• Onze Billchen is ernstig ziek!

    Bij het concert in Portugal werd er vlak voor het zou beginnen een kerel op het podium geplant, die probeerde boven de menigte uit te komen, om te vertellen dat onze Billchen ziek is. Hihi, en Tom komt dan in het duits vertellen dat het hun erg spijt! Arme Bill, terug gevlogen naar Duitsland .



    Hihi, die fans xD.

    Sorry hoor, maar ze sliepen 7 dagen van te voren daar voor de deur. "29 juni, de kaartjes zijn geldig voor dán" Je zou ze maar hebben weggegooid. xD Sorry ik vind het echt te prachtig! Sta je daar hoor, helemaaaaal vooraan. Mag je weer gaan x______X


    ( Link dat de band (waarvan Tom het woord neemt) hun excuses aanbied : http://www.youtube.com/watch?v=WBwLFCPvAHY&feature=bz302 )

    http://www.youtube.com/watch?v=WBwLFCPvAHY&feature=bz302

    = de link :P

    :O erg voor die fans en vooral voor Bill :(

    arme Bill:O


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    HEEEEEEEEEEEEEEEL ERG


    You'd took my breath but I'll survive.

    STEL JE VOOR!! o.O ik zou doodgaan!!
    je wacht de hele dag! en dan hoor je DAT BILL AL OP HET VLIEGTUIG NAAR DUITSLAND ZIT!! o.O das zo fucking erug!
    late we hope da Bill ok is.. ='(:(

    it has been a sad and dark day in tokio hotel world..

    Andere link!

    Arme Bill! Dan voel je je schuldig!
    Arme Tom! Z'n broertje! En nu moet hij overal zijn excuses aanbieden (Hij neemt het woord bij persconferenties etc. )
    Arme fans!

    Nieuwe link:

    http://www.youtube.com/watch?v=B-ituTzM8Xo

    Bill heeft Laryngitis: Ontsteking in het strottenhoofd, of uiteinde{?} van de luchtpijp. Hopelijk is het niet Chronische Laryngitis, dan is het dus blijvend/vaker voorkomend.
    Dit komt heel vaal bij Zangers etc. voor, vanwege het vele stemgebruik, of het komt door roken.

    <3 Beterschap Billchen.

    OHARME BILL!! en die fans, maar Bill is belangrijker!
    x.


    Camille :')

    Écht zo zielig.. té veel om op te noemen!

    Hoop niet dat het blijvend is!

    Zo erg! 'k hoop maar da Bill er door komt!
    xX.

    omg zo erg vo bill en de fans

    khoop da et niets aan zijn mooie stem is fzo wnt dan flip ik

    (K)

    ochaarme... viel baeterschap bill

    Ahh... wat zielig :(

    ik vraag me af waarom Tomi niet mee ging met Billi als hij ziek was :8

    Omdat hij toen samen met Georg en Gustav, in een persconferentie vragen beantwoorden enzo.

    Én daarbij, Tom zou dan ook echt niet mee kunnen. Het is niet altijd een sprookje =P.

    Tom heeft ook een briefje geschreven, daar stond op:
    "Dear fans,

    We are terribly sorry that we had to cancenl the shows, but we had no other choise. We just flew Bill back home to get the best reatment possible but even the doctors there told him that he is not allowed to sing for a whole week and that he has to stay in bed for the whole time! Even if Bill didn't listen to the doctor, his vocal cords are so inflamed that he couldn't get out a single note anyway. At this point,"Bill is pretty down and disappointed We all hope very much that he gets better soon to come back on stage with us. Please, don't ne mad at us for cancelling the shows" ( handtekeningen van Tom Georg en Gustav onderaan deze brief, die door Tom is geschreven)

    Poor thing =O
    kga een Get well soon kaartje sturen =D


    Frankly my dear, I don't give a damn.