• Onze Billchen is ernstig ziek!

    Bij het concert in Portugal werd er vlak voor het zou beginnen een kerel op het podium geplant, die probeerde boven de menigte uit te komen, om te vertellen dat onze Billchen ziek is. Hihi, en Tom komt dan in het duits vertellen dat het hun erg spijt! Arme Bill, terug gevlogen naar Duitsland .



    Hihi, die fans xD.

    Sorry hoor, maar ze sliepen 7 dagen van te voren daar voor de deur. "29 juni, de kaartjes zijn geldig voor dán" Je zou ze maar hebben weggegooid. xD Sorry ik vind het echt te prachtig! Sta je daar hoor, helemaaaaal vooraan. Mag je weer gaan x______X


    ( Link dat de band (waarvan Tom het woord neemt) hun excuses aanbied : http://www.youtube.com/watch?v=WBwLFCPvAHY&feature=bz302 )

    op tmf.nl staat het nu ook bij nieuws maar er staat niet bij wat hij precies heeft ofzo

    ik maak me zorgen :(

    nee, dat weet je ook niet zeker (: maar laten we hopen dat het niet al te lang duurt en het niet chronisch is, zoals al eerder werd gezegd


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Poor thing =O
    kga een Get well soon kaartje sturen =D

    Als jet het adres hebt stuur het me dan! Ik wil dat Bill bedolven word onder beterschapskaartjes zodat hij weet dat we aan hem denken ^^


    BAM!

    nou uhm ik ben denk 1 van de weininge fans die het niet helemaal zielig vind. Maar dat is misschien als het door het roken komt dan ben ik boos, want ik heb er een super hekel aan als zangers/zangeressen roken dan verkloten ze hun stem dat ik niet leuk vind. Maar als het niet daar door komt dan ben ik heel verdrietig. En ook heb ik medelijden met de fans. Wachten heel lang sta je vooraan krijg je de mededeling dat je naar huis kan , nouu dat is diep triest en daarom vind ik dat ze het wat eerder moeten zeggen want dat weet je al langer als 5min voor het concert als er iemand ziek is toch? Diep triest als je het mij vraagt...
    Maar nog meer medelijden tuurlijk ook met Bill wens hem veel beterschap(L)(K)
    Xx


    Blame it on the alcohol

    omg zo erg vo bill en de fans

    khoop da et niets aan zijn mooie stem is fzo wnt dan flip ik

    (K)


    er is dus wel wat met zijun stem,, luister dit filmpje maar, echt zielig
    http://www.dailymotion.com/video/x4q2ah_marseille-140308-in-die-nacht_music

    nouu dat is diep triest en daarom vind ik dat ze het wat eerder moeten zeggen want dat weet je al langer als 5min voor het concert als er iemand ziek is toch? Diep triest als je het mij vraagt...


    Nou zal je wat vertellen xD.

    In Frankrijk ( geen idee welk concert, in Marseille ofzo? kan dat kloppen?)
    Zong hij al de helft niet , en haalde hij de meeste noten niet ( klonk vaaaaals X_X )
    'Én dan zie je hem zo zielig kijken enzo.."

    Maar enfin, we dwalen af:

    Ja, maar Bill wou het gewoon proberen! Ik bedoel, die druk die dan op je staat. En ik geloof dat het eerst heel slecht ging, toen weer wat beter, maar toen vlak voor het concert werd de boel toch afgeblazen. Bill werd met vliegtuig naar Duitsland 'gestuurd', en de rest van de band, ( voornamelijk Tom) Bood hun/zijn excuses aan enzo voor het cancellen.

    Maar ja, je kan dan wel je geld terug krijgen:
    -Wat als je ze koopt op een 'zwarte' site? Dan kan je je geld niet terugvragen.

