• ✨ ITER AD LUNAM ✨

    I'm ready to become one of the stars.




    ✨ STORY ✨

    2017 — Het begon allemaal heel onschuldig. Wifi begon het niet meer te doen. Op plekken waar je verwacht dat je internet hoort te hebben, begonnen de wifi streepjes juist helemaal op hol te slaan tot je geen wifi meer had. Dan ging je klagend terug naar de winkelier, omdat je je apparaat de schuld gaf. Of besloot je gewoon je 3G aan te zetten. Makkelijk dus. Soms bleef je internet een week weg, als uitzondering. Anderen hadden gewoon een dag last van dit probleem. Alleen niemand zocht er wat achter, tot het te laat was...

    2020 — Een storm, een regen die ramen deed breken. Bliksem en donder van ver af, maar dan lijkt het van de buren te komen. Mensen scholen in huizen, onder afdakjes of vroegen bij andere mensen of ze naar binnen mochten. Het was code rood, niemand mocht het huis meer uit. De straten waren verlaten, de regen bleef maar komen en komen. Tot dat één donderslag alles veranderde. Het internet viel overal uit, niemand was meer verbonden met het buitenland. Zelfs in het Witte Huis leek niets meer te werken en dat maakte alles nog gevaarlijker, want als zelfs het Witte Huis niks meer kan doen...

    2023 — In de drie jaar tijd konden de mensen de schade van de storm herstellen, maar het internet bleef weg. De communicatie moest ouderwets, op het meest verkeerde moment voor de mensheid. Op 18 maart, 2023 begon het allemaal in een paar onschuldige dorpjes over heel de wereld, maar het verspreidde zich razendsnel. Ze noemden het de ''fulgur morbus''. Latijns voor ''bliksem ziekte'', aangezien er nog nooit zo veel mensen in één keer werden besmet. De ziekte kende vijf stadiums. Het begon allemaal met een raar soort overdreven hoest. Het klinkt alsof er iets diep in je zit wat je er uit wil hoesten, wat natuurlijk niet lukt. Alleen dan begin je een raar soort blauw bloed op te hoesten en dan is het echt mis. Het hoesten wordt steeds erger, het lijkt alsof je alles in je lichaam er uit wil hoesten. Het doet pijn, dat weet je zeker. Iedere keer dat je hoest, zo... veel... pijn... En uit eindelijk sterf je, want het houdt uit eindelijk niet meer op en ondertussen is alles wat je aanraakt, een simpele stoot tegen iemand anders in de rij voor de kassa, al een besmetting. En er is geen remedie voor.

    2025 (heden) — Een groep van 5 meisjes en 5 jongens heeft de ziekte 2 jaar lang overleefd, maar hebben allemaal om hun eigen reden besloten samen de stad te verlaten. Het is niet meer veilig, want overal lijken zieke mensen te zijn. Zelfs in de ondergrondse kampen, die zijn gebouwd door de overheid, lijken zieke mensen de boel te hebben overgenomen. Ze besluiten zich te verhuizen naar een verlaten plek, 106 kilometers ver van de dichtstbijzijnde stad. Met twee voertuigen onder hun beschikking hebben ze een eigen leefgebied gevormd. En nu? Nu zitten ze te wachten tot alles weer normaal kan worden, alleen wordt het dat eigenlijk wel?



    ✨ LIJST ✨

    Naam
    Leeftijd (de RPG speels zich af in 2025, onthoud dat even. Ze zijn in ieder geval 16+)
    Geslacht
    Nationaliteit (de RPG speelt zich af in Schotland. De dichtstbijzijnde stad is
    Fort William (Highland), maar natuurlijk kunnen er ook mensen verhuisd zijn.
    Ze spreken in ieder geval Engels.)
    Innerlijk (Eigenschappen)
    Uiterlijk (faceclaim)
    Geschiedenis
    Relaties
    Extra



    Every fairytale changes when you grow up.

