• ///

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 13:59 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik begrijp wat je bedoelt.
    Op een zekere manier zijn mijn ouders ook niet meer bij elkaar, mijn moeder is overleden en mijn vader heeft een nieuwe vrouw. Zoals jij het totaal niet kan vinden met je moeder kan ik dat niet met mijn vader, ik ben dan zelf ook niet een van de makkelijkste, maar als we praten dan is het ook meteen ruzie. Sinds kort heb ik een andere manier gevonden om met hem te communiceren, ik schrijf brieven die ik op zijn bureau leg. En zo schrijft hij mij brieven terug. Misschien een beetje lame, maar het werkt goed. Ik kan zeggen wat mij dwars zit en hij wat hem dwars zit. Niet dat we geen ruzie meer maken hoor, maar toch gaat het beter. Misschien eens iets om uit te proberen.
    Veel sterkte ermee<3

    [ bericht aangepast op 4 sep 2010 - 11:35 ]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik vind dat je echt goed in woorden hebt kunnen zetten wat je voelt. En ik vind het heel erg voor je, want als je gewoon thuis al niet meer jezelf kan zijn... That sucks. Bij mij thuis loopt ook niet alles perfect, maar ik kan er -meestal- wel helemaal mezelf zijn. Ik hoop dat het ooit nog terug wat beter zal gaan bij je, want zo lijkt het me echt wel een vreselijke situatie.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2010 - 11:34 ]


    Beeeeeeeesje :-)

    Dat is echt kut. Ik snap wat je bedoeld, maar ik weet niet wat je voelt. Ik kan alleen maar zeggen heel veel sterkte. En ik hoop dat het allemaal toch nog een keer goed komt.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik benijd die mensen ook.
    Sterkte met je situatie.

    Cornflakes schreef:
    -is stil-


    .

    Ik vind echt dat je dit heel goed verwoord hebt, zou het zelf niet kunnen. (:

    Zelf kan ik ook hélemaal niet overweg met mijn moeder, terwijl ik verder ook geen vader heb om op terug te vallen. Heb hem al jaren niet meer gezien, maar dat is maar goed ook.

    Als je niet overweg kunt met je moeder, is dat inderdaad vaak gewoon een fase, de pubertijd. Maar bij jou en mij is dat duidelijk géén fase. :')

    Al denk ik wel dat het bij jou allemaal nog een tikkeltje erger is. ):

    Datzelfde heb ik met mijn vader!! Mijn moeder is vier jaar geleden overleden. Met haar was alles beter. Sindsdien is alles thuis een klote zooi. ik ben nu een soort van moeder voor mijn zusje. en doe echt alles thuis. mijn vader doet niks en zeurt alleen maar over wat ik fout doe en wat ik allemaal niet goed doe en niet kan... Terwijl hij het zelf zeker niet beter kan! Niemand die ik mag,mag mijn vader. behalve mijn zusje, zij is net als hem:@. Ik begrijp wel redelijk hoe je je voelt...


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    *biedt luisterend oor aan*


    Travel far enough, you'll meet yourself

    ///

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 13:59 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben sprakeloos, maar ik vind het wel heel erg voor je. Ik kan godzijdank met mn moeder over alles praten. Ik heb net een periode gehad dat het iets minder was, maar dat is nu over gelukkig.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik vind het vreselijk voor je. Ik ben ook een van die personen die je benijd. Maar bednek maar zo.. iedereen heeft zo zijn shit in het leven.. ik weet het, het is een kuttroost, maar het is wel de waarheid.
    Heel veel sterkte ermee!

    De pijnlijkste klappen krijg je van de mensen die het dichtst bij je staan. Letterlijk.

    Dat is zó waar..


    ars moriendi

    Soldier schreef:
    Dat heb je echt mooi gezegd. Ik snap wat je bedoeld maar zoals Ecstasy zegt, ik weet niet hoe het voelt. Ik vind het echt vreselijk voor je.

    Hmmm, weet je, ik weet niet goed hoe ik hierop moet reageren. -daarmee bedoel ik het positief, je hebt het echt mooi verwoord-


    Only losers can act the way you do

    I've only a few things to say...

    wow. mooi verwoord.
    ik kan goed met mijn ouders overweg en kan met haar over alles praten, het spijt me dat het bij jou thuis niet altijd zo is.


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    wow.. Ik heb wel eens ruzie met mijn vader vooral maar dat komt omdat ik dan chaggie ben... sterkte ermee!


    We only can learn to love, by loving.

    Het lijkt me echt vreselijk, die situatie van jou.
    Mijn thuissituatie is veel beter, maar ik heb weer andere dingen..

    Iig, als je met me wilt praten ben ik er voor je -plet Sam-