• omg ik zat op netlog ( vorr wie da nie kent zoiets als hyves of zoiets)

    dus ik zat op netlog (iets zoals hyves voor wie netlog nie kent) toen las ik dit :

    Tokio Hotel is een band uit Duitsland bestaande uit 2 vrouwen en 2 andere onbekende bandleden. De geruchten gaan dat de leden overlevenden zijn van de Chernobyl ramp. De band maakt duitse-emo-pop. De leadzangerres Bill wordt door veel kleine meisjes met beugels uit de eerste klas van de middelbare school aanbeden omdat haar haar er zo cool uitziet. De waarheid is echter dat Bill een super saiyan zonder haarverf is.

    de leden!
    Bill is de zangeres en het lekkerste wijf uit de band. Ze heeft geweldig haar omdat ze sinds haar 4e levensjaar al super saiyan is al is ze er niet in geslaagd haarverf te kopen.
    Tom is het 9-jarige tweelingzusje van Bill. Ze slaat op een veel te dure gitaar met haar petje achterstevoren omdat ze zich zo gangster voelt. Ze heeft lange drolletjes aan haar haar laten vlechten omdat ze dat stoer vindt en hoopt dat ook zij eens wat aandacht krijgt van alle Bill fans.
    Onbekend bandlid #1 is waarschijnlijk de enige overlevende van de Chernobyl ramp waarbij zijn uiterlijk niet is aangepast. Hij speelt de bassgitaar en heeft lang haar voor zijn oog omdat hij zich emo voelt omdat hij vindt dat het muziek dat hij moet spelen zuigt. Zelf zou hij veel liever death metal willen spelen, maar een bindend contract houdt zijn droomwens tegen. Sommige mensen claimen dat zijn naam George is maar dit is echter nooit bewezen omdat hij niet sexy genoeg is voor een interview.
    Onbekend bandlid #2, Over dit bandlid is enkel bekend dat hij 12 jaar oud is en graag op omgekeerde emmers slaat.

    de fans!
    Tokio Hotel heeft erg veel fans die voor 99.98% bestaan uit meisjes uit de brugklas met beugel. Sommige van deze meisjes worden zo geobsedeerd door Tokio Hotel dat ze zelfmoord plegen omdat ze niet naar een optreden mogen van hun ouders of hun armen tijdens de wiskundeles versieren met tekeningen van Bill of teksten zoals: 'Tokio Hotel ist geil' of 'Feel the pain' opschrijven. Er schijnt echter nog een soort Tokio Hotel fan te bestaan. Deze heten de 'Uberfans' en zijn vaak zo geobsedeerd door de band (of is het met Bill dat ze gestoord raken.

    Uiterlijk van een Tokio Hotelfan
    Vrijwel alle Tokio Hotel fans zijn hetzelfde. Zo zitten ze allemaal in de brugklas en dragen ze allemaal Tokio Hotel kleding. Verder vertonen ze allemaal dezelfde symptomen:
    -Ze schrijven allemaal 'Tokio Hotel ist geil' op hun armen, benen en gezicht,
    -Ze hebben minimaal 700 foto's op hun iPod van Bill of Tom,
    -Ze likken allemaal graag posters van Bill om die vervolgens te fotograferen en als achtergrond op hun telefoon en hun Hyves te plaatsen,
    -Ze lijken zich allemaal te bevredigen op filmpjes van Tokio Hotel.

    ontstaan van tokiohotel!
    Ooit, lang, lang geleden, waren de zusjes Bill en Tom op vakantie in Tokio waar zij overnachtten in een Hotel. Toen op een dag, werden er een stok, een emmer en een gitaar naar binnen gegooid. De zusjes vonden dit leuk en begonnen op deze voorwerpen te slaan. Even later werden ze verkracht door de hotelmanager en zo ontstonden de 2 andere onbekende bandleden. Ze verdeelden de voorwerpen en omdat Bill zo zielig keek mocht zij zingen. Zo is de band Tokio Hotel ontstaan. Na een jaar op kinderverjaardagen te hebben gespeeld werden zijn ontdekt door Sony BMG records en tekenden zij helaas een contract.

    Hits
    -Spring nicht
    -Don't jump
    -Spring wel
    -Spring-wel-maar-toch-maar-niet-want-het-gebouw-is- - -toch-net-iets-te-hoog.
    -Springen nicht!

