• hoi.
    Barb had een geweldig idee 8D Dat moeten jullie allemaal gaan lezen, met zelfs al een voorproefje erbij. Daarna moeten jullie, je hersentjes aan het werk zetten en proberen een leuke titel te bedenken, want ik denk niet dat Release me, goed genoeg is. Goed;

    Edward is er van overtuigt dat hij zijn ware liefde heeft gevonden, alleen denkt zij er iets anders over. Ze hebben constant ruzie, en opgegeven moment besluit Daisy een break te nemen. Beide zijn ze er kapot van, beide kunnen ze niet zonder elkaar. Als Diasy thuis komt, van Edward, is haar pyjama verdwenen, en ligt er een briefje van Edward op haar bed. Zo dringt Edward steeds vaker binnen, en steelt kleine dingen. In hoop dat ze het op komt halen. Ook schrijft hij telkens briefjes, in hoop haar te laten zien dat zij echt veel voor hem betekend.
    Zachtjes tikte ik met mijn nagels op de tafel. Zwijgend zaten we tegen over elkaar. ‘’Vertel maar wat je vertellen wilt.’’ Ik trok een boos gezicht. ‘’Waarom zal ik jou dat vertellen, je kunt mijn gedachten toch lezen?’’ ‘’Daar heb je gelijk in.’’ Een pijnlijke stilte. ‘’Vertel me wat je denkt.’’ Hij keek me aan. ‘’Ik wil je terug.’’ ‘’Waarom?’’ ‘’Ik beloof je geen pijn meer te doen.’’ ‘’Edward,’’ Zijn naam bleef prachtig klinken. ‘’Dit zei je de vorige keer ook al. Ik wil je niet nog meer pijn doen. En wat denk je dat je mij allemaal aan doet? Misschien is het beter als we het een tijdje stil leggen?’’ Edward keek mij versuft aan. Hij wist niet wat hij moest zeggen, ik had hem geraakt. En hoe. Ik was de liefde van zijn leven, vond hij. ‘’Edward. Dit gaat niet meer.’’ Ik stond op, en liep weg. De tranen liepen over mijn wangen. ‘’Daisy, alsjeblieft. 1 kans, meer vraag ik niet.’’ Ik schudde mijn hoofd. ‘’Hoe graag ik het ook wil, het is gewoon niet meer mogelijk. Ik wil een break. Dat hoeft niet te zeggen dat het voor altijd is, het kan zo maar zijn dat ik je terug wil en dan is het natuurlijk hopen dat jij…’’ Ik hakkelde over mijn woorden, omdat ik aan het huilen was. Edward nam mij in zijn ijzeren omhelzing. ‘’Edward, zo maak je het alleen maar moeilijker.’’ Edward liet mij los, en ik liep weg. ‘’Het spijt me zo.’’ Ik deed de deur achter mij dicht. Ik hoorde hoe Edward uit volle macht alles bij elkaar schreeuwde.


    Do or don't?
    dankuwel. _O_

    edit:
    De titel word Promise me to pass the time, dance with me on plastic tears met dank aan Esmaye {Esmée}

    [ bericht aangepast op 28 aug 2009 - 16:27 ]

    I really love it en nu ga ik een titel voor je bedenken.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Het spijt me.
    True love or not?
    Heloves her, but she don't love him.
    Ik ben leeg.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Promise me to pass the time, dance with me on plastic tears.
    Kiss me, we won't feel alone, till morning when we disappear.


    -

    His Beloved Doesn't Want Him No More.
    We were on a break !
    Our hearts don't belong togheter.
    Take me back !
    I'd die without you, if I could.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Promise me to pass the time, dance with me on plastic tears.
    :9~
    Die dus!

    6000BRIEFJE schreef:
    Promise me to pass the time, dance with me on plastic tears.
    :9~
    Die dus!


    Mijne!
    WAAAAAAAH. D:


    -

    Woohoo, ik hou van het idee, maar ik weet niet of ik het ga lezen, want ik vond dit al heel zielig T_T


    Your make-up is terrible

    do i think


    We can only learn to love by loving.

    Assassin schreef:
    Woohoo, ik hou van het idee, maar ik weet niet of ik het ga lezen, want ik vond dit al heel zielig T_T

    Gnegne, er gaan vrolijke stukjes in voor komen, dat zweer ik jou. (cat)

    6000BRIEFJE schreef:
    (...)
    Gnegne, er gaan vrolijke stukjes in voor komen, dat zweer ik jou. (cat)


    Goed dan, dan ga ik het proberen ^^ Zeg je het als de eerste er is?


    Your make-up is terrible

    Tuurlijk! :'D

    Maar ik stel jou aansprakelijk als ik moet huilen!


    Your make-up is terrible

    Hmm barb jij moet je gb zien want ik word boos anders


    We can only learn to love by loving.

    Nikki, ik zal jou beloven dat jij niet hoeft te huilen.
    Huil je snel om verhalen?

    Je moet 'm doen , wil je me laten weten als hij er is ?


    I found myself in Wonderland.