• [ bericht aangepast op 2 aug 2017 - 12:55 ]


    People change like the seasons - J. Cole

    het enige wat ik wil zeggen, je weet niet waarom ze je heeft uitgelachen. misschien was het wel voor een heel andere reden dan jij denkt.
    en vrienden worden kan toch nooit kwaad? :)

    Je kan altijd nog vragen wat zei ze. Of wat haar eerste reactie op jou was. Schrijf mensen niet meteen af, geef ze eerst een kans. Het is altijd leuk om al vrienden te hebben daar. Ze kan best aardig zijn.


    Your make-up is terrible

    Ik zou haar een kans geven. Als je merkt dat ze toch niet echt geschikt 'vriendenmateriaal' is, kunnen je altijd nog de vriendschap verbreken.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Vrienden worden kan nooit kwaad.
    t zou altij kunne da ze je uitlachte omdat...
    jah,,ik word vaak uitgelachen omdat ik loemp ben,ma da's opzich ni erg,
    dus miss is het bij jou ook zoiets.
    Ma wees wel voorzichtig en let op op tekens die er op kunnen wijzen dat ze toch niet zo lief is.
    En,,je hebt een heel jaar voor je,een hele klas,
    t komt allemaal wel goed =)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Je kan wel gewoon met haar omgaan toch? En dan zien hoe het verder loopt. Als ze toch niet zo'n aardig meisje blijkt te zijn, kom je daar uiteindelijk vast wel achter! (:

    Assassin schreef:
    Je kan altijd nog vragen wat zei ze. Of wat haar eerste reactie op jou was. Schrijf mensen niet meteen af, geef ze eerst een kans. Het is altijd leuk om al vrienden te hebben daar. Ze kan best aardig zijn.

    Right :] Ik betrap mezelf er ook op dat ik vaak negatieve dingen denk terwijl ik niet eens de werkelijkheid weet. Denk dat mensen nu eenmaal zo in mekaar steken: het onbekende/onverklaarbare is bedreigend en zorgt ervoor dat we ons niet op ons gemak voelen.

    Just give it a shot :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Waarschijnlijk lachtte ze om iets heel anders. ALs je bij nieuwe mensen bent en al iewat onzeker voelt, denk je heel snel dat het over jou gaat ;)

    Dus zie maar hoe het loopt :)