• Dat 'vind ik leuk knopje' bij de stories.
    Do not want.
    Ik betwijfel of iemand dat ooit zal gebruiken. Ik bedoel er zit al een kilometer lege plaats tussen. Ik begrijp wel dat Rutger Quizlet ~ modern wil blijven houden, maar srsly. oO
    Ik erger me er dood aan, gewoon voor het feit alleen al dat ik een hekel heb aan Facebook en het hier nu ook al Facebookgelinkt is. ><

    Prodigy schreef:
    Ehm, naja, het is goede reclame voor Quizlet. :Y)

    Maar als hier iemand bij mijn verhalen op dat knopje durft klikken, kom ik persoonlijk je hoofd eraf rukken, want mijn omgeving moet niets van mijn aanwezigheid hier afweten. (krul)


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Tragically schreef:
    Kan Rutger het niet zo instellen dat je dat ook weg kunt halen bij je verhalen? Ik wil echt niet dat mijn verhalen op Facebook terecht komen. :"S

    Tragically schreef:
    Kan Rutger het niet zo instellen dat je dat ook weg kunt halen bij je verhalen? Ik wil echt niet dat mijn verhalen op Facebook terecht komen. :"S


    you're my favourite part of the day ~

    Ik vind het maar niets.. Sorry Rutger.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ik zag het toen ik een verhaal aan het lezen was, en als ik eerlijk ben, vind ik het een beetje irritant, anders kan je beginnen met lezen, of wat er ook maar mag staan, en nu staat dat er.... En zelf gebruik ik ook geen facebook, dus ik zelf heb er ook niet echt veel aan.. Maar misschien dat andere dat wel weer hebben, dat weet ik natuurlijk niet .. XD

    verder ben ik het ook met Tragically eens..

    [ bericht aangepast op 27 aug 2010 - 19:15 ]


    Dream not your live, live your dream!

    Ik wil niet dat iemand dat knopje gebruikt en mijn verhalen doorlinkt vanuit facebook.
    Oké, en het is lelijk. :') Maar dat eerste vind ik belangrijker.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Watteheck, ik zie het nu pas dat die er is.
    Maar ik heb geen facebook, so no.


    All this dampness is damp.

    Mijn reactie staat er s]zo te zien[/s al. Lol.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Quizlet is geen Hyves, lol.

    Je kunt ook te ver gaan met dingen ahhahahahaha

    Cherished schreef:
    Quizlet is geen Hyves, lol.

    Je kunt ook te ver gaan met dingen ahhahahahaha

    Nu je het erover hebt; ik kon me herinneren dat iemand eens zei dat de suggestie voor afbeeldingen op het profiel verboden waren omdat deze site 'een quizzensite' is en geen 'profielensite'. Nu snap ik de grens niet echt meer hoor. Anyway, als dit kan dan vind ik ook dat je afbeeldingen in je pro mag -trekt wenkbrauw op-

    Btw, ik heb die hele knop nog niet kunnen vinden :'D


    No growth of the heart is ever a waste

    ^ Als ik jou was zou ik gaan vechten voor je recht op afbeeldingen op je profiel.

    Enkel mensen van facebook zien het. & Je hebt best gelijk :x


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Tillylicious schreef:
    Ik gebruik die knop allesinds niet.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Je kunt instellen dat mensen die knop niet zien. :Y)


    Only losers can act the way you do

    Zaitsev schreef:
    (...)
    Nu je het erover hebt; ik kon me herinneren dat iemand eens zei dat de suggestie voor afbeeldingen op het profiel verboden waren omdat deze site 'een quizzensite' is en geen 'profielensite'. Nu snap ik de grens niet echt meer hoor. Anyway, als dit kan dan vind ik ook dat je afbeeldingen in je pro mag -trekt wenkbrauw op-

    Btw, ik heb die hele knop nog niet kunnen vinden :'D

    Daar heb je eigenlijk wel gelijk in. (:


    I need you like a heart needs a beat