• en de kapper heeft mijn haar vet mooi geföhnd haha.
    Ik heb het ook laten knippen, maar iig maar 2 cm eraf.
    want ik wil langer haar laten groeien, maar ik dacht; dan knip ik de doode dingen er vanaf en is het weer gezond. Dan heb ik niet lang-dood haar straks 8D

    en ik vond het serieus heeel mooi zitten, want het was zeg maar stijl en niet met die rare dingen achter, slag achtig en dan voor stijl. -ja zo gaat mijn haar zitten als ik het na het douchen gewoon laat opdrogen.-

    Ik ben blij met mijn geknipte haar haha x'D
    -wedden dat het morgen niet meer zit ;D-

    Maak foto :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ben altijd bang dat ze er dan nog teveel afknippen :x Want ik wil 't ook laten groeien


    "I shut my eyes in order to see.'

    Happysnail schreef:
    Ik ben altijd bang dat ze er dan nog teveel afknippen :x Want ik wil 't ook laten groeien


    hihi bij mij ook.
    mijn vader wil dat het korter is omdat hij gek wordt van lange haren die hij overal vindtxD
    we hadden een discussie over hoeveel eraf moest, mijn vader zei 7,5 en ik 3 toen is het uiteindelijk 4 of 5 geworden...
    nu valt het tot iets boven halverwege mijn rugxD


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Het is altijd leuk als je kapsel geslaagd is en zo mooi zit :D Ik moet dan altijd om de 2 minuten even naar de spiegel lopen om te bewonderen hoe geweldig het wel niet zit xD Maar ja, zoals je zegt, als je dan morgen wakken wordt zit het weer niet en krijg je het niet zo mooi als de kapper doet :(


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Happysnail schreef:
    Ik ben altijd bang dat ze er dan nog teveel afknippen :x Want ik wil 't ook laten groeien


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Bro schreef:
    Maak foto :9~


    Never wait for perfection, just make it.

    Ik wou vroeger ook mijn haar laten lang worden en dan een heel groot stuk eraf zodat ik opeens korter haar had en dat een hele verandering zou zijn. En dat is in juni dus gebeurt! (:
    Ik had heel lang haar en dan heb ik er opeens 30 cm af laten knippen! (: En blonde meshes laten zetten! 8D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.