• hoi ik ben lea en ik gan ar de 2e klas van de middelbaar en ik wil best graag populair worden want in de eerste klas had ik haast geen vrienden.
    weet iemand hoe ik populair kan woorden in de 2e klas?

    Desolate schreef:
    Stay yourself.
    Ze moeten je maar nemen zoals je bent, vrienden komen dan vanzelf wel.(:

    sociaal zijn (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Popu is niet belangrijk xD zoals bij mij vinden ze mij leuk en aardi omdat ik vaak lach en ook heel luid lach xD

    Nightingale schreef:
    (...)

    Hmm, misschien bij jullie. Het ligt er ook een beetje aan in welke klas je zit. In de tweede moet je misschien wel een grote bek hebben ja. Ik zit nu in de vijfde en geloof me: je bent alleen populair als je mooi bent. En natuurlijk wat te vertellen hebt. Sorry, maar bij mij op school zijn alle populaire mensen knap.

    Ik zit ook in de 5e. -_-

    Populair zijn is niet alles. Als je populair bent zijn je vrienden meestal nep & dat soort stuff. Wees blij met de vrienden die je hebt en blijf jezelf.
    Een beter advies kan ik je niet geven. : D


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    gewoon aardig tegen iedereen zijn en meiden uitnodigen voor een tof feestje ofzo. en voila je hebt vriendinnen en ben populaire. maar wel je zelf blijven. dat is het beste ;)


    You can close your eyes for things you don't want to see, but you can't close your heart for things you don't want to

    Populair zijn is niet alles..
    Maarja..
    Je moet sociaal zijn, de bitch uithangen & een grote bek hebben. xd

    Probeer een beetje op te vallen praat met populaire veel meisjes enz stink nooit en doe opvalende kleding aan werkt echt

    Believe
    in
    Yourself


    26 - 02 - '16

    marennie schreef:
    Probeer een beetje op te vallen praat met populaire veel meisjes enz stink nooit en doe opvalende kleding aan werkt echt

    waarom bump je?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ga bij de leerlingen vereniging, leerlingenraad, help bij open avonden en maak veel vrienden.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Damn this is old


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Zie hoe vaak ik gequote ben toen! _O_

    Maar damn, this is very old indeed.


    everything, in time

    Leftovers schreef:
    Populair worden maakt je niet meer dan je bent, hoor :'). Gewoon jezelf blijven, dan komt het goed.


    Life is full of fake people