• hoi ik ben lea en ik gan ar de 2e klas van de middelbaar en ik wil best graag populair worden want in de eerste klas had ik haast geen vrienden.
    weet iemand hoe ik populair kan woorden in de 2e klas?

    Desolate schreef:
    Stay yourself.
    Ze moeten je maar nemen zoals je bent, vrienden komen dan vanzelf wel.(:


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Je mag je echt niet anders voordoen als jezelf. Als je dat wel doet, en je krijgt hierdoor vrienden is het even leuk. Maar op den duur ga je weer als jezelf gaan doen, en gaan al die vriendschappen terug kapot, en dat doet alleen maar meer pijn dan.
    Je moet gewoon jezelf blijven, dat is de enige manier. Vroeg of laat krijg je echt wel vrienden ;')


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Gewoon heel sociaal doen. Doe aardig tegen iedereen en ga niet al teveel rotzooi trappen, dan ben je namelijk eerder irritant dan populair. Je moet makkelijk kunnen praten en wat leuks te vertellen hebben. En dit klinkt misschien heel erg cru: zorg dat je er leuk uitziet.


    It's time to be happy again.

    Populair is niet iets om iets te worden. Als je bedoeld met gewoon meer vrienden te hebben of te maken, moet je gewoon jezelf zijn en laten zien aan de anderen dat je sociaal bent.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Nightingale schreef:
    En dit klinkt misschien heel erg cru: zorg dat je er leuk uitziet.

    Wat een onzin, dat laatste.
    Ook al ben je zo lelijk als de nacht, als je een grote bek hebt een een beetje de bitch uithangt, vind iedereen je automatisch "knap". Die wijven die bij ons populair zijn, zijn écht niet knapper dan anderen -,-

    Doe dat niet.
    Als ze je niet mogen, zijn ze je vriendschap niet waard.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Paintbrush schreef:
    Waarom wil je populair worden? Volgens mij is dat zo leuk nog niet.. (geen ervaring mee, maar ik vind het nu prima)


    Blijf toch gewoon jezelf. Mss kun je proberen om wat meer met mensen te praten enzo.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Euh, ja. Ik weet niet. Populair worden is nou niet bepaald iets positiefs, als je het mij vraagt. Vrienden maken lijkt me leuker? Daarvoor hoef je alleen maar jezelf en sociaal te zijn.


    Life is hard and then we die

    Ik snap niet hoe je populair wilt worden. De meeste populaire mensen zijn populair door hun cool doen, niet door hunzelf te zijn. Ze hebben vaak zelf niet zoveel vrienden -ookal lijkt dat zo-. Ze gaan altijd bij groepjes staan, ze kunnen met iedereen omgaan, maar hebben zélf geen groepje. Oke ik heb er niets tegen, maar dropte hier boven gewoon mijn mening *


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Wij hebben niet eens populaire mensen. Waarom zou je niet gewoon vrienden maken ipv populair worden dan? Is veel effectiever dah.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2010 - 22:05 ]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    mijn ervaring, opvallend zijn.
    ik zou trouwens helemaal niet populair wíllen zijn ik sta liever op de achtergrond ik heb zat vrienden en daar ben ik blij mee. daar hoef ik echt niet populair voor te zijn
    be yourself


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    PUKKELxDING schreef:
    Euh, ja. Ik weet niet. Populair worden is nou niet bepaald iets positiefs, als je het mij vraagt. Vrienden maken lijkt me leuker? Daarvoor hoef je alleen maar jezelf en sociaal te zijn.


    effort never betrays you

    Desolate schreef:
    Stay yourself.
    Ze moeten je maar nemen zoals je bent, vrienden komen dan vanzelf wel.(:


    Even a white rose has a black shadow.

    als je egt perse populair wil zijn moet je er gewoon goed uit zien en je hoeftniet populair te zijn wij zitten ok met een grote groep in de pauze maar wij (me vriend(in)en zijn ok niet egt wat je zegt "de popieopies" dat zijn namelijk (sorry voor de mensen die het wel zijn) Slette..

    [ bericht aangepast op 29 aug 2010 - 22:13 ]


    its always the same road,it just go's on and on..

    Muslera schreef:
    (...)
    Wat een onzin, dat laatste.
    Ook al ben je zo lelijk als de nacht, als je een grote bek hebt een een beetje de bitch uithangt, vind iedereen je automatisch "knap". Die wijven die bij ons populair zijn, zijn écht niet knapper dan anderen -,-


    Hmm, misschien bij jullie. Het ligt er ook een beetje aan in welke klas je zit. In de tweede moet je misschien wel een grote bek hebben ja. Ik zit nu in de vijfde en geloof me: je bent alleen populair als je mooi bent. En natuurlijk wat te vertellen hebt. Sorry, maar bij mij op school zijn alle populaire mensen knap.


    It's time to be happy again.