• ik veeeeeeeel! pff we hbbn niet genoeg plakband als ik het moet doen O_o

    14 lesboeken & 6 werkboeken & 2 woordeboeken en nog wat prut :S omg ik heb last van me nek van ut dragen O_o hbbn jullie ook zoveel?
    x'z(K) my


    when words fail, music speaks.

    ik heb me boeken nog niet volgende week maandag pas

    Geen, want mijn mama doet het voor me. Nja, ik ga haar wel helpen, maar ik weet nog niet hoeveel boeken ik heb, ga ze om 14 u ophalen. n_n


    blame the bully.

    ja ik kan op een schooldag gaan kaften want ik krijg mijn boeken als ik op vakantie ben. en zondag avond kom ik thuis en dan kan ik maandag naar school. ik moet ff kijken,,,,12 boeken.

    ik hoef er maar 2 te kaften ^^ want ik heb geen zin om me werkboeken te kaften dus dat doe ik niet alleen em gewone boeken en dat zijn er 2 xD


    Nvt

    ik hoef er maar 2 te kaften ^^ want ik heb geen zin om me werkboeken te kaften dus dat doe ik niet alleen em gewone boeken en dat zijn er 2 xD


    ik kaft werkboeken ook niet.

    Heb heel boekenaleen ik kaft ze niet.' Niemand van ons doet dat dus maar 1 boek is gekaft.

    niet heel vel dnk ik ik geloof at het er 6 of zo zijn ...


    http://dwergiie.blogspot.com/

    (...)

    ik kaft werkboeken ook niet.

    ik zit te verzinnen om zwart kaftpapier te kopen bij de boekhandel bij mij,, of gewoon dat kaftpapier van de vorrige 3 jaar 1 daarvan ofzoo.. daar heb ik nog veel van over..


    Nvt

    k heb men boekn nl. nog niet xD


    http://dwergiie.blogspot.com/

    ik heb mijn boeken nog niet heb pas 1 september terug school dus...


    I need you like a heart needs a beat

    Ik weet niet, want ik heb mn boeke nog nieett :)
    Pas op 1 september;..
    Maar wij krijgen tegenwoordig blaadjes die je in mappen moet steken. >_>
    En mn werkboek van nederlands kaft ik nooit dus =)


    Sing Us A Song And We'll Sing It Back To You..

    VEEL maar ik doe het zelf niet laat het iemand anders doen xD


    Girls Love Ben&Jerry's more than you^^

    TE veel.


    AAP

    358 LIJKE NHET ER WREL -________________-


    don't Worry...Be gay.

    ik kaft me werkboeken soms,, denk deze keer nie want ik gooi er toch mee (A)
    en tis egt kut want ik heb een NIEUW frans boek -_-' nu kan ik er niet mee door de kamer gooien :(


    when words fail, music speaks.