• Vannacht droomde ik dat ik verkering had met Justin Bieber. -Is een hater.- Lol, hij was tijdens onze 'relatie' steeds heel afstandelijk en zo, alsof we al jaren bij elkaar waren en het begon te vervelen.
    Maar het was nogal vaag, want we waren steeds in zijn huis en hij had like, zo'n huge meer in zijn tuin. En toen kregen we ruzie, werd hij ineens heel gewelddadig. Dus ik rennen voor mijn leven, verdrinkt hij me in zijn meer.D:
    En dat terwijl ik hem makkelijk aan zou kunnen, kleintje.:9~


    everything, in time

    Stripe schreef:
    Haha, fail. :9~


    .

    Desolate schreef:
    (...)

    Ruilen?(krul)


    neh ik ben best wel trots dat ik hem in mijn droom heb vermoord (A)

    Ishtar schreef:
    (...)

    neh ik ben best wel trots dat ik hem in mijn droom heb vermoord (A)


    Kom vannacht in mijn droom, vermoord hem en tover mij weer levend.:9~


    everything, in time

    haha, fail dromen over just-in bieber.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    millenium schreef:
    haha, fail dromen over just-in bieber.


    Het télt niet, ik was ziek en had koorts!:Y)


    everything, in time

    Whaha xD Geweldig. Jammer dat het vermoorden niet anderom was.. :X

    omg ik droomde dat mijn vriendinnen op een heropvoed kamp waren bij zijn moeder, en toen kwam ik op bezoek. En moest ik ook worden heropvoed. En toen had ik emt hem ofzo. En toen gingen ik en mijn vriendinnen dikke mrode mixjes drinken. Maar dat mocht niet, en toen was er bezoek bij zijn moeder. En die rook toen de alcohol geur. En toen was Justin teleurgesteld in mij omdat ik alcohol had gehad. En toen ging ik depressief op bed liggen >< En toen ging hij mij troosten. XD.

    Okay dat was dus heel stom. ><


    Alleen maar tranen van geluk

    Desolate schreef:
    (...)

    Kom vannacht in mijn droom, vermoord hem en tover mij weer levend.:9~


    zou het proberen (baby)

    Grey schreef:
    omg ik droomde dat mijn vriendinnen op een heropvoed kamp waren bij zijn moeder, en toen kwam ik op bezoek. En moest ik ook worden heropvoed. En toen had ik emt hem ofzo. En toen gingen ik en mijn vriendinnen dikke mrode mixjes drinken. Maar dat mocht niet, en toen was er bezoek bij zijn moeder. En die rook toen de alcohol geur. En toen was Justin teleurgesteld in mij omdat ik alcohol had gehad. En toen ging ik depressief op bed liggen >< En toen ging hij mij troosten. XD.

    Okay dat was dus heel stom. ><


    Hahahahhaha, maar jou justin valt jou niet aan-gayhand-


    everything, in time

    Hopelijk is er vannacht een vervolg waarin je hem te grazen neemt (baby)


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    Hopelijk is er vannacht een vervolg waarin je hem te grazen neemt (baby)


    Ik hoop het ook, maar die is dan wel magisch, want ik ben eigenlijk al dood.(nerd)


    everything, in time

    Ik ben ook een anti-bieber en ik had gedroomd dat ik iets met hem had, maar zn vader in de gevangenis zat, toen moest ik met hem mee vluchten en uiteindelijk waren we in zijn appartement en viel er een koe uit de openhaard :'D

    [ bericht aangepast op 29 aug 2010 - 6:34 ]


    Get back motherfuckerz'