Ja, ik denk dat ik dat ga doen:Y)

    [ bericht aangepast op 27 aug 2010 - 14:36 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik zou het afwerken, en er een mooi einde aan maken. Niet doorgaan zonder inspiratie. Je kunt je mss op andere verhalen storten. Na een tijdje ga je mss nieuwe ideeën krijgen voor het verhaal, en dan kun je er een tweede deel van maken.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Blessed schreef:
    Ik zou het afwerken, en er een mooi einde aan maken. Niet doorgaan zonder inspiratie. Je kunt je mss op andere verhalen storten. Na een tijdje ga je mss nieuwe ideeën krijgen voor het verhaal, en dan kun je er een tweede deel van maken.

    Ja, klopt wel, zonder inspiratie kom ik nergens en loopt het helemaal vast


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    moneybby schreef:
    idk

    ? :8


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ik zou het ergleuk vinden als je door zou gaan. maar het is jou keuze

    Ik zou voor optie één gaan. Dat is het beste als je het mij vraagt, want zonder inspiratie verder gaan kan je verhaal uit eindelijk helemaal verneuken -sorry voor het taalgebruik maar ik moet het echt even uitdrukken(:- en drie is ook niet zo geweldig want dan lees je (bijna) alles opnieuw.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ja je moet natuurlijk zelf kiezen maar ik vind 2 en 3 allebei leuke ideeën! :)


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    ik zou doorgan of in de vorm van jacob schrijven
    maar jij mag natuurlijk kiezen


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    3


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    ik zou doorgaan of in de vorm van jacob schrijven misschien eerst de vorm van jacob schrijven en dan door gaan :D


    your dreams will come true