• haay haay !!
    ik geef rollen weg voor mijn nieuwe quizje !! :P
    ik heb nog geen titel maar dat komt nog want ik heb eerst rollen nodig!! en dat zijn er wel wa :P
    duss deze rollen heb ik nodig;

    Van Tokio Hotel;

    lief van bill; kimmy » by myself :P[BD]
    lief van tom; jenny » dwergiie[BD]
    lief van georg; kim » door kimxgeorg [BD]
    lief van gustav; Samantha » door FUCKxLOVE

    Van de Jonas Brothers;

    lief van nick; luna » door SceneBitch
    lief van joe; dora » door Doraaa
    lief van kevin; raquel » door xNIJNTJE

    Van Killerpilze;

    lief van jo; joyce » door JOYCELECTRO
    lief van fabi; Sharron » door LOViiNGTOM
    lief van max;

    Vakn Broken Dreams;
    [korte uitleg :P Broken dreams is mijn eigen band samen met 2 vriendinnen van mij...
    dus dat zijn ;
    jenny, kimmy(moii) en nog een vriendin maar alleen ik en jenny komen erin ;)
    meer verklap ik niet...]

    lief van kimmy; Bill
    lief van jenny; Tom
    gitarist[e]; rachel » door Flo
    drumm[st]er; laura » door 4YoMissBitch
    bassist; kim » door kimxgeorg

    Wat ik dus will weten ....

    -Roll
    -Naam
    -Leeftijd
    -Land
    -Likes
    -Dislikes
    -Style
    -Muiek [Smaak]
    -Proloog verhaaltje

    verkozen mensen krijgen natuurlijk altyd gewoon een bericht :P

    Xxx kimmy (flower)


    A Noble was Born in Chaos

    -Roll: bassist of drumster
    -Naam: Laura
    -Leeftijd: 17
    -Land: België
    -Likes: kauwgom, drummen, bas gitaar spelen, music, my friends, boksen, skaten
    -Dislikes: shoppen, mensen met voor-oordelen, naalden
    -Style: emo en skater (ben het niet)
    -Muiek [Smaak]: metal, heavy metal, rock, hard rock, R&B, pop
    -Proloog verhaaltje :

    Yo, Laura hier.
    Ik ben dus Laura, alsof je dat nog niet door had xD.
    Ik ben 17 jaar en jah ik speel mee in Broken Dreams. Ik speel drum/bas. Ik ben verzot op kauwgom, je ziet me geen dag zonder. Maar ik ben als de dood voor naalden, ik moet er nog maar aan denken en ik krijg al rillingen.
    Maar ik moet door, mijn kauwgom vooraad is op xD.
    Chiao <3


    Live life limitless.

    -Roll
    Lief van nick , gewoon om in een serie te spelen.

    -Naam
    London
    -Leeftijd
    15
    -Land
    Amerika
    -Likes
    Shoppen , zingen , dansen , acteren , Mijn familie , vrienden, mijn klein hondje Cleopatra...
    -Dislikes
    Spinnen , insecten , ganzen , kippen , players...
    -Style
    http://z.about.com/d/shoes/1/7/S/k/Vanessa_Hudgens.jpg
    -Muiek [Smaak]
    Miley cyrus , Vanessa hudgens , Rihanna , Maroon 5 , Jonas brothers, pussycat dolls , hilary duff...
    -Proloog verhaaltje
    WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, ok dit ga je niet geloven. Ik keek net in de spiegel , en zag een puist. Gosh , geen idee hoe die op mijn gezicht komt maar ze gaat weg.
    Dus , laat ik me maar voorstellen.
    Ik ben London , en 16 jaar , EN een opkomende actrice. Ik heb zopas een rol gekregen in een film.
    EEN FILM DAT IN DE BISOCOOP KOMT !
    Ik heb geen idee wie erin meespeelt , maar dat zie ik later wel. Ik vind het super fabulous dat ik een rol heb. Het lijkt me zo fantastisch om even iemand anders te spelen en haar avonturen mee te maken , en dan weer jezelf worden. En ook omdat ik me van verkleden en opmaken hou. Hoewel ik echt super weinig make up gebreuk. Hoogstens lip gloss.
    Ik wil er niet fake uitzien , maar wel goed.
    Zo , nu moet ik dat masker van mijn gezicht halen.
    Toedels,
    :-)

