• Heel mijn familie zegt dat ik meer moet drinken. Geen alcohol natuurlijk, maar gewoon, overdag drinken. 's Morgens bij mijn ontbijt drink ik nooit, en 's middags drink ik meestal alleen op school iets. Bij het avondeten zijn dat maar ook gewoon een paar slokken van een glas. Een paar weken geleden had ik ook een helse pijn in mijn nieren, en m'n moeder zegt dat het daardoor komt. Net zoals mijn moeder zegt dat dit niet gezond is, en dat ik móét drinken.

    Hebben jullie dat ook, of wat denken jullie hier van? Sorry voor deze praat, maar ik vraag me dat gewoon al een hele tijd af.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Dan moet je inderdaad meer drinken :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ja je moet meer drinken (=

    Dat herkin ik van ergens!
    Zo"n jaar geleden dronk ik 's ochtends niets, naar school had ik een flesje van 0,5 liter maar daar was altijd amper iets uit als ik terug thuis kwam, en dan voor het slapengaan dronk ik nog een paar slokken.
    En iederen maar zeuren dat ik meer moest gaan drinken. Uiteindelijk heb ik dat maar gedaan, en nu ben ik veel minder vlug uitgeput =)

    Meer drinken zou ik dus zeggen :'D


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Yep. Ik drink over het algemeen ook niet veel maar ik dwing me dan omdat ik anders gruwelijke hoofdpijn krijg. :\


    your eyes are like stars in the night.

    ik drink veel te veel, -kreeg ik net nog een preek over van ons mam ><'-


    Big girls cry when their hearts are breaking

    xjustxmyself schreef:
    Dat herkin ik van ergens!
    Zo"n jaar geleden dronk ik 's ochtends niets, naar school had ik een flesje van 0,5 liter maar daar was altijd amper iets uit als ik terug thuis kwam, en dan voor het slapengaan dronk ik nog een paar slokken.
    En iederen maar zeuren dat ik meer moest gaan drinken. Uiteindelijk heb ik dat maar gedaan, en nu ben ik veel minder vlug uitgeput =)

    Meer drinken zou ik dus zeggen :'D

    Just the same. De flesjes op school zijn zelfs nog minder dan 0,5 liter! ö Nou allesinds bedankt aan iedereen!


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Ik heb dat ook.
    Normaal drink ik op een dag maximaal 5 glazen drinken, wat gewoon simpelweg te weinig is.
    Dus ik heb nu elke dag een grote fles water op mijn kamer staan, en die moet ik dan aan het eind van de dag op hebben gedronken.


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    millenium schreef:
    ik drink veel te veel, -kreeg ik net nog een preek over van ons mam ><'-

    Te veel is denk ik ook niet zo goed hoor. :Y)


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Ik heb hetzelfde gehad als jou. Toen ik meer ging drinken, merkte ik ook dat die overbodige pondjes eraf vlogen en ik me veel fitter voelde. =P

    Een half jaar geleden, in de winter, heb ik een nierontsteking gehad, dan moet je wel meer drinken anders heb je nog meer pijn. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Sardonyx schreef:
    Ik heb dat ook.
    Normaal drink ik op een dag maximaal 5 glazen drinken, wat gewoon simpelweg te weinig is.
    Dus ik heb nu elke dag een grote fles water op mijn kamer staan, en die moet ik dan aan het eind van de dag op hebben gedronken.

    Ik heb hier ook een grote fles die hier al.. een week staat fso? Hij is nog niet in de helft.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Jij drinkt écht te weinig. Je moet wat tijdens het ontbijt drinken, kleine pauze op school (als je die hebt), grote pauze op school, als je thuiskomt liefst twee glazen, bij het avondeten en voordat je naar bed gaat.
    Per dag minstens zeven glazen op een dag drinken.
    Wat misschien handig is: neem een flesje water mee naar school. Dat kun je vullen en je kunt als je door de gangen loopt steeds een paar slokjes water drinken.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik druk juist vrij veel.. :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Scandal schreef:
    Ik heb hetzelfde gehad als jou. Toen ik meer ging drinken, merkte ik ook dat die overbodige pondjes eraf vlogen en ik me veel fitter voelde. =P

    Een half jaar geleden, in de winter, heb ik een nierontsteking gehad, dan moet je wel meer drinken anders heb je nog meer pijn. ^^

    Oei, best dat ik dat ga voorkomen, haha. Wat dronk je dan? Gewoon water?


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Ja, je moet dan echt meer drinken. En dan vooral water. Ik heb dat probleem ook gehad. En ik werd altijd zo snel ziek, ik was altijd zo vermoeid. Na testen en onderzoekingen bleek dat ik gewoon was uitgedroogd en simpelweg meer moest drinken. Water dus. (:


    Life begins at the end of your comfort zone

    Maunier schreef:
    Jij drinkt écht te weinig. Je moet wat tijdens het ontbijt drinken, kleine pauze op school (als je die hebt), grote pauze op school, als je thuiskomt liefst twee glazen, bij het avondeten en voordat je naar bed gaat.
    Per dag minstens zeven glazen op een dag drinken.
    Wat misschien handig is: neem een flesje water mee naar school. Dat kun je vullen en je kunt als je door de gangen loopt steeds een paar slokjes water drinken.

    7 GLAZEN? O.O Zo veel? Dat vind ik echt véél. Ja, we hebben 1 kleine pauze op school (20 min.), maar meestal drink ik dan ook niet. En dan van het flesje water vind ik nog niet zo een slecht idee, hoewel het water bij mij op school niet drinkbaar is, dus ik zal het met dat flesje moeten doen. Woensdag begin ik terug met school, dus ik zal het eens uitproberen. Bedankt!


    Moonshine, take us to the stars tonight ~