• En dat was niet ironisch. Serieus, vandaag was L.O. zó leuk. :9~:9~:9~:9~:9~

    We hadden het de eerste twee uren, maar omdat die leerkracht van ver kwam, stonden we voor de turnzaal met sneeuwballen naar elkaar te gooien. Er kwam een leerkracht voorbij die zei dat we niet mochten gooien met sneeuwballen, maar we deden verder. Toen kwam de prefect die zei dat we moesten oppassen met de sneeuwballen en dat we een sneeuwman moesten maken. Deden we gewoon lekker verder, kwam diezelfde leerkracht terug en dan is die dat waarschijnlijk gaan zeggen en toen moesten we naar de studie. Daar hebben we een kwartier gezeten tot de leerkracht er was.

    Gingen we naar buiten, kwam onze leerkracht muziek eraan -die een serieuze hekel aan ons heeft-, begon iedereen heel kinderachtig en hyperactief te springen: 'Dag meneer!' Echt raar, haha. En hij stond daar maar krampachtig te zwaaien. Zei zo'n jongen: 'Oh, daar onze beste vriend!' Moest die leerkracht heel hard lachen. :'D

    Toen gingen we naar het basketbalveldje om daar met sneeuwballen te gooien, want het was nutteloos om nog naar de sporthal (niet op school) te gaan. Maar omdat een jongen op een andere sprong om hem onderuit te krijgen, moesten we stoppen omdat die jongen blijkbaar nogal kleinzerig was en bijna begon te wenen of zo. Hahahaha. Die leerkracht muziek liep dan terug uit school, ging iedereen sneeuwballen naar hem gooien, en toen een andere leerkracht van ons het raam opendeed en vroeg wat we aan het doen waren, gooide iedereen op hem, ghehehe. Maar goed, onze leerkracht LO dacht dat hij een "kei cool spel" kende, dat helemaal niet zo cool was. We hebben dat uiteindelijk niet gedaan omdat hij de klas niet stil kreeg om te stemmen wat we gingen doen en besloot hij te gaan wandelen.

    Wat je wandelen kan noemen... We liepen school uit en waar we stonden kwam geen enkele auto voorbij, gingen we daar lekker sneeuwballengevecht doen. Echt, dat was zo leuk! Toen zag ik een auto aanrijden en ik keek wie het was, zag ik dat het een leerkracht van mij was, die twee lesuren te laat op school was, en toen hij ons zag, ging hij heel enthousiast wuiven naar ons. :'D

    Toen bleek dat er een aandachtskind niet was -ja, hoe kan het anders als je lekker asociaal op de pot wilt zitten- en gingen we allemaal terug omdat de meisjes die haar gingen halen ook heel lang weg bleven terwijl ze gewoon op het secretariaat zat. We gingen naar de andere turnzaal om ons daar op te warmen, kwam die leerkracht die daar les gaf heel kwaad buiten: 'Wat zijn jullie hier van plan?' en toen ze onze leerkracht zag, werd ze helemaal rood. :'D

    Ik had helemaal geen zin om binnen te blijven staan, zei een meisje tegen mij: 'Ik heb het zo warm, kom Emilie, we gaan naar buiten!' Gingen we op de speelplaats van de kleutertjes spelen in de sneeuw, dat was daar heel diepe sneeuw die nog niet aangetast was, heerlijk. We maakten sneeuwengeltjes en lieten ons vallen in de sneeuw, gleden verder, gooiden sneeuwballen naar elkaar. Het was echt super leuk! En uiteindelijk zijn we dan terug naar binnengegaan omdat het lesuur toch bijna gedaan was.

    En toen was ik helemaal hyper haha, ik word echt hyper van sneeuw. Geen idee waarom. (':

    Omfg, ik realiseer me nu pas hoe dom mijn titel wel niet is

    [ bericht aangepast op 3 dec 2010 - 19:42 ]


    Only losers can act the way you do

    haha. lol


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Haha, omggosh.
    Ik word hier echt melig van.:$

    Kus.
    (K)


    <3

    ohhh dat wil ik ook :9~


    They fell in love, didn't they?

    hahaha, ubercool. (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Lol xD
    lang leve sneeuw -tot je er door valt en sneeuw gaat happen-


    Sometimes in my tears I drown, but I never let it get me down.

    snuggle schreef:
    ohhh dat wil ik ook :9~


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Sneeuw is awesome, zeker met dit soort dingen. :9~
    Maar was je toen de rest van de dag niet zwaar doorweekt? :')


    Hope goes lost but never dies.

    Solitary schreef:
    Lol xD
    lang leve sneeuw -tot je er door valt en sneeuw gaat happen-
    Oh, maar ik heb sneeuw gehapt hoor. (krul) Ofja, er is sneeuw in mijn mond gepropt. Haha :'D


    Only losers can act the way you do

    Messiah schreef:
    Sneeuw is awesome, zeker met dit soort dingen. :9~
    Maar was je toen de rest van de dag niet zwaar doorweekt? :')
    Nee, door die vijf minuutjes toch nog tegen de verwarming te staan heb ik de dag niet doorweekt doorgebracht en sneeuw smelt snel door lichaamswarmte hé. (':


    Only losers can act the way you do

    Nah sneeuwbal gevechten zijn niet mijn ding (krul)


    -

    Snow is echt moooi en leuk!.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Genius schreef:
    Nah sneeuwbal gevechten zijn niet mijn ding (krul)
    Je weet niet wat je mist. (cat)


    Only losers can act the way you do

    Somnium schreef:
    (...)Je weet niet wat je mist. (cat)

    Jawel hoor (krul)


    -

    -Jaloers!- Ik wil ook een sneeuwbal gevecht!

    veel beter dan de handstand!


    You are beautiful, you are love.

    Ik zou willen dat wij zulke LO lessen hadden :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan