• Ik zit met een probleem. Ik was laatst op vakantie in Turkije en kwam een super leuke jongen tegen, net twee dagen voordat ik weg ging. Hij komt uit Georgie en is 19, ik ben 14. We hebben gepraat in het zwembad daar(over vanalles en nog wat.) En hij heeft me een kus op mijn wang en in mijn nek gegeven, heel lief. De dag dat ik wegging heb ik hem mijn e-mail adres gegeven, en is hij mij komen uitzwaaien. Ik heb hem nog een knuffel en een kus gegeven. Eenmaal in het vliegtuig begon ik hem te missen, ofja zo voelde het. En telkens als ik aan dat gesprek terug denk, en dat hij zo lief was, mijn hand vasthield en mee onder water duikte, voel ik zo'n raar gevoel. En dan denk ik: Halloo! Je kent hem nog pas twee dagen! En hij woont 3000km ofzoiets van je vandaan! Maar dat gevoel wint het. Wat moet ik doen?? Hem vergeten. Of contact blijven houden? Of... I don't know. Help me please.

    aw dat is wel vervelend.. Maar ik heb geen idee wat je er tegen kan doen..
    Ik heb op vakantie ook een leuke franse jongen ontmoet, en daar praat ik nog steeds mee op msn enzo.. Maar dat is toch anders. :']


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    hmm ja.. zo heb ik een heel leuk italiaantje.. <3
    maar daar heb ik bewust geen adressen mee uitgewisseld, omdat ik daar eerder ervaring mee heb gehad en in mijn geval werkt dat niet..
    Maar dat is in elke situatie anders dus..
    give it a shot, girl :D

    Contact blijven houden,
    Ik ben het perfecte voorbeeld dat het werkt.
    Ik heb vorig jaar een 'vriend' gehad die in Roemenië woonde
    En hij was 21 toen ik 16 was...
    Dus het kan wel!


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    Voor mij werken dat soort dingen niet. Ik heb het geprobeerd, maar ik doe er mezelf alleen maar pijn meer. Daarom zorg ik ervoor dat ik niet verliefd wordt. Vakantievriendjes zijn leuk voor 2 weekjes, daarna niet meer. En de laatste draaide uit op een flinke stalker. Tegen wie ik een heel grote leugen heb moeten ophangen om van hem af te komen. Dus ik zeg; contact verbreken. Er zijn zat leuke jongens in Nederland/Belgie (waar je ook woont).


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ascendancy schreef:
    Voor mij werken dat soort dingen niet. Ik heb het geprobeerd, maar ik doe er mezelf alleen maar pijn meer. Daarom zorg ik ervoor dat ik niet verliefd wordt. Vakantievriendjes zijn leuk voor 2 weekjes, daarna niet meer. En de laatste draaide uit op een flinke stalker. Tegen wie ik een heel grote leugen heb moeten ophangen om van hem af te komen. Dus ik zeg; contact verbreken. Er zijn zat leuke jongens in Nederland/Belgie (waar je ook woont).

    Ik zou dat niet kunnen.. ;x

    maar als ik jou was: zou ik gewoon blijven mailen, als hij ook terug mailt natuurlijk. Misschien kun je de vlinders "omzetten" in een goede vriend zeg maar?
    dat je hem gaat zien als een goede vriend. (:

    Contact houden zou ik in ieder geval doen ja. Alleen, ik heb zijn e-mail adres niet. Hij alleen het mijne, Ik weet niet hoelang hij daar nog op vakantie is.(Hij was bezig met een tour van zijn dansgroep, Georgiaanse volksdansen. Hij is lenig joh!) Dus dat kan nog wel een tijdje duren. Maarja, geduld moet er ook zijn.

    NiekjeFly schreef:
    Contact houden zou ik in ieder geval doen ja. Alleen, ik heb zijn e-mail adres niet. Hij alleen het mijne, Ik weet niet hoelang hij daar nog op vakantie is.(Hij was bezig met een tour van zijn dansgroep, Georgiaanse volksdansen. Hij is lenig joh!) Dus dat kan nog wel een tijdje duren. Maarja, geduld moet er ook zijn.

    Ik zou inderdaad gewoon wachten tot hij jou toevoegt (: En als dat niet gebeurt - wat wel heel jammer zou zijn - zou ik er niet over treuren. Je hebt in ieder geval een leuke vakantie gehad toch :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ja, de vakantie zal ik nooit vergeten, en hem ook niet. En ik zie wel of hij mij toevoegd, ik hoop het natuurlijk wel.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2010 - 21:45 ]

    Het is nu iets van 2 maanden verder....nog steeds niks gehoord.
    Georgie heeft toch een ander schrift als wij?? misschien kan hij het niet lezen.

    Hem vergeten (:
    3000km is never going to work in my opinion.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ja, misschien heb je gelijk...
    Het was gewoon een heeeeele leuke vakantie. (:

    NiekjeFly schreef:
    Ja, misschien heb je gelijk...
    Het was gewoon een heeeeele leuke vakantie. (:

    Dan moet je dat vasthouden en een nóg leukere jongen in Nederland/België zoeken (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik heb laatst van iemand gehoord die daar langer was gebleven dan ik [waar ik hem heb ontmoet] dat hij een paar uur nadat ik weg was al met een ander meisje sjans had. Player?

    Het werkt alleen als je er écht voor wil gaan. En voor je dat stadium bereikt gaat er meestal inderdaad wat aan communicatie vooral.

    Bovendien zou ik het ook niet al te serieus nemen. Waarom? Je kent die jongen pas een paar dagen en meteen begint ie al met zoenen ed. Ik zou dan denken dat ik nummer zoveel in zijn lijst was. Op zich geen probleem, maar als je er verder mee wil kan dat lastiger worden.


    No growth of the heart is ever a waste

    NiekjeFly schreef:
    Het is nu iets van 2 maanden verder....nog steeds niks gehoord.
    Georgie heeft toch een ander schrift als wij?? misschien kan hij het niet lezen.

    Ja klopt, maar hoe konden jullie dan communiceren? In Engels? Het Engels is nml gewoon latijns alfabet. Hmm.. ik denk dat je 'm moet vergeten want uit dit zou ik echt opmaken dat hij er schijt aan heeft.

    Mede door dit soort dingen doe ik gewoon niet aan vakantieliefdes. Het gebeurt vaker dan eens dat die jongens alleen maar effe willen scoren.


    No growth of the heart is ever a waste