    -Roll vriendin nick

    -Naam Luna

    -Leeftijd 16 jaartjes

    -Land WAT JE WIL

    -Likes fun, skaten, rondhangen met vrienden, ziingen, electrische gitaar

    -Dislikes spinnen, ruzie, mensen die denken dat ze de beste zyn

    -Style emo/scene

    -Muiek [Smaak] rock, metal, gohic, emocore

    -Proloog verhaaltje

    Haii, ik ben Luna en ben 16 jaartjes ouwdd.
    myn style is emo/scene. en ik hang graag rond met vreinden en ziing graag. ik speel ook electrische gitaar. ik heb een bloedhekel aan spinnen , ruziie, en mensen die denken dat ze in alles de beste zyn.
    Qua muziek luister ik graag naar rock, metal, gothic, emocore zo van die shitt.

    doeiix


    A. ikmisje.

    Roll Lief Georg

    -Naam Annelies

    -Leeftijd 17

    -Land België ^^

    -Likes IceCream, chocolade, Hello Kitty, vrienden, muziek

    -Dislikes Arrogante en irritante mensen, spinnen en insecten

    -Style Mezelf/beetje scene

    -Muiek [Smaak] Linkin park, Tokio hotel, Hiphop, r&b

    -Proloog verhaaltje

    Haaii^^

    Mijn naam is dus zoals je ziet Annelies en ik ben al 17 jaartjes. Ik woon in België maar verhuis binnenkort jammergenoeg naar Berlijn omdat m'n ouders daar beter werk hebben. Nou verder houd ik veel van m'n vrienden die ik waarschynlijk elke dag ga bellen of sms'en, Hello Kitty, chocolade, IceCream en muziek. Cuz music is my life ^^. Ik heb dan weer een bloedhekel aan mensen die denken 'het' te zijn, arrogante en irritante mensen, spinnen en insecten. Nou, dit was het over mij.

    Ciaoz(H)

    Hopelijk krijg ik de rol ^^

    -Roll- vriendin kevin

    -Naam- Raquel

    -Leeftijd- 17

    -Land- kies maar wat het beste bij verhaal past ;]

    -Likes- muziek maken,milkshake's,vrienden, rond hangen, gloomybears

    -Dislikes-fakers/wannaB's,stalkers,ruzie's,mensen die liegen

    -Style- haar eigen

    -Muiek [Smaak]-HipHop, punk rock, punk

    -Proloog verhaaltje: Hi mensen ! Mijn naam is Raquel en zoals je kan zien ben ik 17 jaartjes jong ^^ Ik hou ervan om rond te hangen met me vrienden en om muziek te maken. Ik speel gitaar ^^ Gloomybears is het iets voor mij al zeg ik het zelf. Ik heb er altijd een kleintje om me nek hangen. Mensen die tegen me liegen zijn gewoon zielig ik bedoel, hallo wat wil je er mee berijken ? Liegen lost nix op. Wees gewoon jezelf en eerlijk,daar berijk je het meeste mee. Qua muziek luister ik graag naar punk rock,maar voor de afwisseling zet ik ook wel eens hip-hop op. Word ik gewoon hartsikke hyper van x] Nou ik moet gaan, me vriendinnen roepen me. Byeee lieferds <333


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    -Roll
    Vriendin Nick
    -Naam
    Yuna Stone
    -Leeftijd
    Bijna 14
    -Land
    VS
    -Likes
    Muziek, lachen, melig doen, Scene & emo, JB en die shit :P
    -Dislikes
    Players, mensen die denken het ze het zijn, mensen die boos op haar zijn zonder reden, ...
    -Style
    Emo als ze zich down voelt en scene als ze melig en happy is xD
    -Muziek [Smaak]
    Rock
    -Proloog verhaaltje

    Uhm, hi.
    De naam is Yuna Stone. Ik ben bijna 14 jaartje jong ^^ en ... uh ... ik woon in Amerika. Aha, mijn vader is heel rijk en laat me optrekken met zo'n Peris Hilton sletjes -.-'. En hij maakt nu al plannen om mij te laten trouwen met zo'n vuile player die me later vast gaat bedriegen met weetikveelwat (en ik wil het ook niet eens weten!).

