• Mweeeeh, vandaag was m'n eerste schooldag en I did not like it.

    Punt aan de lijn. (krul)

    Naja, opzich viel het nog wel mee, maar ik haat het daar gewoon. :')

    Maargoed. Om half tien moest ik naar school, yeah, dansje. Heel het vijfde en zesde jaar moest dan naar het Auditorium (grote ruimte met podium etc) komen en daar zouden de klassen ingedeeld worden. Eerst het vijfde jaar en toen was het onze beurt. Ik was vrijwel zeker dat ik exact dezelfde klas als de drie vorige jaren zou hebben. Ook waren we er allemaal zeker van dat we onze economie lerares van vorig jaar zouden hebben als klassenleraar, want zij 'hoorde' zeg maar bij ons. Wij waren de enigste klas die ze vorig jaar had in het vijfde en keek er ook echt al helemaal naar uit om onze klassenleraar te worden.

    En wat denkje, wordt ze de klassenleraar van de ándere Economie klas. -fail-

    Met andere woorden; ik heb exact dezelfde klassenleraar als vorig jaar. Mweh. Naja, het is best wel een eitje en hij heeft geen tenen meer, dus dat is wel grappig. :3 Plus hij is echt raar en daar ga ik altijd helemaal neer om. Zeker als hij dan ook nog eens helemaal verlegen wordt als we zitten te grijnzen om z'n acties. :')

    Mja, as I said: ik heb gewoon exact dezelfde klas als afgelopen jaren. Alle populaire snobs en kutkinderen bij elkaar. -dansje-

    Btw! Ik wilde 22 oktober naar Only Seven Left in Tilurg gaan, is er op die dag een uitstap naar Brussel gepland... Dus ik kan er niet heen en nu ben ik kwaad op m'n school. ):

    En dan nog wat! Normaal mogen we vier keer per jaar twee daagjes afwezig zijn zonder doktersbewijs. Hebben ze dat veranderd naar twee keer! Weet je hoe weinig?! o_o

    Maargoed, genoeg gezeken. Hoe was het bij de andere mensjes die vandaag naar school moesten? :Y)


    Beter dan die van jou, i guess. (krul)

    [ bericht aangepast op 1 sep 2010 - 13:14 ]


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Okee, dat valt tegen. Maar bij mij is het ook vreselijk. Op mijn school zijn er zowat heelveel domme kinderen. & die zitten allemaal bij mij -.- & het enige meisje waar ik écht om geef in dit martelding, zit niet eens bij me in de klas. Ik heb echt een rotklas,..
    & mijn humeur gaat downer dan down -'


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    ik hoef maandag pas naar school, thank god _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Wij mogen vier keer per jaar drie dagen afwezig zijn. Phah. :Y)
    Mijn eerste schooldag viel nog wel mee. De klas is niet bepaald denderend, maar ik zit met één van mijn beste vriendinnen samen en dus wordt dat soiso leuk. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Bro schreef:
    ik hoef maandag pas naar school, thank god _O_


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Dan neem je toch die andere 2 dagen ook nog vrij? x'D
    Maare, succes verder met je school ;p


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik heb zo'n strenge school Ö
    & voor de rest viel het nog mee vandaag.


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Hm nieuwe school , kinda hatelijk met alle starende kindjes ,en die achterlijke jongens :k

    Maar elke dag een uur eerder gedaan , behalve donderdag , eeen de vrijdag een uur langer slapen ..

    Hm ben ik weer de enige zonder sleutel van een kluisje en vraagt die van frans natuurlijk aan mij om me voor te stellen , vriendelijke vrouw .. maar daarmee heeft ze haar kansen verkekekn. :Y)

    Hha en ik rij met een dax , een geeltje. Weer speciaal dacht ik , niet dus. Er stondan al een zwarte , paarse en blauwe dax hha _O_


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Bwaa, wij hebben er 4 uur ongeveer niets gedaan. Eigenlijk een verloren dag.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker