• Eens of Oneens? Leg je antwoord uit. :')


    Ik denk dat als er meer aandacht aan besteed word, dat hetero jongeren meer begrip kunnen tonen voor de homo jongeren, aangezien de homo jongeren vaak worden uitgescholden of niet worden begrepen door de omgeving. Als er meer aandacht/informatie aan word gegeven worden de homo jongeren misschien iets meer geaccepteerd, en is het voor hun misschien ook makkelijker om uit de kast te komen als ze weten dat ze meer geaccepteerd worden.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2010 - 15:34 ]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Eens :'D


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Eens :Y)


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    oneens.
    want de meeste homo's die ik ken zijn eng. ;$$$$


    Smiling but close to tears.

    Eens. :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Eens


    *insert philosophical cringe expression here*

    Breezy schreef:
    oneens.
    want de meeste homo's die ik ken zijn eng. ;$$$$

    dat vind ik geen reden om er geen aandagt aan te besteden op school.
    en niet alle homo's zijn eng. want ik ken er genoeg die harstike lief en aardig zijn.

    ik ben het Eens met de stelling.
    je hoort er nooit wat over op school, terwijl het wel gewoon een onderdeel is van de samenleving.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Cannibal schreef:
    (...)
    dat vind ik geen reden om er geen aandagt aan te besteden op school.
    en niet alle homo's zijn eng. want ik ken er genoeg die harstike lief en aardig zijn.

    ik ben het Eens met de stelling.
    je hoort er nooit wat over op school, terwijl het wel gewoon een onderdeel is van de samenleving.


    Precies! Op school word er bijna geen aandacht aan besteed, terwijl het toch een hoop ongemak kan voorkomen denk ik.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Lefevre schreef:
    (...)

    Precies! Op school word er bijna geen aandacht aan besteed, terwijl het toch een hoop ongemak kan voorkomen denk ik.

    Arg ^^
    owjha en het is onderzocht dat de meeste mensen van de leeftijd op de middelbaar met hun geaardheid worstelen omdat dat bij de pubbertijd hoort.
    dus daarom vind ik ook dat er meer over gesproken moet worden omdat het voor zomige duidelijkheid geeft. [a]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Voiceless schreef:
    Eens. :'D


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Ik ben het 100% eens met deze stelling.
    Op mijn school vinden ze Homo's Lesbi, en Bi vies


    I Will Always Love You Stephen R.I.P <3 I Love You †

    Cannibal schreef:
    (...)
    Arg ^^
    owjha en het is onderzocht dat de meeste mensen van de leeftijd op de middelbaar met hun geaardheid worstelen omdat dat bij de pubbertijd hoort.
    dus daarom vind ik ook dat er meer over gesproken moet worden omdat het voor zomige duidelijkheid geeft. [a]


    Idd. :')


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    BoyzoneLover schreef:
    Ik ben het 100% eens met deze stelling.
    Op mijn school vinden ze Homo's Lesbi, en Bi vies


    Bij mij ook, maar de docenten doen er echt helemaal niets aan.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Lefevre schreef:
    (...)

    Bij mij ook, maar de docenten doen er echt helemaal niets aan.
    Daar kan ik me echt ook soms zo kwaad over maken.
    (ik schrijf een verhaal over een meisje dat geadopteerd is door Homo's die voor haar zorgen alsof ze hun Biologische kind is)


    I Will Always Love You Stephen R.I.P <3 I Love You †

    BoyzoneLover schreef:
    (...)Daar kan ik me echt ook soms zo kwaad over maken.
    (ik schrijf een verhaal over een meisje dat geadopteerd is door Homo's die voor haar zorgen alsof ze hun Biologische kind is)


    Ja, daar kan ik me ook heel kwaad over maken, maar dat heeft weinig zin want ze doen er toch niks aan. Ik schrijf op dit moment ook aan zo'n soort verhaal. (ik zeg -nog- niet waarover, want ik weet nog niet of ik heb op Q ga zetten, en ik wil dat het idee nog een beetje origineel blijft.)


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik zou eigenlijk niet weten waarom.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.