    Uh, verder ben ik eigenlijk vrij verlegen, ik praat eigenlijk niet vaak zo met de mensen... maar als ik dan ergens nieuw ben zeg ik wel dat mijn moeder dood is, zodat ze daar zo'n beetje rekening mee houden en het niet op een andere manier zouden gaan ontdekken of zo... Maar! Als je me kent ben ik grappig, of dat beweren die sletjes toch... Wel dat heeft er misschien ook mee te maken met die ene keer dat ik die grap uithaalde met een van die players xD! Dat was echt uber grappig dude xD !!

    Nouja, de rest weet ik niet of moet ik zelf nog ontdekken ... joepie ! -.-'
    Byee
    xYuna


    What's wrong whit loving someone?

    heey heey nou zoals jullie zien heb ik nog maar 3 rollen over... de gene die gekozen zijn kunnen het zien voor de gene die niet gekozen zijn.. er zijn nog 3 rollen voor de liefhebbers...
    annyway ik stuur nu het bekent is de gelukkigen even een berichtje en ik laat weten wanneer de eerste quiz er is ;)
    dus gefeliciteerd voor de gelukkigen en voor de andere die iets minder geluk hadden zoals ik al eerder zy
    ik heb nog 3 rollen ^^ ;)

    Xxx kimmy


    A Noble was Born in Chaos

    is de rol; het lief van jo nog over ? ^^

    jup die is er nog ;)

    dus als ge die wilt hoeft ge alleen maar het lijstke van boven ^^ in te vullen en te plaatsen...


    A Noble was Born in Chaos

    Roll
    lief jo.
    -Naam
    joyce
    -Leeftijd
    17
    -Land
    duitsland?
    -Likes
    shoppen.partys.muziek.chocolat.
    -Dislikes
    huppeltrutte.johnys.regen.spinne.
    -Style
    mezelf?
    -Muiek [Smaak]
    rock.punk
    -Proloog verhaaltje
    Hééj,mijn naam is joyce en ben 17 jaar jong [a]!Ik woon ergens in duitsland maar dat boeit ni.shoppen en partys is een van mijn favoriete bezigheid en wat is een leven zonder muziek?juist ja; GEEN LEVEN.Groot voor mijn leeftijd ben ik niet maar daar trek ik mij dus NIKS van aan.Voor de rest kan ik nog al een bitch zijn..maar wie niet tegenwoordig?egoïstisch,naïf,koppig,grote mond zijn dingens dat ik eigenlijk best wel haat aan mijn eigen ook al moet ik het zelf toegeven.Maar ik kan ook heel lief en spontaan zijn.Alle tog tenminste dat ze lief tegen mij zijn ^^.Dag!<3_

    nog 2 rollen over...


    A Noble was Born in Chaos

    niemand nog voor de rollen voor het lief van fabi en het lief van max ?? want dan blijven die nog even single ...


    A Noble was Born in Chaos

    -Roll

    Lief van Fabi.
    -Naam
    Sharron
    -Leeftijd

    14.
    -Land
    Nederland

    -Likes
    shoppen.chillen.muziek.party's

    -Dislikes
    no monney.spinnen.huppelkutjes.

    -Style
    Gewoon mezelf. Maar i like Scenegirls

    -Muiek [Smaak]
    Rock.Punk.Screaming

    -Proloog verhaaltje
    Hi. my name is Sharron, ben nog maar 14 maar dat boeit niet, ik woon ik een kut dorpje in nederland, zonder muziek is er gewoon geen leven, en chillen met vrienden dat moét gewoon, en anders naar party's &zo. Als ik geen geld heb weet ik niet wat er gebeurt, en als ik een spin zie ga ik dood. Ik word ook zó gek van mensen die je dan zie lopen en dan naar je gillen 'EMO' ik ben geen emo/scenegirl/gothic/punker, im Sharron en ik heb me eigen stijlbitche's. Als een vriendin zich kut voelt, sta ik meteen bij hun voor de deur, want ik ben er voor ze, ik heb wel als ze dan gaan huilen, dan ik daar dan mee zit tehuilen. zo stoer ben ik nou..


    Music is my fxcking drug. &#9835;

    Laat wete wanneer hij er is he ;]
    x

    jup ik laat het weten ;) ben druk aant schrijven !!


    A Noble was Born in Chaos