• Justin Bieber heeft te kennen gegeven dat hij graag zou meespelen in een remake van Grease, als die er ooit zou komen welteverstaan. De 16-jarige zanger vindt zichzelf geschikt voor de rol van Danny. Voor de rol van Sandy had hij tienerster en zangeres Miley Cyrus in gedachten. Toch wel een rare combinatie, als je weet dat Miley pakweg een kop groter is dan het Canadese popidool...

    Bron

    Oke, nu zie ik Justin Bieber voor me met zo'n zwarte leren jackje, en een sigaret, terwijl hij aan het zingen is(cat)

    Stiekem vind ik die gedachte best wel lachwekkend(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ja, dat had ik ook gelezen (krul)


    SLOAN.

    Justin moet echt eens zijn kop houden. Hij houd het nooit vol om de hele film op stelten of hele hoge pumps te lopen omdat ie anders te klein is. (':


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Als er nu twee personen zijn die niet geschikt zijn om mee te spelen in een remake van Grease, zijn het Cyrus en Bieber wel. Ze zouden Grease naar een Disney- en kinderachtig niveau tillen. Daarbij: zie je JB al heel stoer rondlopen in een vintage leren jasje, met een sigaret in zijn mond en met een hele gang achter zich? Hahaha. :'D

    [ bericht aangepast op 5 sep 2010 - 14:42 ]


    Only losers can act the way you do

    En nu maar hopen dat er geen remake komt in de tijd dat Justin B beschikbaar is voor de rol. :Y)


    If we had not a soul, music would have created it.

    justin bieber is toch veel te klein?!

    JOn travolta was toen een jaar of 20
    en justin moet op zijn tenen staan om maar in de buurt te komen van miley's hoofd.

    had ik al geleze
    de gedachte alleen alxD


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Mai god :'D Hij is daar veel te klein voor :Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Cloudburst schreef:
    En nu maar hopen dat er geen remake komt in de tijd dat Justin B beschikbaar is voor de rol. :Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Sorry maar hij heeft daar echt een te zwakke stem voor.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Haha, Grease kan niet hermaakt worden, die film is geweldig en de magie zal zowieso verloren gaan in de remake.
    En fuck you Bieber in Grease ?-out-


    The soul needs autumn.

    Sailor schreef:
    Als er nu twee personen zijn die niet geschikt zijn om mee te spelen in een remake van Grease, zijn het Cyrus en Bieber wel. Ze zouden Grease naar een Disney- en kinderachtig niveau tillen. Daarbij: zie je JB al heel stoer rondlopen in een vintage leren jasje, met een sigaret in zijn mond en met een hele gang achter zich? Hahaha. :'D


    Gosh, daar heb je helemaal gelijk in. Hij verpest die hele film, als hij erin gaat spelen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sailor schreef:
    Als er nu twee personen zijn die niet geschikt zijn om mee te spelen in een remake van Grease, zijn het Cyrus en Bieber wel. Ze zouden Grease naar een Disney- en kinderachtig niveau tillen. Daarbij: zie je JB al heel stoer rondlopen in een vintage leren jasje, met een sigaret in zijn mond en met een hele gang achter zich? Hahaha. :'D


    Justin bieber in een jasje en een sigaret en... WAHAAAAAAAAA ik kom niet meer bij(yeah)

    Sailor schreef:
    Als er nu twee personen zijn die niet geschikt zijn om mee te spelen in een remake van Grease, zijn het Cyrus en Bieber wel. Ze zouden Grease naar een Disney- en kinderachtig niveau tillen. Daarbij: zie je JB al heel stoer rondlopen in een vintage leren jasje, met een sigaret in zijn mond en met een hele gang achter zich? Hahaha. :'D

    NYC schreef:
    Justin moet echt eens zijn kop houden. Hij houd het nooit vol om de hele film op stelten of hele hoge pumps te lopen omdat ie anders te klein is. (':


    Has no one told you she's not breathing?

    Haha dat las ik laatst in zon awesome tweet van iemand.

    Lord_Voldemort7: Bieber wants to do a remake of Grease with Miley. This is a worse than when someone suggested McGonagall & Dumbledore remake Dirty Dancing.


    Die vond ik echt zo grappig. xd.


    ~ la-la-laaa.

    Hahahaha, nee. Justin Bieber is niet cool genoeg voor die rol. En Miley Cyrus is juist te cool voor de rol van Sandy.


    Life is hard and then we die