• klik hier niet

    in welke vorm schrijf jij het liefste?
    zeker stemmen!



    ps: laat zeker je motivatie achter!

    [ bericht aangepast op 10 mei 2011 - 19:11 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik-vorm :3

    Haha (: Ik dacht dat hij over Clouseau ging gaan :Y)
    OT: Ik vorm :3


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Ik vorm ;D


    We will never sleep, 'cause sleep is for te weak, and we will never rest, 'till we're fuckin' dead

    Ik vorm, jij vorm vind ik altijd zo irritant(cat)

    Ik vorm.. in de jij-vorm hij/zij-vorm [foutje] schrijven vind ik alleen handig als je ene RPG doet

    [ bericht aangepast op 10 mei 2011 - 20:23 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik-vorm.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Als mensen in het 'Jij' schrijven, vind ik dat echt heel onproffecioneel overkomen :'D

    Ik.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Hij/zij. Maar dat ligt er wel aan in wat voor verhaal. Met de ik-vorm kun je vaak beter gevoelens over laten komen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik, dat vind ik persoonlijker en je kunt er duidelijker de gevoelens van de personages mee laten overkomen. (: Maar voor sommige andere verhalen is Hij/zij beter gepast, alleen zijn dat niet de verhalen die ik schrijf.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik-vorm, maar om te zorgen voor variatie schrijf ik ook wel eens in de hij/zij vorm.


    Alis volat propriis

    Ik vorm
    En soms vanuit iemand anders Point Of Vieuw

    Mykonos schreef:
    Hij/zij. Maar dat ligt er wel aan in wat voor verhaal. Met de ik-vorm kun je vaak beter gevoelens over laten komen.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Alcatraz schreef:
    Haha (: Ik dacht dat hij over Clouseau ging gaan :Y)
    OT: Ik vorm :3


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik-vorm, al vind ik het soms ook wel handiger om in de hij/zij-vorm te schrijven.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.