• Is dat heel veel artiesten vroeger op school gepest werden. Angelina Jolie, Mika, Lady Gaga, Eminem, Taylor Lautner, Demi Lovato, Taylor Swift, Zac Efron, Selena Gomez enzovoort.
    Ben ik nou de enige die dat opvalt?(krul)

    [ bericht aangepast op 28 aug 2010 - 20:40 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    ik denk dat jaloezie ook een rol speelt bij het pesten van hen..sommige beroemde mensen waren al in films te zien ofzo terwijl ze nog gewoon naar school gingen...

    [ bericht aangepast op 29 aug 2010 - 12:03 ]

    En om je te bedenken dat al die pestkoppen doen alsof ze altijd dikke maatjes waren wanneer ze beroemd zijn geworden, echt zieliggg :'D.


    Tell me how do my Leftovers taste.

    Dat was mij ook al opgevallen.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Viel mij ook al op, ja.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2010 - 14:12 ]


    You can't fly unless you let yourself fall.

    Happysnail schreef:
    Yea, dan word ik later dus ook beroemd (cat)


    ik dan ook ze pesten me veel te veel maar tees jaar laat ik me ni doen ze


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Duh. De artistieke typjes worden getreiterd 8D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hagelslag schreef:
    Duh. De artistieke typjes worden getreiterd 8D


    Toch niet altijd? Bij mij op school zit een jongen die heel goed kan gitaarspelen en zingen en je hebt van die aso's die hem uitmaken voor mietje omdat hij ook liedjes schrijft, maar de meeste mensen accepteren hem wel en hij is best wel populair. (en knap (a)


    It's time to be happy again.

    Nightingale schreef:
    (...)

    Toch niet altijd? Bij mij op school zit een jongen die heel goed kan gitaarspelen en zingen en je hebt van die aso's die hem uitmaken voor mietje omdat hij ook liedjes schrijft, maar de meeste mensen accepteren hem wel en hij is best wel populair. (en knap (a)

    Zeg eerlijk: vaak wel. ;p


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ach, blijkbaar vinden veel mensen dus dat ze gepest worden.
    Of ze willen lekker zielig doen.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Hagelslag schreef:
    (...)
    Zeg eerlijk: vaak wel. ;p


    haha oké, ik ben het wéér met je eens: mensen die anders zijn dan anderen worden wel vaak getreiterd.


    It's time to be happy again.

    Misschien omdat ze graag van overacteren en overdrijven houden, dat ze niet zijn gepest maar een keer door een paar mensen geplaagd meer er een drama over maken :'D
    Jooooke.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Happysnail schreef:
    Yea, dan word ik later dus ook beroemd (cat)


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Nightingale schreef:
    (...)

    haha oké, ik ben het wéér met je eens: mensen die anders zijn dan anderen worden wel vaak getreiterd.

    En dat vind ik echt heel lelijk van de mensheid. Laat elkaar toch lekker in hun waarde, denk ik dan. :o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hagelslag schreef:
    (...)
    En dat vind ik echt heel lelijk van de mensheid. Laat elkaar toch lekker in hun waarde, denk ik dan. :o


    yep, ben ik met je eens. Als die mensen dat leuk vinden: laat ze dan! Goed, ik denk ook bij sommige mensen: 'hmm, oké.. apart'. Maar ik ga een meisje uit mijn klas niet pesten omdat ze vaak een apenknuffel om haar schouders heeft geslagen. Ik bitch wél tegen mensen die recht in m'n gezicht zeggen dat ik arrogant ben. Maar even terug naar het topic: vaak zijn ze ook jaloers. Taylor Swift haar stem is namelijk zo móói, ik kan me niet voorstellen dat zij gepest werd. En dat niet alle jongens op school voor haar vielen.


    It's time to be happy again.

    Happysnail schreef:
    Yea, dan word ik later dus ook beroemd (cat)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]