• horror film. Maar dan ook écht een goeie, en geen B-films zoals Death tunnel ofzo. Iets met heeeeeeeeel veel bloed, want een vriendin die ik 2jaar niet heb gezien komt, en dan wil ik horrorfilms gaan huren. :'D

    Ja, sorry. Ik ben heel kritisch op films en acteurs.

    Als je veel bloed en ingewanden wilt moet je the hills have eyes 1/2 huren en wrong turn. Ze lijken wel nogal op elkaar. The hills have eyes gaat over ernstig misvormde mensen die in de mijnen wonen ergens in een woestijn ver van de buitenwereld. Als er dan mensen langs komen geven ze die mensen een zo langzaam en pijnlijk mogelijke dood. Oo en de vrouwen verkrachten ze trouwens eerst om zich voort te planten en vermoorden ze daarna. En wrong turn is praktisch hetzelfde maar dan in de bossen. (Ik vind the hills have eyes beter).

    en 1 tip: laat je geen enge film aansmeren in de videotheek, dan krijg je van die suffe films. Ik had bijvoorbeeld the boogieman, doodsaai.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Als je veel bloed en ingewanden wilt moet je the hills have eyes 1/2 huren en wrong turn. Ze lijken wel nogal op elkaar. The hills have eyes gaat over ernstig misvormde mensen die in de mijnen wonen ergens in een woestijn ver van de buitenwereld. Als er dan mensen langs komen geven ze die mensen een zo langzaam en pijnlijk mogelijke dood. Oo en de vrouwen verkrachten ze trouwens eerst om zich voort te planten en vermoorden ze daarna. En wrong turn is praktisch hetzelfde maar dan in de bossen. (Ik vind the hills have eyes beter).

    en 1 tip: laat je geen enge film aansmeren in de videotheek, dan krijg je van die suffe films. Ik had bijvoorbeeld the boogieman, doodsaai.
    Ik heb Wrong Turn ook gezien, en die vond ik helemaal geweldig, dus ik denk dat ik jou advies opvolg. En nee, in de videotheek krijg je alleenmaar van die B-films toegewezen.

    Ik wil niet dom doen maar wat zijn B-films dan?XD


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Ik wil niet dom doen maar wat zijn B-films dan?XD
    Van die domme, typisch Amerikaanse films. Gewoon, slecht acteerwerk.. slechte film... slecht verhaal...

    (...)Van die domme, typisch Amerikaanse films. Gewoon, slecht acteerwerk.. slechte film... slecht verhaal...


    Je zou toch eerder zeggen dat die mensen in een videotheek er juist verstand van hebben.o.O' Maarja..


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    (...)

    Je zou toch eerder zeggen dat die mensen in een videotheek er juist verstand van hebben.o.O' Maarja..
    Hmm, dat is dus niet zo.

    (...)Hmm, dat is dus niet zo.


    1 man bij ons wel:). Vroegen we zo wat is een goede film. Is ie de heeeele winkel doorgegaan en heeft ons alle goede films laten zienXD. Ik weet het, heel boeiend.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    (...)

    1 man bij ons wel:). Vroegen we zo wat is een goede film. Is ie de heeeele winkel doorgegaan en heeft ons alle goede films laten zienXD. Ik weet het, heel boeiend.
    Dat zijn nou mensen die hun klanten goed helpen. Bij ons zegt die vrouw dan: "Oh, doe maar "blablabla" " En dan zeg je de volgende dag, als je de film terug brengt dat hij niet goed was, zegt ze dat ze dat ook niet kon weten omdat ze hem niet gezien had. =,=