• Zoals je waarschijnlijk hebt gezien zijn we vandaag overgestapt op een nieuwe layout (Y)

    De grootste verandering is de stap van 3 naar 2 kolommen, waardoor er meer ruimte vrij is gekomen voor echte content.

    Het menu dat eerst links stond is nu een uitklapmenu bovenaan de pagina geworden. De links die eerst rechts stonden zijn naar de linkerkant verhuisd.

    Wat zijn de voordelen precies?
    - Meer ruimte voor je quizzen en stories. Ook het forum komt nu wat beter tot zijn recht.
    - Het nieuwe menu bevat geen plaatjes meer en is dus volledig aan te passen via templates! Je kunt nu dus de hele pagina de kleuren geven die je zelf mooi vindt.
    - Het menu is iets anders ingedeeld zodat er meer logica in zit. Misschien is het even wennen maar over een week weet je niet beter ;)

    Ik vind het stom! Leve de oude layout! Dood aan veranderingen!
    Helaas, je zult er aan moeten wennen. Alle verandering is in het begin vervelend.

    Ik vind de kleuren afgrijselijk!
    Kan gebeuren, smaken verschillen. Binnenkort zullen we een template-wedstrijd organiseren waarbij de winnende template de nieuwe standaard look van Q zal worden. Daarnaast zullen we kijken of het mogelijk is een paar standaard templates te kiezen die je in kunt stellen via je intellingen.

    Er werkt iets niet of ik heb een suggestie!
    Daar is dit topic voor :P

    Bekende bugs
    - Inetrenet Explorer versie 7 gebruikers zien geen profielfoto's en links voor quoten etc op het forum. Hier wordt op dit moment aan gewerkt.
    - In FireFox stoort het menu soms door het roteren van de spotlight.
    - In FireFox en Chrome staat het menu soms helemaal boven elkaar. F5 indrukken helpt dan meestal. Er wordt nog gezocht naar een betere oplossing.

    Update
    - IE7 gebruikers zouden als het goed is weer profielfoto's en quote- en editbuttons moeten zien.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2010 - 16:49 ]


    Dit is mijn signature...

    Ik vind de nieuwe lay-out super mooi en , tot nu toe, werkt alles prima! =)

    DarkPrinces


    Quin induco in Abysuss, quam servo in Caelum!

    Armani schreef:
    Ik schrok me dood toen ik Quizlet opnieuw opendeed ö Maar, het is inderdaad wel overzichtelijker. I can get used to it :]


    make cake, not war

    bij mij doet dat breed | normaal | small het niet bij de stories..


    No guts no glory.

    Het is wennen dat alles opeens zo breed is.. maar ik denk dat dat wel lukt.


    If you don't live for something, you will die for nothing.

    Armani schreef:
    Ik schrok me dood toen ik Quizlet opnieuw opendeed ö Maar, het is inderdaad wel overzichtelijker. I can get used to it :]


    Geen reclame, please.

    Rutger schreef:
    (...)
    Welke stukken precies? Ik zal het forum iig nog een beetje aanpassen zodat het ietsjes minder breed is/lijkt.

    Sorry voor de late reactie xd Maar ik bedoel bij je profiel, dat het een beetje breed is enzo, want je profielplaatje staat ook helemaal aan het eind enzo


    i love you. x ambiee

    Armani schreef:
    Ik schrok me dood toen ik Quizlet opnieuw opendeed ö Maar, het is inderdaad wel overzichtelijker. I can get used to it :]


    I need you like a heart needs a beat

    Nevermind.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2010 - 17:21 ]


    You move me ......... Kurt

    Hm, ik vond die oude beter deze is inderdaad zoals sommige al zeggen een beetje breed..

    Ik krijg er koppijn van. Maar dat kan ook zijn omdat ik vandaag al de hele dag achter de computer heb gezeten. Maar toch, het is wel even wennen.. :x
    & ik vind hem een beetje heel erg breed.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2010 - 17:14 ]


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind.

    ik was echt half aan t stressen.. dacht dat t aan mn computer lag..
    maar ik vind t best irritant.. maar ja.. even wennen zeker..


    And i wish that i could say, how i miss you every day, but its foolish to prefer the easy way..

    Hihi, ik vind het wel raar xD
    Maar het is zo wel beter :)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Waarom kan ik bij verhalen van anderen wel de breed/normal/small functie gebruiken, maar niet bij mijn eigen verhalen? |:


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Het is best overzichtelijk maar zo breed...


    You and I are the same. Perfect in our own weird way.

    Stripe schreef:
    Waarom kan ik bij verhalen van anderen wel de breed/normal/small functie gebruiken, maar niet bij mijn eigen verhalen? |:

    dat heb ik ook..


    No guts no glory.