    Daarbij wordt dan wel het kaartje vergoed maar:

    -De nachten dat je er sliep niet.
    -De reiskosten niet. Van 5 minuten lopen, tot uren in het vliegtuig zitten. ( Dat ook nog! ) Sta je eindelijk vooraan, en dan kan je weer gaan! ik begrijp het wel hoor! Ze zijn gewoon verdrietig, en niet boos op Bill. Hij kan er ook niks aan doen.! Vind het zooo sneu ! =(.

    En oh ja:

    "Larnygitis: ontstekingen Strottenhoofd, luchtewegen/voornamelijk luchtpijp. " Dan gaat het dus gruwelijk mis met je stembanden!

    Ergens op een spaanse site stond er dat het door een koudje kwam, maar dat is alleen de aanleiding.
    Hoop niet dat het chronisch is... :S. Dat is heeeel kut kut kut!

    Omg! je kan hier uren overnadenken.

    - Bill zonder broertje ( tenminste weet niet of Tomi er nu is :P )
    - Bill die pijn heeft.
    - Bill die de druk moet aanvoelen van fans, etc. Want er zullen vast fans zijn die deze situatie anders zien én moeders die boos zijn ( check youtube maar 's )

    .... etc.etc.. :S

    iCh had het al geho0rd van een vriendin van múh !


    Poor little Lieb sweetsel Billaitjaah ! :(:(

    mah weet iemand wat iej nu precieS heeft ?! O.O


    I (H) yÔu Bill !


    get well soon !


    .XxX. MariT[om] (K)



    (flower)


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    Bill ligt bij mama thius in bed.. aan het aansterken.. hoop dat hij snel beter word.. en is mindert met de cilindervormige tabak verslaving xD:P...

    -_- hoe verleidelijk die ook is!

    x. kirsten


    Wie du mir, so ich dir.

    Bill mag niet dood


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    daz echt Supererg!!
    en Tom heeft een keilieve brief geschreven
    en dan op da einde 'WEES AJSEBLIEF NI BOOS OMDA WE HET CONCERT CANCELDE'
    alee daz toch meer dan normaal da ze da doen,Bill is ernstig ziek!!
    en euhm, ze geven toch een nieuw concert op 29 JUNI, dus die fans hebbe het nog allemaal opgelost gekrege...
    Maar weet iemand wat er prcies gebeurt is??
    want ik leg het ff uit!
    Bill was aan het zingen daar in Portugal, en inees moest hij hoesten,en dr kwam bloed uit zijn mond, me die hoest...
    en toen hebbe ze hem dus direct overgevloge naa DL e:D
    Xxx


    everybody needs a song.

    daz echt Supererg!!
    en Tom heeft een keilieve brief geschreven
    en dan op da einde 'WEES AJSEBLIEF NI BOOS OMDA WE HET CONCERT CANCELDE'
    alee daz toch meer dan normaal da ze da doen,Bill is ernstig ziek!!
    en euhm, ze geven toch een nieuw concert op 29 JUNI, dus die fans hebbe het nog allemaal opgelost gekrege...
    Maar weet iemand wat er prcies gebeurt is??
    want ik leg het ff uit!
    Bill was aan het zingen daar in Portugal, en inees moest hij hoesten,en dr kwam bloed uit zijn mond, me die hoest...
    en toen hebbe ze hem dus direct overgevloge naa DL e:D
    Xxx





    ÁÁÁÁáÁAAAH iCh wil Tomselbrief lezen ! (flower)

    wilst du mich bitte vertellen wah je dat hebt gelezen ? (A)


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    Tot nu toe is als laatste het concert uit Italië, Torino, officieel afgelast. De concerten erna niet! ^^ Vandaag is dit laatste feitje pas bekend gemaakt met dit bijbehorende bericht;

    ik citeer:
    "From universal italian site:
    Bill is still sick, today they had the results of a medical exam, which shows that Bill is unable to perform in Turin.
    His inflamated vocal chords firbid him to sing. The band is really upset for this. Tom said: "Bill tried everything to get well, but without succes. Even if we tried everything we feel, at the same time, responsible for not being able to perform, we're really upset for our fans. The Torino concert was sold out and now we can't go on stage!".
    Bill is still under medical treatment - we'll keep you informed."

