• Anderhalf jaar geleden zijn mijn ouders gescheiden. Ik heb in het begin er niet veel van afgezien, maar na enige tijd wel ongeveer 5 maanden geleden. Ik mis het dingen te doen met men moeder en vader samen, ik mis het samen zijn, een gezin voelen. Kan iemand tips geven?

    [ bericht aangepast op 28 aug 2010 - 22:12 ]


    true lovestory

    ouders zijn nog samen, dus kan ik niet echt uit eigen ervaring iets zeggen :3

    Whipple schreef:
    ouders zijn nog samen, dus kan ik niet echt uit eigen ervaring iets zeggen


    Wel vervelend voor je. Misschien toch gewoon appart met ze dingen doen?


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    MetalMania schreef:
    (...)

    Wel vervelend voor je. Misschien toch gewoon appart met ze dingen doen?


    njah, maar dat gevoel is dan heel anders


    true lovestory

    Mijn ouders zijn ook gescheiden, maar we doen nog wel dingen met z'n vijven.. Ook niet echt ervaring dus. Geef het wat tijd? Misschien draaien ze bij.


    Life is hard and then we die

    Ik vind het rot voor je maar zijn ze goeie vrienden met elkaar? mijn ouders nog wel namelijk en me "stiefpa" en me pa zijn ook goeie vrienden. en we zijn al keer met z'n alle naar slagharen geweest en oranje stad.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    oh,ik vind het egt erg voor je.
    miss moet je is met je ouders praten.
    Ze wille vast wel voor 1 dag (of meerdere) hun ruzies 'vergeten' voor jou.
    x


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    PUKKELxDING schreef:
    Mijn ouders zijn ook gescheiden, maar we doen nog wel dingen met z'n vijven.. Ook niet echt ervaring dus. Geef het wat tijd? Misschien draaien ze bij.


    kan ik proberen


    true lovestory

    Amistad schreef:
    Ik vind het rot voor je maar zijn ze goeie vrienden met elkaar? mijn ouders nog wel namelijk en me "stiefpa" en me pa zijn ook goeie vrienden. en we zijn al keer met z'n alle naar slagharen geweest en oranje stad.


    mijn vader is beedrogen dus ze zijn niet echt bevriend.


    true lovestory

    Mmm, mijn ouders zijn nog samen...

    Misschien met je beide ouders erover praten? Misschien dat ze het gevoel een beetje weg kunnen nemen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    MetalMania schreef:
    (...)

    Wel vervelend voor je. Misschien toch gewoon appart met ze dingen doen?

    oh wacht, ik denk dat ik de indruk heb gegeven dat mijn ouders binnenkort gaan scheiden,
    das niet zo -hoop ik :3-
    ze zijn gelukkig samen, en zoals het nu gaat, gaan ze echt niet scheiden (:

    Je weet wat mijn tip is, liefje. Je moet echt eens met allebei praten. En je weet dat ik er voor je ben, hea? <3

    Whipple schreef:
    ouders zijn nog samen, dus kan ik niet echt uit eigen ervaring iets zeggen :3


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Dat gevoel gaat vanzelf wel weg, trek met vrienden op, ga leuke dingen doen, maar dan met ze apart.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Je kunt ze niet dwingen om dingen met elkaar te doen.. Mijn ouders zijn ook gescheiden, maar ik heb er nooit last van gehad. In ieder geval, sterkte en ik hoop dat je een oplossing vind. (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Mijn ouders zijn ook gescheiden, maar da's ondertussen al weer 7/8 jaar geleden.
    Ik zou veel met vrienden op stap gaan zodat je niet te vaak aan je vader en moeder moet denken. En voor de rest kun je weinig doen denk ik...

    Mijn ouders zijn ook niet in vriendschap uiteen gegaan, mijn vader heeft mijn moeder meermaals bedrogen. In het begin had ik het er echt moeilijk mee, en mijn moeder had nog geen half jaar later al een nieuwe vriend waar we zijn bij gaan wonen, 150 km van waar we eerst woonden --'
    Maar op den duur leer je er wel mee omgaan :')


    Sarah; Boefke is nen heten beer!