• Ik weet dat er heel veel mensen zijn die hun account delen, zodat ze samen een verhaal kunnen schrijven. Persoonlijk lijkt mij dat heel erg eng, want dan ben ik bang dat iemand mijn wachtwoord of username of misschien mijn pf gaat veranderen.

    Maar hoe denken jullie daarover?


    *insert philosophical cringe expression here*

    Dit account deel ik niet, maar ik heb er eentje samen met een andere vriendin, maar ik ken haar in RL en ze is men beste vriendin, dus whatever :')


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Nee, ze blijven van dit account af. :9~


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Maar ze maken een nieuw profiel aan voor beiden -met ander wachtwoord-. Dat doe ik toch? Want ik geef mijn wachtwoord aan niemand,hoor. Enkel mijn beste vriendin weet mijn wachtwoord. Ook wel omdat het overal myn wachtwoord is.


    Some people make the world special just by being in it

    ik weet die van mijn celona259 maar ze is mijn bff dus ik doe niks(cat)


    You can't not look cool with a crossbow.

    Dit account sowieso niet (:
    Maar ik zou eventueel wel een tweede account met iemand anders maken..


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Mijn eigen account zou ik nooit met iemand delen, maar er zijn wel wat andere accounts die ik samen met iemand heb.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Mijn beste vriendin kent mijn wachtwoord van elk account dat ik heb, waar dan ook en ik ben ervan overtuigd dat ze me niet gaat hacken ofzo.
    Maar echt delen is natuurlijk nog iets anders (:


    effort never betrays you

    ik zou het niet delen(cat) ik ben altijd bang dat mensen iets gaan veranderen of iets doen met mijn story's


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Stripe schreef:
    Hetzelfde als jou. :'3 Sowieso schrijf ik liever alleen, zodat ik de tijd heb om alles goed uit te denken en te verwoorden.

    Seaside schreef:
    Ik kan dat sowieso niet omdat ik moderator ben.


    I am an idiot, I move.

    nou ik zou het eigenlijk niet erg vinden want als ik het zou doen zou het met mijn bff zijn en wij delen alles en ik vertrouw haar helemaal. (A)


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all

    En dan krijg je ruzie en kom je erachter dat je account weg of misbruikt is.
    Dat is reden numero één.

    En reden numero twee is natuurlijk het modforum, enzo. ^^


    Let the Night embrace you

    Nee, dit account niet, maar ik wel aparte accounts die ik samen met iemand deel, maar dan ook apart daarvoor aangemaakt.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Nee, ik hou het voor mezelf.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Scandal schreef:
    Als ik dat zou doen, zou ik een nieuw aan maken.
    Ik deel mijn wachtwoord niet.


    Felix