• Ik was vorig jaar in Orvelte, Drenthe. Daar kwam ik op het idee om een verhaal te schrijven. Ik ben eraan begonnen maar heb het nooit afgemaakt. Nu heb ik heel veel inspiratie voor dit verhaal en heb ik het verbeterd.

    Maudy Vermeulen, 16 jaar. Als haar ouders plotseling overlijden moet ze Amsterdam verruilen voor Orvelte, een rustig dorp in Drenthe. Ze gaat daar wonen bij haar oom en tante. Daar heeft ze absoluut geen zin in. Ze is al jaren niet meer bij hen geweest, en daarnaast mag ze haar oom niet. Als ze in Orvelte aankomt, lijkt op het eerste gezicht alles normaal. Maar hoe langer ze er woont, hoe vreemder het wordt. Lijdt haar oom een dubbelleven? En wie is Cas, de jongen die steeds uit het niets lijkt op te duiken?

    Niets is wat het lijkt.


    Willen jullie het lezen, abo nemen, kudo of reactie geven ofzoiets? Daar word ik heel blij van =D

    Edit: Whoops, link vergeten. Dit is hem: What happens in Orvelte... Er staan al 3 hoofdstukken online (: Thanks Tragically voor de link-reminder =D

    [ bericht aangepast op 3 sep 2010 - 23:53 ]


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    ik ben der een keer met school geweest voor een paar dagen echt leuk waa dat


    we all deserve to die