• Neeeeeee, mijn vakantie is nu toch echt over. Ik moet zometeen om 11 uur mijn boeken halen -fuck ik moet nog opschieten ook- en ze vanmiddag dan kaften D: Ik heb echt no way zin om ze te kaften, en ik kan het na 4 jaar ook nog steeds niet. Die dingen kunnen bij mij nooit dicht, en als ik er dan eentje goed heb gekaft, valt het kaftpapier er na 3 weken er weer af. Serieus, ik denk er echt over na ze dit jaar gewoon niet te kaften, maar dan gaan die leraren zo zeiken ;__; Dus dan maar weer mijn mama lief aankijken :3

    Kunnen jullie goed kaften?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Uhm, neen :3


    You and I are the same. Perfect in our own weird way.

    Ik ga vandaag ook mijn boeken halen. Maar ik ga die niet kaften maar in een map steken. Ik tel de aantal boeken die ik heb en dan steek ik die in verschillende mappen.


    When words fails, music speaks

    Ik heb ze al gekaft :Y)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ik heb ze allemaal gelukkig al gekaft. Waarom koop je geen rekbare kaft, die zijn makkelijker, zeggen mensen.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Haha, ik kan echt niet kaften! Mijn moeder kaft elk jaar voor mij (A), ik kan het gewoon niet. Ik heb zowat drie rollen voor één boek nodig omdat ik het steeds verpruts..

    Ik hoef ze morgen pas op te halen, maar ik moet van half 9 tot half 5 naar school ¬¬, wiskunde po maken. En halverwege de dag eventjes de boeken op halen..


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Nee, m'n moeder doet het voor me :Y).


    Tell me how do my Leftovers taste.

    Mijn mam doet het en ik help dr.


    I Will Always Love You Stephen R.I.P <3 I Love You †

    Ik doe het samen met mijn moeder of met een vriendin. Maar ik kan wel kaften haha (krul).


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Nee maar mijn moeder wel :'D.

    Ik vergeet elk jaar hoe het moet, maar opzich kan ik het redelijk. Vanbinnen ziet het er niet uit, maar vanbuiten wel.


    SLOAN.

    Nee. Lang leve mijn moeder, die het wel kan^^.


    I am an idiot, I move.

    Ik hoef niet meer te kaften (nerd)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mama en ik doen het altijd samen, zij vouwt het kaftpapier en zo, ik schrijf de etiketten en plak de plakbandjes op.(cat)


    everything, in time

    Nee, maar mijn mama is zo lief dat ze dat elke keer doet (A) Gelukkig ben ik enigskind anders deed ze dat waarschijnlijk niet

    EDIT: De etiketten en zo doe ik wel

    [ bericht aangepast op 30 aug 2010 - 11:20 ]


    Live life limitless.

    Normaal kaft mijn mama ze altijd, maar dit jaar heb ik ze voor het eerst zelf gekaft. En het is -volgens mij- toch wel goed gelukt :Y)


    Never run out of reasons to smile...