• Ik heb gisteren avond met mijn papa gepraat, dat ik klaar ben om terug te gaan voetballen en ik het echt wel wil. Maar, hij wouw het niet, dat ik terug ging. [/ik ben gestopt, wegens een knie blessure & de ploeg stond me echt niet aan]. Dus ik ben de hele avond koppig en kwaad geweest op mijn vader, ik heb niet meer tegen hem gesproken sinds gisteren avond. En ik weet dat hij daar niet tegen kan, dat ik kwaad op hem ben. Dus het is al van een "neen" naar een "misschien kun je is mee trainen" gegaan. Maar ik wil dus echt wel een "ja" hebben.
    Dus, heb ik dat vertelt tegen mijn broer [/die al tien jaar voetbalt, dus die weet ook dat die sport ontzettend belangrijk is in onze familie, omdat wij er mee zijn opgegroeid]. Maar nu gaat mijn broer mijn vader overtuigen, om me terug te laten trainen en spelen. En dat heeft nu zo juist mijn dag goed gemaakt, omdat de kans nu wel groter is dat het mag, als mijn broer er over praat met hem. En, dan krijg ik mijn broer zijn voetbalschoenen, die hij eigenlijk juist nieuw heeft gekocht [/dezelfde als Villa & Messi :'D].
    En omdat ik over blij ben, moest ik dit met jullie delen [a]

    wau da mijn broertje da eens voor me dee.... :P maar dat is zeker lief van je Broer!!


    When words fail music speaks

    Wat lief van je broer om je zo te steunen daar in en ook nog eens zijn voetbalschoenen aan je geeft. Ik hoop dat je pa bijdraait en ja zegt! (flower)

    Ahw dat is vet lief van je broer :3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Reassurance schreef:
    Ahw dat is vet lief van je broer :3


    I need you like a heart needs a beat