    Het gaat dus inderdaad niet bepaald de goede kant op, máár nog niet alles is afgelast. Daar wachten ze nog mee, in verband met onvoorspelbare veranderingen van Bill's gezondheid. Hij kán zo weer beter worden, als god het goed met hem voorheeft. Het kán ook nog weken duren, of in zijn ergste vorm niet meer geheel overgaan

    Ik zelf ben van mening dat ze hem gewoon een maandje vrij moeten geven ^^ Niet zoals ze nu doen, heel april volplannen met de USA en Canada. Dat komt op mij zo hypocriet over. Dit is het tweede teken dat ze, en dan vooral Bill, het té druk hebben, en dan gooien ze de agenda nog eens extra vol. Anyways, als Bill straks weer half gezond op het podium gaat, kun je erop wachten dat hij helemaal niet meer kan zingen over 2 à 3 maanden. Met die Angina had hij geluk, maar hij is er nog 2 maanden zien van geweest. Blijkbaar heeft hij er niets van geleerd, want nu ging hij wéér door tot het uiterste. Alleen maar voor de fáns, die nu egoïstisch lopen te zeuren dat hun concert is afgelast. Terwijl ze géén idee hebben wat er backstage zich afspeelt. Zij hebben niet gezien hoe Bill letterlijk ingestort is in Portugal. (Het schijnt een drama te zijn geweest, zo mijn bronnen ) Denken 'nur' aan zichzelf.
    Hij maakt zichzelf indirect kapot door de fans. Als iedereen nu eens stopt met het eisen van meerdere concerten komen we al een heel eind.

    Hij is gek dat hij doorzong met deze laryngitis. volgens mij beseft hij dat als hij zoiets vaker flikt z'n stem nooit weer de oude zal worden, net zoals een beschimmelde boterham nooit meer eetbaar zal worden.
    Ik ben verre van boos op Universal. Wat mensen niet snappen is dat hij zélf het zo ver heeft laten komen. Hij drijft zichzel tot het uiterste, puur en alleen om de fans niet teleur te stellen, maar ziet daarbij niet, dat het juist averechts werkt. Het gaat echt helemaal nergends heen zo, hij mag dan 18 zijn, maar hij is altijd nog een kind die zichzelf overschat. Hij is niet god, en heeft dus ook zijn rust nodig zo op z'n tijd.
    Ik beschuldig niemand, want niemand kon hier wat aan doen behalve Bill zelf. Natuurlijk kun je een dergelijke ziekte niet voorkomen, maar hij zingt zó veel, dat het haast niet anders kon. Het had kunnen worden voorzien, helaas is dat niet gebeurt. Hopen dat ze er allemaal wat van leren.

    Amen 8DDDD

    daz echt Supererg!!
    Maar weet iemand wat er prcies gebeurt is??
    want ik leg het ff uit!
    Bill was aan het zingen daar in Portugal, en inees moest hij hoesten,en dr kwam bloed uit zijn mond, me die hoest...
    en toen hebbe ze hem dus direct overgevloge naa DL e:D
    Xxx


    Dit is echt de grootste onzin!
    Hij is in Portugal helemaal het podium niet opgeweest, aangezien hij ervoor in elkaar gezakt is, letterlijk. Hij wilde zelf zijn excuses maken omdat hij niet kon optreden maar omdat hij zelfs niet normaal kon staan hebben ze hem dat verboden waarna hij, nouja, Bill achtig hysterisch begon te doen. Huilen enzo, maargoed hij is toen getroost door de rest, dat is ook waarom het zo lang duurde voor Tom & co opkwamen om hun excuses te maken. Hij is daarna inderdaad zo snel mogelijk overgevlogen naar DE. Maar dat bloed hoesten is werkelijk onzin! Hij heeft een ontsteking aan z'n strottenhoofd, dus dat heeft er niets mee te maken.