• Voor dat ik naar de verjaardag van m'n broer ging kreeg ik ruzie met mijn vader, wat bijna nooit gebeurd. Hij begon ineens zomaar over iets, en ik keek hem kwaad aan. Hij begon te dreigen mij te slaan en weetikveel dus ik stormde keihard naar boven naar mn kamer en sloeg de deur dicht. Mijn moeder die in de badkamer stond hoorde ik toen roepen 'Wat is er aan de hand?'. Mijn vader kwam weer binnen en begon weer tegen me tekeer te gaan. Hij vertelde iets. Ik zweeg. Hij greep me bij m'n nek en gooide me de gang in! Ik rende naar buiten en daar ging hij weer zo kut tegen me doen. Ik voelde me toen echt kut een weetikveel en wilde niet meer naar de verjaardag, maar ik MOEST mee. Ik heb m'n fiets gepakt en ging er snel vandoor naar de verjaardag (ik moest met de fiets, pap en mam gingen lopend). Ik stopte ergens naast de weg en had in m'' hoofd niet naar de verjaardag toe te gaan en gewoon weg te fietsen. Ik deed het toch niet en fietste een rondje, zodat ik misschien niet meer zo down zou zijn. Ik kwam me ouders tegen en ging met hun mee. Mijn vader zat toen de hele tijd te lachen en te grappen om me op te vrolijken. En dat HAAT ik, eerst zo kut doen en dan proberen op te vrolijken. Pap: 'Als blikken konden doden.. haha'. ik: 'Dan was je er al lang aan geweest'. Bij het feestje hield ik de heletijd het huilen in. Er kwamen de hele tijd tranen die ik wegveegde. Ik heb nu knalrode ogen en het brand omdat ik het steeds weg had geveegd.
    Normaal huil ik bijna nooit, alleen als mijn ouders zo tegen me doen. En ohja, ik schrok ervan omdat pa me dreigde te slaan. Ik wou nog zeggen 'SLA DAN', maar hij was me voor en praatte verder..

    En nu ben ik echt bang, ik ben nu gelukkig thuis. Sorry, ik moest het kwijt.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2010 - 21:59 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Dat is echt zo kut voor je ö
    Veel sterkte. (flower)


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Zoiets is echt kut. En ik weet hoe het voelt. Mijn vader begint soms, als ik gewoon iets vraag, letterlijk te brúllen en kwaad te worden. En zo, dat ik echt bang van hem word en begin te huilen. En dan wordt hij nog bozer, omdat ik huil. Het enige wat je kunt doen is, al doet het nog zoveel zeer, niks. Gewoon zwijgen en alles ondergaan.
    Als er iets is of zo, als je het moeilijk hebt; je mag altijd iets laten weten, oké? :]
    Sterkte!


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    hoe dom waarom gaat hij nou zo idioot doen??? echt gemeen je moet eigenlijk gewoon keihard is zijn gezicht gaan huilen zodat hij ziet wat voor pijn hij je heeft gedaan. mijn vader wordt ook wel eens boos maar inmiddels ben ik daar zo aan gewend dat ik daarom niet meer ga huilen het boeit me echt niet meer wat hij vindt


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Sterkte! Ö


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Ghhg, sterkte. Dat is echt kut van hem. Hij had er overduidelijk spijt van. Ik hoop dat hij de rest van de week hierover gaat liggen piekeren in bed en door de dag heen, man. Ik sluit me aan bij wat Armani zegt.


    All this dampness is damp.

    Volcano schreef:
    Sterkte! Ö


    People change like the seasons - J. Cole

    Wat kut voor je. Het is nooit leuk ruzie met je ouders te maken :(
    Vraag als hij wat afgekoelt is waarom hij dat deed en dat je behoorlijk bang was. Of anders praat je met je moeder erover ;)

    Als ik ruzie heb met een van mijn ouders, begin ik ook altijd te huilen en dan worden ze nog bozer en vinden ze dat ik me aanstel. Ik heb ook gevoelens! Maar daarna praten we het weer uit en is het vergeven.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Omg wat een **** vader. Veel sterkte en denk eraan jij bent S -NS!_O_


    *insert philosophical cringe expression here*

    Dat is wel heel kut. Als het vaker voorkomt moet je misschien overwegen om even bij een vriendin in te trekken, want dit kan echt niet Sem. ;o


    Hope goes lost but never dies.

    wouw..sterkte.

    t lijkt me echt kut.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]