• De stelling van vandaag luidt:
    Vrouwen kunnen best zonder mannen leven

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    MoonLove schreef:
    (...)

    Whaha sorry hoor maar vrouwen kunnen zonder man ook kinderen krijgen alleen andersom niet ;)

    Hoe dan? Met stierensperma?
    Mannen moeten toch voor sperma zorgen.
    Ja, mannen en vrouwen hebben elkaar nodig.
    En ga niet spermabank zeggen, want ook dáár zijn mannen voor nodig, dus hebben mannen en vrouwen elkaar op die manier toch indirect nodig. (:
    Oh yeah


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Hoe dan? Met stierensperma?
    Mannen moeten toch voor sperma zorgen.
    Ja, mannen en vrouwen hebben elkaar nodig.
    En ga niet spermabank zeggen, want ook dáár zijn mannen voor nodig, dus hebben mannen en vrouwen elkaar op die manier toch indirect nodig. (:
    Oh yeah


    Nou dat houd dus in dat je ze alleen daar nodig voor hebt want je kan een kind ook alleen opvoeden daar heb je geen man bij nodig in principe dus nee een man heb je niet echt nodig maar voor 1 dingetje als je een kind wilt. Verder niet. En als je helemaal geen kinderen wil heb je ze helemaal niet nodig in principe.


    A dreamer is one who can only find his way by Moonlight

    Ja klinkt wel mega maf maar de stelling was dus of je ze nodig hebt of niet.


    A dreamer is one who can only find his way by Moonlight

    Erised schreef:
    Ik kan prima zonder, maar met is toch leuker (:


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Vengeance schreef:
    (...)

    Are you sure?
    Dan vraag ik me af hoe jij geboren bent als man en vrouw elkaar toch niet nodig hebben...


    ach ik ben wel geborten om die reden maar mijn ouders en ik hebben daar een ander kijk op

    Je hebt ze alleen maar nodig voor de voortplanting!!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Voor een periode zou dat kunnen, maar liefde blijft bestaan.


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    Eens, denk ik?


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Oneens. Ik kan niet met en niet zonder ze. Dus dan maar met!
    En tenslotte, ik zou echt niet zonder m'n vriend kunnen.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Nee. Niet lang althans... Dat is dan maar een generatie.. Ze zullen toch echt mannen nodig hebben om ons te kunnen voortplanten..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Misschien maken ze een middel dat de sperma van mannen vervangt, ofzoiets


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    MoonLove schreef:
    (...)

    Nou dat houd dus in dat je ze alleen daar nodig voor hebt want je kan een kind ook alleen opvoeden daar heb je geen man bij nodig in principe dus nee een man heb je niet echt nodig maar voor 1 dingetje als je een kind wilt. Verder niet. En als je helemaal geen kinderen wil heb je ze helemaal niet nodig in principe.

    In principe heb je ze juist wel nodig. Dat principe is toch het kinderen krijgen en ons voortplanten of niet dan? Ohja. Die emotionele bullshit komt pas op de 2e plaats. Zo, daar ging je tegenargument. (:

    [ bericht aangepast op 27 sep 2010 - 17:20 ]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik erger me dood aan de meeste meisjes, dus nee.


    Let the Night embrace you

    Poseidon schreef:
    Ik in ieder geval nooit.


    You can't fly unless you let yourself fall.

    Eigenlijk niet. xd


    wth.