• The Alexandria Safe Zone



    "We've been praying together. Praying that God will save our town. Well, our prayers have been answered. God will save Alexandria because God has given us the courage to save it ourselves."



    Het is nu bijna drie jaar geleden sinds de zombie Apocalyps uitbrak. Drie jaar lang overleven, drie jaar lang niet weten of je überhaupt het volgende uur wel haalt, drie jaar lang je dierbaren verliezen, maar ook drie jaar lang doorreizen in de hoop een plek te vinden waar het wél veilig is.
    Na een lange trip heeft de groep Alexandria gevonden, een dorp wat in stand gehouden is door de oorspronkelijke bewoners, en wat lijkt veilig zijn.
    Ze zijn toegelaten, maar of elke inwoner hun daadwerkelijk vertrouwt is een ander verhaal. Ze zijn er nu een aantal weken, en hebben tussen de bewoners vrienden, maar ook vijanden gevonden. Deze plek mag misschien wel hekken om zich heen hebben, maar dat neemt de gevaren van deze verrotte wereld waar ze in leven niet weg.
    Buiten de hekken blijft het hetzelfde. Er is nog steeds een uitkijkpost, en eens in de zoveel tijd moeten ze nog steeds opzoek gaan naar proviand buiten Alexandria.
    Alexandria heeft hun rust gebracht, en ze hebben hun leven in zekere zin weer op kunnen bouwen, maar voor hoe lang zal dit alles behouden blijven?




    "You wanna live, you take chances. That's how it works."


    • Rollen

    • Jongens/Mannen.
    - Carl Grimes •16 • Oorspronkelijke groep • Riggs
    - Daryl Dixon • 44 • Oorspronkelijke groep • Thunderfvck
    - Glenn Rhee • 24 • Oorspronkelijke groep • Walkerbait
    - William Reeves • 28 • Bewoner Alexandria sinds een maand • Scypho


    • Meisjes/Vrouwen.
    - Robyn Price • 33 • Groep Abraham, Eugene, Rosita • JDM
    - [R] Sahar Madison Reynolds • 17 • Oorspronkelijke groep sinds de gevangenis • Camouli
    - [R] Maggie Greene • Oorspronkelijke groep • Masterson
    - Christina Mavor • 20 • Komt uit Woodbury • Shireen
    - Lexy Lilian York • 26 • Reigns


    • Lijstje
    • Naam
    • Leeftijd [indien je een personage uit de serie speelt, hoeft deze niet precies te zijn, zolang het getal er maar in de buurt zit zodat het realistisch blijft.]
    • Uiterlijk [graag de naam van de faceclaim erbij zetten]
    • Innerlijk
    • Geschiedenis [Alexandria personages: woonde jouw personage er al, zo niet hoe is jouw personage er terecht gekomen etc. Oorspronkelijke groep: hoe is jouw personage bij de groep terecht gekomen etc.]
    • Relaties [denk hierbij aan hoe de geschiedenis tussen jouw personage en een andere uit de groep waar jouw personage bij hoort.]
    • Wapens [eventueel]
    • Extra


    • Regels
    • Wij houden ons aan de huisregels van Quizlet.
    • Een post bestaat uit minimaal 200 woorden.
    • Deze RPG is 16+.
    • Deze RPG zou spoilers over The Walking Dead kunnen bevatten.
    • Deze RPG heeft een horror thema, dus als je daar niet zo goed tegen kunt, raad ik je af hieraan mee te doen.
    • Perfecte personages bestaan niet.
    • Je bestuurt de personages van een ander niet, tenzij je daar toestemming voor hebt.
    • Ik, Santorski, zal de meeste topics openen, maar indien er niet kan verder gegaan met de RPG mag iemand anders dit voor mij doen.
    • Het liefst de rollen af binnen 48 uur, om te voorkomen dat de RPG al snel dood loopt door gebrek aan personages. Maar als je laat weten dat je wat meer tijd nodig hebt is dat natuurlijk geen probleem.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden graag doorgeven.
    • Houd a.u.b. voor iedereen leuk om aan deze RPG mee te doen.



    • Faceclaims.
    • Chandler Riggs. -> Carl Grimes.
    • Norman Reedus. -> Daryl Dixon.
    • Lauren Cohan. -> Maggie Greene.
    • Steven Yeun. -> Glenn Rhee.
    • Katheryn Winnick. -> Robyn Price.
    • William Tyler -> William Reeves.



