• Bij het topic van Optimistic hebben velen hun uren opgeschreven.
    En dat is telkens van 8 à 9 uur 's morgens tot maar net na de middag!
    Terwijl in België altijd tussen 8 en half 9 moeten beginnen en in 90 procent van de gevallen tot minstens half 4... Ik moet in totaal per week 33 uur doen, wat betekent iedere dag van half 9 tot half 4 (uitgezonderd woensdag dan ben ik uit om 12.10u) en één dag in de week een extra uur. (tot 16.20u of op woensdag tot 13u)
    Dat vind ik echt oneerlijk!
    Heeft dat te maken met dat jullie pas in midden jullie stoppen met school? Maar langs de andere kant hebben jullie ook meer vakantie, dus daar kan het niet aan liggen.
    Ik vind dat België het Nederlandse systeem moet overnemen, dat lijkt me veel meer relax.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    In de eerste en tweede draaide ik ook 32 uur. In de vijfde draaide ik er maar 23. Er zit hier verschil in de opleiding en de klas denk ik.


    No growth of the heart is ever a waste

    Oh ik wist helemaal niet dat het in België zo was :'D Vind het wel vreemd hoor, misschien ligt het idd wel gewoon aan de regering ofzo x'D


    -

    Ik vind het Nederlandse systeem super ingewikkeld. Daar is het zo en daar is het weer anders. Ik België zijn alle vakanties gelijk op een paar extra verlofdagen na.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Genius schreef:
    Oh ik wist helemaal niet dat het in België zo was :'D Vind het wel vreemd hoor, misschien ligt het idd wel gewoon aan de regering ofzo x'D


    Ja, die hebben we dus al 2 jaar niet meer. :'D


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik draai er 16 per week. 16 uur van 75 min ;p


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hingucker schreef:
    (...)

    Ja, die hebben we dus al 2 jaar niet meer. :'D

    Nederland toch ook niet joh :9~ Nouja, geen 2 jaar dan..


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hagelslag schreef:
    Ik draai er 16 per week. 16 uur van 75 min ;p


    Oh, wij hebben er 'maar' 50 per uur.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2010 - 17:24 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    ik heb gemiddeld elke dag van 8:25 tot 15:15
    en heel soms tot 16:30 of 14:15 maar wij mogen geen uitval dus we moeten minstens tot 14:15 op school zitten >.< op mijn school dan x3


    sometimes when I say "oh I'm fine" I want someone to look in my eyes and say "Tell the truth"

    Dat je meestal maar tot net van de middag les hebt is niet waar hoor. Dat is vaak maar één dag, of die mensen doen al een opleiding ofzo.
    Maar dat ligt gewoon aan de regering ja, school is bij jullie nou eenmaal anders. Ik vind de Nederlandse regeling inderdaad veel chiller, haha (cat)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hagelslag schreef:
    Nederland toch ook niet joh :9~ Nouja, geen 2 jaar dan..


    Ik dacht dat jullie al een nieuwe hadden, bij ons gaat het in ieder geval leiden tot iets ergs... >.<


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Hingucker schreef:
    (...)

    Oh, wij hebben er 'maar' 50 per uur.

    Misschien ligt het daar ook wel aan, ik weet niet. 8D Wij moeten dan ook nog flexuren maken, dus eigenlijk kom ik dan op 19 uur ;p


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hingucker schreef:
    (...)

    Ik dacht dat jullie al een nieuwe hadden, bij ons gaat het in ieder geval leiden tot iets ergs... >.<

    Hoezo tot iets ergs? :o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik vind het onderwijs bij ons meer dan in orde. Ik ga vanaf septeber naar de unief en ik heb soms les tot van 8u30 tot 18u45 dus je hoeft niet echt te klagen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik zit 3 dagen per week van half 9 tot 5 uur op school. En dinsdag maar 5 uurtjes. Maar daardoor ben ik wel vrijdags vrij, de eerste periode.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik heb 34 uur en daar ben ik blij voor. Ik was bang dat ik alweer 36 uur ging hebben. Maar inderdaad, de nederlanders hebben -meestal- minder uren. Maar -schiet me niet dood- hun niveau ivm onderwijs ligt ook lager.


    Some people make the world special just by being in it