    ✨ ROLLEN ✨

    Pera Finola Buchanan • 16 (fc: Sofia Gheorghe) — menulis• 1.3
    Briar Cassiopeia Faulkner • 19 (fc: Marina Laswick) — Eostre • 1.3
    Jacqueline Janis Clarke • 19 (fc: Zoe Kravitz) — Oriole • 1.3
    Gereserveerd door Eilandpiraat
    Estelle Solange Ben Hadj • 18 (fc: Sonia Ben Ammar) — Drumstick • 1.2

    Gereserveerd door Remiinds
    Isaac Fabio de Castro • 19 (fc: Froy Qutierrez) — Hotwing • 1.2
    Lee Jae-Min • 22 (fc: Kim Tae-Hyung) — ParkYuuJin • 1.2




    ✨ REGELS ✨

    — Wees creatief in je rollen.
    — Geen enkele rol is perfect.
    — Probeer de genders een beetje gelijk te houden.
    — Het praattopic is voor overleg, onthoud dat.
    — Twee rollen per persoon, een man en een vrouw.
    — Ik heb geen woordenaantal, maar probeer een post te
    schrijven waar een ander iets mee kan.
    — Ik maak de topics aan, anders aangegeven.
    — Probeer één keer in de week te posten, anders geef je het aan
    als het niet kan.
    — Enjoy!



    ✨ TOPICS ✨

    — Drama
    — Communiceren
    Rollen

    [ bericht aangepast op 25 juni 2018 - 20:02 ]


    The sun watches wat I do, but the moon knows all my secrets.

    Mag ik een vrouw reserveren ? :3


    We were the forever that didn't last

    Eostre schreef:
    Mag ik een vrouw reserveren ? :3


    Natuurlijk! c:


    The sun watches wat I do, but the moon knows all my secrets.

    Mag ik een dame?

    Oriole schreef:
    Mag ik een dame?

    Staat!


    The sun watches wat I do, but the moon knows all my secrets.

    Jajajaja mag ik een vrouw?


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik twijfel.
    Hoe wilde je de rpg verder op gang houden? Want als ze gewoon in dat kamp zitten lijkt het me dat het snel stilvalt :')

    xJess schreef:
    Ik twijfel.
    Hoe wilde je de rpg verder op gang houden? Want als ze gewoon in dat kamp zitten lijkt het me dat het snel stilvalt :')

    We kunnen zelf allemaal dramatische dingen bedenken. Misschien raakt het eten op en krijgen ze last van hongersnood, misschien is er toch een ziek persoon meegekomen of ontdekken ze een veilig stadje.
    You don't know (cool)

    [ bericht aangepast op 24 juni 2018 - 8:40 ]


    The sun watches wat I do, but the moon knows all my secrets.

    Mag ik de laatste vrouw reserveren?


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Zou ik een jongen mogen die beginnend ziek is (maar wat hij angstvallig verborgen houdt voor de anderen)?


    Ik zet jullie er alle twee later bij ^^

    @Burke, dat is goed!


    The sun watches wat I do, but the moon knows all my secrets.

    Dan zijn de vrouwen nu vol!


    The sun watches wat I do, but the moon knows all my secrets.

    Ik ben eigenlijk op zoek naar een reden waarom mijn (beginnend zieke) jongen mee is gegaan met het groepje, bijvoorbeeld: zijn crush / vriendin / zusje gaat mee.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2018 - 11:21 ]


    Burke schreef:
    Ik ben eigenlijk op zoek naar een reden waarom mijn (beginnend zieke) jongen mee is gegaan met het groepje, bijvoorbeeld: zijn crush / vriendin / zusje gaat mee.



    Ik wil wel zijn zusje zijn, want ik wou haar al 16 maken.


    The sun watches wat I do, but the moon knows all my secrets.

    x

    [ bericht aangepast op 24 juni 2018 - 11:49 ]


    NAAM
    ━ QUOTE ━

    name     
    NAME ━ her given name
    NAME ━ the name she prefers
    NAME ━ last name


    age     
    AGE ━ DATE
    SIGN ━ sign


    Nationaliteit     



    [/font]

          history


          personality



          appearance
    ━ Hair
    ━ Lips
    ━ Body
    ━ Style
    ━ Height

          extra's     
    ━ favourite food
    ━ favourite color
    ━ favourite show
    ━ favourite season
    ━ allergies
    ━ drink



          sexuality     




    relationships     


    Spinning around, I'm weightless.