• Hi!
    Ik heb een oproep. Misschien weten jullie het niet, maar ik heb 3 accounts op quizlet. Maar voor die accounts, had ik nog een paar accounts. Die had ik verwijderd. Ik wilde stoppen met quizlet enzo. Maar dat is me dus niet gelukt en nu heb ik er weer 3. Beetje dom, maar anywayz. Omdat ik nu al zo'n goed jaar op quizlet zit, en al zoveel accounts heb gehad, heb ik dus heel wat verhaaltjes gehad op quizlet. Het probleem met mij is, dat telkens ik in het midden van een serie zit, zo 20 (soms zelf maar 10) ver, dan heb ik plots totaal geen inspiratie meer. Dat vind ik dus mega jammer, want ik wil mijn lezers niet in de steek laten. Ik wil dus al mijn quizlet verhalen, allemaal (!) terug op quizlet zetten. Maar eerst heb ik jullie hulp nodig. Ik heb een of meerdere mensen nodig, die inspiratie te veel hebben. Ik zou dan verder schrijven met het verhaal, en telkens als ik een blok heb, zou ik dan die mensen vragen om wat ideetjes. Natuurlijk zal telkens bij die quizzen vermeld worden wie heeft meegeholpen enzo. Ik weet dat velen van jullie vol zitten met ideeën, daarom hoop ik ook dat ik kan rekenen op jullie steun. Als je mij wilt helpen om me weer op de baan te helpen met mijn quizzen, dan laat je het me maar weten.
    Dikke dikke zoen!
    Megan.

    Ik wil wel helpen ^^
    Maar misschien is het ook een goed idee om kleine series te maken, of meer stand alones ofzo ^^
    x3


    all I want for christmas is a girlfriend

    ga naar buiten en kijk om je heen... luister liedjes
    en tadaa je hebt inspiratie

    (...)
    Ja, dat doe ik wel vaker ja. Stand-Alones maak ik veel. Mss doe ik dat wel ja, thnx 4 the tip.
    Als je nog steeds wil helpen met die series, wil je dan even mijn msn vragen in een pb?
    Thankss
    xxx

    ga naar buiten en kijk om je heen... luister liedjes
    en tadaa je hebt inspiratie


    Toen ik op reis ging heb ik idd veel inspi opgedaan, jammer genoeg ben ik mijn boekje kwijt, achja, thankss!
    xxx

    (...)

    Toen ik op reis ging heb ik idd veel inspi opgedaan, jammer genoeg ben ik mijn boekje kwijt, achja, thankss!
    xxx
    dat is zonde :S

    (...)
    Ja hé, vind ik ook. Ik had ook een blaadje met onderwerpen voor stand-alones, en dat ben ik ook kwijt. 10 standalones naar de maan :S
    xxx