• Hey,,

    nog geen maand geleden heb ik een vriendje gehad en hij had me vroeger ook al heel erg veel gekwetst en daarvoor heb ik hem vergeven en dus gaf ik hem een tzeede kans en dit keer dacht ik echt dat hij van me houdt maar blijkbaar is dat niet want nadat ik hem had gedumpt toen ik te weten kwam dat hij op men vriendin viel, had ik naar een ander vriendin van mij gestuurt en gevraagd waarom dat hij eerst zit te zeggen dat hij kei veel van mij houdt en dan als het uit is zegt dat hij geen gevoelens voor me heeft. Mijn vriendin had dat dus naar mijn ex gestuurt en zijn antwoord was,,; Ik dacht dat de gevoelens wel zou komen als ik met jou was maar blijkbaar kwam het maar niet,, al die dingen dat ik heb gezegd was gewoon voor mezelf om mezelf te overtuigen dat ik op je ben En toen ik dat wist was ik echt heel erg kwaad,, hoe ziek kan hij nu zijn om dit te doen en tot nu toe als ik aan dat gedachte denk dan begin ik echt spontaan boos te worden,, en ik kan er niks aan doen want die gedachte komt gewoon af en toe in mijn hoofd en das echt balen want dan is mijn humeur direct omgedraaid. Bedankt voor te lezen want het moest eruit.


    FireFlies Above My Head

    Wat een klootzak. Serieus. Wees dan blij dat je er vanaf bent, je verdient beter dan dat. Bedenk bij jezelf dat er veel leukere jongens op de wereld zijn, misschien helpt dat? (:

    wat een klootzak. serieus,,gij verdient beter!


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik weet hoe hard die zin die hij zei aan kan komen :') Keihard is dat.

    Sterkte dan ;o


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ecstasy schreef:
    Wat een klootzak. Serieus. Wees dan blij dat je er vanaf bent, je verdient beter dan dat. Bedenk bij jezelf dat er veel leukere jongens op de wereld zijn, misschien helpt dat? (:



    Weetje,, ik heb nu echt veel spijt dat ik het had uitgemaakt,, ik besef nu echt hoeveel ik van hem hou en er zijn zoveel mensen die zeggen hem te vergeten,, maar eerlijk gezegd wil ik hem niet vergeten =s


    FireFlies Above My Head

    Wat een klootzak! Jij verdient veel beter meid ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Hij heeft het in ieder geval geprobeerd, waarschijnlijk omwille van jou, want als hij niet eens een klein beetje om je geeft, dan doet hij toch niet zoiets?
    Maar, heel erg vervelend voor jou!


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Jij verdiend inderdaad veel beter dan die klootzak(cat)
    Wees blij dat het uit is tussen jullie, ook al doet het noch zo pijn;)

    [ bericht aangepast op 28 aug 2010 - 22:38 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    What an Asshole!!

    echt je verdiet beter man

    echt wat kunnen mannen toch een eikels zijn.

    -okee waarom word ik nou boos?-nou omdat het gewoon een rotstreek is-ja daar heb je wel gelijk in-

    owh.ja..sory voor dat geinmezelfpraat


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    SmileCake schreef:
    (...)


    Weetje,, ik heb nu echt veel spijt dat ik het had uitgemaakt,, ik besef nu echt hoeveel ik van hem hou en er zijn zoveel mensen die zeggen hem te vergeten,, maar eerlijk gezegd wil ik hem niet vergeten =s

    Nah als ik jou was zou ik dat wel gaan doen. Fack, zo iemand zou ik echt kennis willen laten maken met m'n vuist. En die is venijnig hard, I'll tell ya.


    No growth of the heart is ever a waste

    Waarom had jij het uitgemaakt dan?


    Life is hard and then we die

    Je hebt er goed aan gedaan om het uit te maken. Je kunt wel met iemand hebben, maar dan moeten de gevoelens wel van beide kanten komen.
    Hij heeft het geprobeerd en heeft aan je vriendin laten weten waarom hij weer met je heeft genomen.(Dit had hij wel tegen jou moeten zeggen, want nu heb je het achteraf gehoord, neem ik aan aangezien je vriendin hem gesmst had).

    Je hoeft je ex niet te vergeten, je kunt gewoon normaal tegen hem blijven doen en proberen vrienden te blijven.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2010 - 23:15 ]


    La credenza è una medicina contro il timore

    Asshole. ;D


    @monsterrrr.

    Pixel schreef:
    Asshole. ;D


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Ecstasy schreef:
    Wat een klootzak. Serieus. Wees dan blij dat je er vanaf bent, je verdient beter dan dat. Bedenk bij jezelf dat er veel leukere jongens op de wereld zijn, misschien helpt dat? (:

    Mep hem. 8D


    Levensgenieter.