• Justin Bieber heeft te kennen gegeven dat hij graag zou meespelen in een remake van Grease, als die er ooit zou komen welteverstaan. De 16-jarige zanger vindt zichzelf geschikt voor de rol van Danny. Voor de rol van Sandy had hij tienerster en zangeres Miley Cyrus in gedachten. Toch wel een rare combinatie, als je weet dat Miley pakweg een kop groter is dan het Canadese popidool...

    Bron

    Oke, nu zie ik Justin Bieber voor me met zo'n zwarte leren jackje, en een sigaret, terwijl hij aan het zingen is(cat)

    Stiekem vind ik die gedachte best wel lachwekkend(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    hij vind zichzelf wel geschikt voor die rol
    dat komt eigenlijk best wel... ego over:$


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Chamassa schreef:
    hij vind zichzelf wel geschikt voor die rol
    dat komt eigenlijk best wel... ego over:$
    Naah, dat hoeft helemaal niet hoor. Maar in dit geval kun je het wel een beetje zo bestempelen :P
    Ik vind mezelf ook bijvoorbeeld geschikt voor de rol van Tracy Turnblad uit Hairspray, maar dat kun je niet echt ego noemen, als je weet hoe ze eruit ziet :P


    Life is hard and then we die

    hij wil alles, als het gaat om aandacht (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    -plat- _O_


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    ik dou die sigaret in zen strot :Y)

    hij meot normaal doen (cat)

    [ bericht aangepast op 12 sep 2010 - 16:44 ]


    =

    O God, die Justin Bieber moet nu echt even dimmen. Hij vindt zichzelf heel wat, en ik kan het niet uitstaan!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    en als er toch een reamke komt

    geef mij dan maa vannesa hudgens als sandy of ashley tisdale u.u


    =

    Het hele forum staat onderhand vol met "Justin wil dit, Justin wil dat, Justin zegt dit..." (krul)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ja, mensen willen zoveel dingen.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    wist ik al.
    hij moet echt ff dimmen zeg
    (vind dit stiekem geniaal)

    zie hem al voor me. dansend en zingend met een sigaret tussen zijn lippen bungelend, leren jack en vette vetkuif waar hij steeds aan draait, dansend met miley cyrus (bah) die vet boven hem uitsteektxD


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Peanutxhead schreef:
    en als er toch een reamke komt

    geef mij dan maa vannesa hudgens als sandy of ashley tisdale u.u
    Nee Geen Vanessa sorry maar Ashley vind ik veel beter want die liedjes hebben veel hoge noten als Ashley hoge noten zingt is haar stem krachtig en mooi maar die Vanesa vind ik een beetje dr keel dicht knijpen en als ze heel hoog gaat lijkt ze net een chipmunk


    I Will Always Love You Stephen R.I.P <3 I Love You †

    BoyzoneLover schreef:
    (...)Nee Geen Vanessa sorry maar Ashley vind ik veel beter want die liedjes hebben veel hoge noten als Ashley hoge noten zingt is haar stem krachtig en mooi maar die Vanesa vind ik een beetje dr keel dicht knijpen en als ze heel hoog gaat lijkt ze net een chipmunk


    chipmunk 8'D -stik-


    =

    Justin Bieber moet eens wat minder willen vind ik.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Oh, please no.


    All this dampness is damp.

    ja dat hadt ik ergens gehoord ja. ik alg dubbel


    "Ignite, my love. Ignite."