• Ik word telkens uitgelogd na enkele minuten. Ik duw niet op Uitloggen en bij mijn weten zit er niemand anders op mijn account.
    Weet er iemand wat er aan de hand is of wat ik kan doen?
    Ik gebruik Safari als browser.

    - Het is blijkbaar ook op Facebook zo.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 19:08 ]

    Ik zou het niet weten sorry :$


    He like girls how eat carrots!

    Geen probleem :-)

    I don't get it. Moet je opnieuw inloggen ofzo ,want Quizlet meld je automatisch uit als je 10 minuten niks doe :W.


    Shoganai i ne~

    Misschien is er een probleem met je browser, dat er een deel gecrasht is of zo.


    26 - 02 - '16

    Hmm.. Ik gebruik ook safari maar heb het probleem niet, het lijkt me idd iritand, meestal blijf ik gwn bij mijn gebruikelijke site's ingelogd.


    Don't be like the rest of them, darling

    Aan Safari ligt het niet, ik gebruik die browser ook. Maar, ik weet ook niet waar het aan kan liggen. Sorry


    Ex astris, sciencia

    NyanDash schreef:
    I don't get it. Moet je opnieuw inloggen ofzo ,want Quizlet meld je automatisch uit als je 10 minuten niks doe :W.

    Quizlet heeft mij nog nooit automatisch uitgemeld. Ik had het trouwens net weer. Als ik bv een reactie typ en dan op verzenden ben ik opeens uitgelogd.

    Misschien zijn je cookies disabled? Of heb je ingelogd blijven niet aangevinkt?


    quidquid excusatio prandium pro

    Kan het zijn dat het aan adblock ligt?
    Ik had die trouwens net geïnstalleerd om ads over Soa's weg te krijgen en dan is het eigenlijk begonnen. Nu heb ik 'm weer weg gedaan en heb ik het al een tijdje niet meer.

    NyanDash schreef:
    I don't get it. Moet je opnieuw inloggen ofzo ,want Quizlet meld je automatisch uit als je 10 minuten niks doe :W.
    Lol, echt niet. Alleh bij mij dan toch.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    WATIC schreef:
    (...)Lol, echt niet. Alleh bij mij dan toch.


    bij mij ook niet


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ook als je ververst? Want ik heb dat ook heel vaak, maar als ik dan op F5 druk of het forum aanklik ben ik ineens wel weer ingelogd. :')


    Til hug og blod.

    Omerta schreef:
    Ook als je ververst? Want ik heb dat ook heel vaak, maar als ik dan op F5 druk of het forum aanklik ben ik ineens wel weer ingelogd. :')

    Dit heb ik vaak, maar op zich is dat niet erg, aangezien je toch telkens opnieuw ingelogd bent, dus zeg ik er niets op.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Omerta schreef:
    Ook als je ververst? Want ik heb dat ook heel vaak, maar als ik dan op F5 druk of het forum aanklik ben ik ineens wel weer ingelogd. :')

    Neeen, het gaat gewoon vanzelf :-)

    Heel vreemd maar als het een troost mag zijn.. met facebook heb ik de laatste dagen ook problemen. Niet met uitloggen maar met andere shit.