    Th fans verspreiden ook een CAPS-lock virus, lees comments en u merkt het

    (6)(6)(6)(6)



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: iets teveel enters :S)

    nouja slaat nergens op besteed er maar niet teveel aandacht aan

    omg '-_- normaal kan ik wel een beetje om dit soort dingen lachen, maar dit slaat echt totaal NERGENS op! er bestaat blijkbaar ook al een Bill is een wijf hyves '-_-
    QueltJ ik ben het helemaal met je eens: geen aandacht verder aan besteden...


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Haters zijn dom.
    Jullie dus ook.
    Jullie zeggen tog dat haters het voor zichzelf moeten houden, hou het dan ook voor jezelf dat je haters haat.

    mensen!! -_-


    Don't be a drag, just be a queen.

    grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr maar goeed, laten we de vrede bewaren (A) oftewel: idd geen aandacht aan besteden

    da komt van op een site x] ma die hits vink wel goe gevonne :D


    HaveFun!

    Je moet haters laten
    ik ben ook fan en bijna al mijn vrienden zijn haters en als hun er wat over zeggen dan negeer ik ze gewoon. Houden ze ook snel op

    Mr dat slaagt nergens op, ,das gwn de tekst die in de opncoyclopedia ofzoietrs vn wikipedia staat,, en moet dus niet serieus genome wordexD^^.. Dus geen aandacht aan besteden,, dan stopoppen ze zo ook wel met die onozel haatgedoexD
    (k)Evelien


    Get outta my head!

    mwuahahaha ik heb me doodgelachen dit is gwn te grappig hallo dit neem je toch niet serieus x'D

    Veel fantasie maar kleine hersentjes...


    BAM!

    deze is van oncyclopedia.

    laat ze maar, ik kan er eigenlijk wel om lachen:)
    neem dit niet sereius joh,, op oncyclopedia staat alleen maar onzin, das juist lolXD


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    O gossie, lees mijn pro: mensen die hier serieus boos om worden, praat ik niet mee :'D ik hem werkelijk waar 10 minuten slap van het lachen voor de computer gelezen toen ik dit de vorige keer las. Het komt van oncyclopedia ofzeu _o-
    edit: Stond er al, zeurrie
    Daar wordt elke artiest, en alles de grond in geboord. Zo TH ook, maar ik vind het wel heel grappig geschreven haha.
    Oke als jullie me nu een hater gaan noemen bescheur ik me helemaal. Net zoals bij Tokyo Motel, neem niet altijd alles serieus mensen damn. Ze zijn niet heilig! En iedere artiest heeft haters, zo TH ook. Maar als de fans erop blijven reageren, zullen de haters doorgaan :'D Dus gewoon lachen, tot je dood gaat.
    @ xXdemmiXx
    Ik durf met zekerheid te zeggen dat jij het je alles té veel aantrekt en in mijn opinie niet tot rede vatbaar bent. Wel zielig hoor, als je moet leven zonder humor :'DDDDD

    O gossie, lees mijn pro: mensen die hier serieus boos om worden, praat ik niet mee :'D ik hem werkelijk waar 10 minuten slap van het lachen voor de computer gelezen toen ik dit de vorige keer las. Het komt van oncyclopedia ofzeu _o-
    edit: Stond er al, zeurrie
    Daar wordt elke artiest, en alles de grond in geboord. Zo TH ook, maar ik vind het wel heel grappig geschreven haha.
    Oke als jullie me nu een hater gaan noemen bescheur ik me helemaal. Net zoals bij Tokyo Motel, neem niet altijd alles serieus mensen damn. Ze zijn niet heilig! En iedere artiest heeft haters, zo TH ook. Maar als de fans erop blijven reageren, zullen de haters doorgaan :'D Dus gewoon lachen, tot je dood gaat.
    @ xXdemmiXx
    Ik durf met zekerheid te zeggen dat jij het je alles té veel aantrekt en in mijn opinie niet tot rede vatbaar bent. Wel zielig hoor, als je moet leven zonder humor :'DDDDD


    je hebt (alweer :P) helemaal gelijk! nu ik m nog een keer lees besef ik eik dta ik de vorige keer echt gigantisch chagrijnig was xD zal wel komen door dat stomme joch die ik eerst (vreselijk onbegrijpelijk maar waar) eerst leuk vond '-_-

    maar goed, life goes on ^^


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Haha *voelt zich vereerd*
    Misschien moet men niet meteen zo reageren maar eerst echt even nadenken. Of waarschijnlijk ligt het aan de leeftijd ^^" Ben gewoon een oude zeurpiet.

    hey, ik ben toch ook pas 14 en flip m niet xD maar goed, dan wordt ik ook wel steeds ouder geschat xD maar dat kan ook aan mijn lengte liggen '-_-


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    OMG THIS SUCKST !


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....