• Op vele fora is het subforum er, ''Stel je voor''. In dit subforum stellen mensen zich voor. Zo kun je anderen beter leren kennen en weet iedereen wie hetzelfde interesses heeft als diegene. In een topic waar je je voorstelt, moeten sowieso deze dingen instaan:
    - Je echte naam en leeftijd.
    - Welke niveau je doet op school (of groep, als je jonger bent).
    - Of je een Belg of Nederlander bent.
    - Je afkomst.
    - Wanneer je jarig bent.
    - Je interesses en hobby's.
    Als je nieuw bent op Q, zou het nog leuker zijn, zodat anderen meteen je interesses, kennissen en al die andere dingen van je kunnen weten. Zo kunnen wij ook sneller vrienden maken.

    Wie is er tegen of voor dit idee?


    Some people are art and do art at the same time

    Nahh, dat kan toch ook in 't stamcafé? I don't really miss it.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Daarvoor zijn de schrijvers ID's toch eigenlijk wel?

    Hmm, nee, kan ook in het stamcafé


    26 - 02 - '16

    Is het niet handiger dat het apart staat? Ik bedoel, als het zo kan, zijn er ook andere subfora onnodig.


    Some people are art and do art at the same time

    Ik vind het wel een leuk idee.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Roar schreef:
    Ik vind het wel een leuk idee.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Veel mensen hebben dit soort info in hun Schrijvers ID's staan, en als je dit soort info wel met heel Q wilt delen kun je het allemaal wel op je profiel zetten. Ik het eigenlijk vrij vervelend vinden als het hele forum opeens werd overspoeld met voorsteltopics. Als je graag wilt dat mensen zich voorstellen om te zien wie dezelfde interesses heeft, kun je misschien beter een algemeen "Stel je voor" topic maken. Ik ben tegen een heel apart subforum.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Roar schreef:
    Ik vind het wel een leuk idee.

    Sinds ik in me SchrijversID toch alleen me story's ndrop.


    -

    Naar mijn gevoel kun je Q'ers ook verwelkomen bij Stel-je-voor topics. Als ze nieuw zijn dan. (;


    Some people are art and do art at the same time

    Er zit wel iets in, maar ik denk dat het eerder overbodig is.

    Roar schreef:
    Ik vind het wel een leuk idee.


    Chaos is a ladder.

    Square schreef:
    Veel mensen hebben dit soort info in hun Schrijvers ID's staan, en als je dit soort info wel met heel Q wilt delen kun je het allemaal wel op je profiel zetten. Ik het eigenlijk vrij vervelend vinden als het hele forum opeens werd overspoeld met voorsteltopics. Als je graag wilt dat mensen zich voorstellen om te zien wie dezelfde interesses heeft, kun je misschien beter een algemeen "Stel je voor" topic maken. Ik ben tegen een heel apart subforum.
    Ow ik bergeep de vraag dan niet zo goed maar ik dacht dat ze dit bedoelde?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Scorpia schreef:
    Naar mijn gevoel kun je Q'ers ook verwelkomen bij Stel-je-voor topics. Als ze nieuw zijn dan. (;


    De gb's van nieuwe Quizletters worden sowieso al volgespamd met berichtjes van mensen die hen welkom heten, dus daarvoor lijkt het me niet heel erg nodig. ^^ Om eerlijk te zijn is het voor mij eerder nog een reden om ertegen te zijn, want door eindeloze quotes van hetzelfde berichtje met "Welkom!" worden dat soort topics alleen maar steeds de actieve topics in geschopt.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hoort bij "Overige Promoten" denk ik. ^^


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Square schreef:
    (...)

    De gb's van nieuwe Quizletters worden sowieso al volgespamd met berichtjes van mensen die hen welkom heten, dus daarvoor lijkt het me niet heel erg nodig. ^^ Om eerlijk te zijn is het voor mij eerder nog een reden om ertegen te zijn, want door eindeloze quotes van hetzelfde berichtje met "Welkom!" worden dat soort topics alleen maar steeds de actieve topics in geschopt.


    Oh, stel je niet zo aan. Het is gewoon om anderen beter te leren kennen, omdat niet iedereen een stukje over zichzelf op hun profiel of SchrijversID plaatst.


    Some people are art and do art at the same time