• Verliefd worden op iemand die je via internet kent.

    Ik vond altijd dat dat niet kon, maar nu heb ik dus zo iemand gevond én vind ik dat het wel kan.
    Ik had hem ontmoet via habbo ja lach maar en we voegde elkaar toe op msn enzo. En naja, ik vind hem echt leuk, en hij mij ook zeggen zijn vrienden én hijzelf. Maarja, hij lag in het ziekenhuis en moest geopereerd worden en hij kon serieus echt dood gaan door die operatie. dus ik kreeg die dag echt zon rotgevoel omdat hij niks van zich liet horen. En toen voegde zon vriendin van hem me toe en die dacht ook dat hij dood was, is hij gelukkig niet en het gaat alweer goed met hem. <3

    maaroke, vinden jullie dat je verliefd op iemand die je via het internet kent kan worden?(krul)


    Smiling but close to tears.

    Het kan best. Mijn Bff heeft ook een relatie met iemand gehad die ze via Internet heeft leren kennen. En daarna een paar keer heeft ontmoet, zo is hun relatie ook begonnen. (:

    [ bericht aangepast op 29 aug 2010 - 19:42 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Happysnail schreef:
    Ik ben toch van mening dat je diegene eerst in 't echt moet meemaken.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Cornflakes schreef:
    Ik vind dat het wel kan.


    All this dampness is damp.

    Happysnail schreef:
    Ik ben toch van mening dat je diegene eerst in 't echt moet meemaken.


    All was well.

    Ja, dat kan. Maar als je degene in het echt zit, kan dat heel erg tegenvallen. En misschien is het daarna wel helemaal over.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Het kan. Maar blijf een beetje redelijk & misschien toch maar opletten. :x


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Nee , want ik ken vele mensen die totaaal verschillend zijn in het echt en op internet :Y)


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    ik denk wel dat het kan, als die persoon ten minste echt is wie hij zegt dat hij is...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Flawless schreef:
    (...)
    Je kan naar hem gaan.(A) Als dat mogelijk is natuurlijk.


    Ja daar dacht ik ook aan, als hij dan in Den haag was.
    maar door die kutrolstoel zit hij 3 tot 6 weken in Oldenzaal, en ik heb geen geld voor de trein, haha.(krul)


    Smiling but close to tears.

    Ik had het ook, dus ik denk dat het kan.


    you're my favourite part of the day ~

    Je kan wel gevoelens krijgen, maar verliefd worden wordt je pas -mijn mening- wanneer je hem in het echt hebt ontmoet. (de kans bestaat)


    La credenza è una medicina contro il timore

    Het kan opzich wel =x


    BLABLABLA

    Aan de ene kant wel. Omdat je dan meestal verliefd wordt op diegenes innerlijk. Maar aan de andere kant niet, omdat hij zich misschien anders voordoet.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Ik heb er geen ervaring mee, mede omdat ik ook van mening ben dat dat geen echte verliefdheid is. Ik weet niet hoe jij het ervaart dus over jou zelf kan ik niet oordelen, maar ik vind wél dat je moet weten dat iemand zich via internet heel anders kan voordoen dan diegene werkelijk is. Bovendien komen dingen ook heel anders over via internet.


    Tell me how do my Leftovers taste.

    Taihuttu schreef:
    Aan de ene kant wel. Omdat je dan meestal verliefd wordt op diegenes innerlijk. Maar aan de andere kant niet, omdat hij zich misschien anders voordoet.


    effort never betrays you