• De stelling van vandaag luidt:
    Vrouwen kunnen best zonder mannen leven

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    ik denk dat sommigen wel zonder kunnen leven maarja zonder sterven we wel inderdaad uiteindelijk uit ;):P


    true beauty is on the inside ^^

    Als er geen mannen zouden zijn, zouden wij allemaal uitsterven. Maar alle rare mannen die slechte bedoelingen hebben met vrouwen mogen wel weg hoor!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik overleef het wel zonder mannen (Maar niet zonder TH xD) << nou,das wat anders


    Je mpp moeder swaa

    Het zou wel kunnen, maar sommige jongens zijn té leuk


    Don't live in the past. Just live Here &nd Now. Do what you need to do. And everything will be allright in the future.

    Poseidon schreef:
    Ik in ieder geval nooit.


    Only losers can act the way you do

    Jawel ik kan prima zonder een man.
    Alleen het is wel leuker als je een man hebt.


    I'm the Lizard King, I can do anything!

    Stripe schreef:
    Dat ligt eraan of we het dan over de maatschappij hebben of in een relatie. (krul)


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Poseidon schreef:
    Ik in ieder geval nooit.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    kan prima!


    we love anyone even you're a bitch .

    oneens


    Life´s shit, holy shit

    Het omgekeerde is sowieso waar, maar deze stelling laat ik in het midden.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    NEE, helemaal mee oneens.

    Lucylot schreef:
    Zonder mannen, geen baby'tjes. Op dat punt dus nee. Maar alleen rechtop blijven staan in de maatschappij? Ja, dat kan. Of het leuk is, de rest van je leven zonder man, nah, denk het niet...


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Nee, ik zou het niet kunnen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Stripe schreef:
    Dat ligt eraan of we het dan over de maatschappij hebben of in een relatie. (krul)


    just be yourself and live your own life