    - Bij deze RPG mag je zowel de personages uit de serie als zelfbedachte personages gebruiken.
    - Deze RPG volgt zijn eigen storyline, en volgt dan ook niet de exacte gebeurtenissen uit de serie en of games.
    - Deze RPG bevat spoilers van de serie.


    @Robert Kirkman, AMC The Walking Dead, Riggs.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2016 - 22:49 ]


    How far is far

    MT. ;3


    Your make-up is terrible

    Misschien is het voor de personages uit de oorspronkelijke groep handig de relaties tussen hun mede groep leden te bespreken.


    How far is far

    Yes, mijn lijstje:

    Carl Grimes - Daryl ziet hem als zijn neefje, zijn vader als zijn broer. Hij weet dat Carl zijn eigen boontjes tegenwoordig kan doppen, maar houdt altijd een oogje op hem.
    Glenn Rhee - Door de tijd heen, is Daryl op hem gesteld geraakt, hoewel hij dat nooit hardop zou zeggen. Hij kan nu goed met hem samenwerken.
    Maggie Greene - Hij bewonderd de moed en doorzettingskracht van haar, zeker na het overlijden van haar familie en alles wat ze doorgemaakt heeft.

    Suggesties voor Robyn en Sahar? ;3 Ik denk dat hij met Robyn nog niet echt contact gehad heeft.


    Your make-up is terrible

    Whoo! Ik ga mijn rol nu afmaken en dan even een lijstje maken. Maarreh, ligt het aan mij of doen de foto's het hier en in het rollentopic het niet?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    JDM schreef:
    Whoo! Ik ga mijn rol nu afmaken en dan even een lijstje maken. Maarreh, ligt het aan mij of doen de foto's het hier en in het rollentopic het niet?

    Klopt, dat had ik ook al opgemerkt :') Ik probeerde het te fiksen maar tinypic doet het niet, tenminste op mijn laptop niet.


    How far is far

    Riggs schreef:
    (...)
    Klopt, dat had ik ook al opgemerkt :') Ik probeerde het te fiksen maar tinypic doet het niet, tenminste op mijn laptop niet.


    Bij mij ook niet


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    JDM schreef:
    (...)

    Bij mij ook niet

    Haha de foto's bij mijn rollen zijn ook allemaal weg :')


    How far is far

    Even gauw een lijstje:

    Carl Grimes: Ik denk dat Robyn vaak naar Carl zal kijken en aan haar ongeboren zoon zal denken. Ze ziet hem zeker niet als zoon of zo, meer in de zin van 'als ik een kind had gehad dan had hij nu ook dit leven gehad'. Ik denk dat ze eerder met hem zal praten dan met anderen, omdat de drempel wat lager ligt.
    Daryl Dixon: Robyn heeft Daryl enkel nog in het voorbijgaan gezien en vind hem erg intimiderend.
    Glenn Rhee: Robyn zal denk ik ook wel met Glenn kunnen opschieten. Hij is zachtaardig en ze ziet natuurlijk hoe hij met Maggie is. Ze zullen niet zo hecht worden als Glenn is met de originele groep of Robyn met het drietal, maar ik denk dat ze wel regelmatig even een praatje maken.
    William Reeves: Ik denk hetzelfde verhaal als Daryl. Robyn is niet zo goed met 'ruige' mannen :')
    Sahar: ?
    Maggie: Ik denk dat Robyn & Maggie het wel goed met elkaar kunnen vinden.

    Als iemand een andere suggestie heeft of het hier niet mee eens is - vooral zeggen! :"D

    @ Riggs, ja bij mij ook. Heel irritant.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Mt


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    Ik zat te denken om vanavond ergens het speeltopic te openen, en anders morgen. Zijn jullie het daar mee eens?


    How far is far

    Ja, is goed (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Vanavond kan ik wel niet online komen, maar mocht je het toch vandaag al openen, dan reageer ik morgen wel (:


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    Ik ben er vanavond niet, maar dan reageer ik morgen gewoon. ;3


    Your make-up is terrible

    Iemand voor Carl?


    How far is far

    Daryl komt eten afleveren, wie wilt? 8D


    Your make-up is terrible