• Serieus, ik vermoord haar!
    Kijken op eigen risico. Dat mens gooit puppies in de rivier!
    Omg, ik huil hier zo hard en dat kut rjgniwupgjnwpoigunowu;gbenugowb bitch vind het alleen maar leuk. Het is maar dat capslock en schelden hier verboden is anders.. Jonge, I hope shell burn in hell! Hier kan ik dus écht niet tegen en ik meen dit: Als ik haar zie, ik leg haar om. Ik laat haar lijden. Niks gevangenis, lekker laten lijden jonge.

    Grrrrr.

    [ bericht aangepast door een moderator op 2 sep 2010 - 12:20 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Zou Gaia haar niet kunnen laten opsluiten ofzo ..


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Mijn Rotterdamse zelf kwam naar boven in deze video.
    Duimpjes omhoog voor mijn reactie.

    YT naam: MsBackstabber

    Btw, sorry voor het schelden.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2010 - 18:14 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik weet niet eens wat ik kan typen, dat is gewoonweg ziek. Ik huil hier serieus om. En je hoort die arme beestjes ook piepen serieus wat een gore -censored- Ik ben het met je eens, ik zou een freaking Saw behandeling op die.. die hoer uitoefenen. Nee, niet hoer. Dat is ze niet eens waard. Wat een gestoord kutwijf. Serieus.


    You move me ......... Kurt

    Highmore schreef:
    Ik weet niet eens wat ik kan typen, dat is gewoonweg ziek. Ik huil hier serieus om. En je hoort die arme beestjes ook piepen serieus wat een gore -censored- Ik ben het met je eens, ik zou een freaking Saw behandeling op die.. die hoer uitoefenen. Nee, niet hoer. Dat is ze niet eens waard. Wat een gestoord kutwijf. Serieus.

    Prophecy schreef:
    Mijn Rotterdamse zelf kwam naar boven in deze video.
    Duimpjes omhoog voor mijn reactie.

    YT naam: MsBackstabber

    Btw, sorry voor het schelden.

    God, je reactie, geniaal.


    You move me ......... Kurt

    Ik ben echt te boos en kwaad om iets zinnigs te typen. Wát een kuthoer, echt ongelofelijk. sorry.


    It's time to be happy again.

    Ohmygaskarth schreef:
    ik heb moeten overgeven toen ik dat zag, ik heb maar 3 seconden gekeken.
    Maar weetje hoeveel mensen er zijn die dit doen met dieren ? Het is gewoon schandalig, ik vind het harteloos en zo een mensen verdienen het niet om te leven. Ze is achterlijk dat ze er een filmpje van gemaakt heeft waar haar gezicht op te zien is want zo een dingen gaan veel te vlug rond en binnen no time zal zij daar voor haar straf krijgen. Ik vind dat dan ook helemaal verdiend en ik word ziek van haar. Ik hoop voor haar dat ze gewoon een mentale afwijking heeft want anders beloof ik je dat ze nog enkele keren in elkaar geramd zal worden, en wel niet door mij.


    You can't change who I am

    Zij heeft een probleem.
    2 zelfs,1 omdat ze dat doet en het ander ben ik.
    serieus!


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Prophecy schreef:
    Mijn Rotterdamse zelf kwam naar boven in deze video.
    Duimpjes omhoog voor mijn reactie.

    YT naam: MsBackstabber

    Btw, sorry voor het schelden.


    Ik vind normaal gezien dat je niet met kanker mag schelden ;X
    maar op dit moment heb je helemaal gelijk !


    We're hiding behind skin that's too tough

    Normaal schel dik wel met tering of tyfus, maar dit is kankerwaardig.
    Vuile trut dat ze d'r is.
    Die breek ik echt d'r nek het liefst.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Prophecy schreef:
    Normaal schel dik wel met tering of tyfus, maar dit is kankerwaardig.
    Vuile trut dat ze d'r is.
    Die breek ik echt d'r nek het liefst.

    Agree!


    You move me ......... Kurt

    Als je mij een mes geeft en haar adres dan kom ik haar zonder problemen omleggen. En dat meen ik, ik voel mij daartoe in staat. En ik heb het filmpje niet eens gezien, de reacties hier zijn al erg genoeg.


    All was well.

    Oke, ik wou dat ik dat niet had gezien. Ik zette het na 3 seconden af -als het al 3 seconden waren- volgens mij weet iedereen wel hoe ik mij nu voel na dat ik dat gezien heb? Ik dacht dat ze die pups een beetje onder water duwde en dat ze al veel groter waren en al konden zwemmen. Maar die beestjes zijn amper op aarde geweest en dat kutfuckhoershitsletteringbitch wijf gooit ze meters ver dat water in? En dan zitten die beestjes nog in een EMMER. o.o

    Oh, en mensen vergeet niet, er staat ook een ziekelijk brein achter de camera.


    All was well.

    Omg.. ik ben gewoon misselijk ervan. Je hoort die arme hondjes piepen en dat verrotte tering wijf gooit ze echt ver in de rivier, en dan staat er ook nog een mongool het te filmen! Dat ze maar op dezelfde manier aan haar einde mag komen, -scheld scheld-


    -

    Ik weet het.
    Ik zou ze allebei eigenhandig vermoorden.
    Daar zit ik wel een paar jaar voor.


    We'll still love each other, forever and always. <3